تایلPVC ای پلاس

تایل 60 در 60 تمام PVCطرح لوزی بزرگ

از {{model.count}}

هات استمپ طرح دار

مناسب سقف استخرها- سرویس‌های بهداشتی - فضاها با رطوبت بالا

تعداد
نوع
120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تایل 60 در 60 تمام PVC طرح دار (لوزی)

تایل‌های سقفی می‌توانند جنس‌های مختلفی داشته و از گچ، پی‌وی‌سی، سی‌ان‌سی و حتی آلومینیوم ساخته شوند. در حال حاضر تایل‌های سقفی تنوع بی‌نظیری داشته و هر کدام در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. امکان نورپردازی در بسیاری از این تایل‌ها وجود دارد و با استفاده از آنها می‌توان فضای بسیار جذاب و شیک ایجاد کرد. هر کدام از تایل‌های تولید شده مخصوص مکان‌هایی بوده و بعضی از آنها با قابلیت ضد رطوبت و ضد حریق خود می‌توانند برای مکان‌هایی که در معرض رطوبت و حریق قرار دارند، مورد استفاده قرار بگیرند.

 همین تایل‌های ۶۰ در ۶۰ پی‌وی‌سی از جمله تایل‌های ضد رطوبت محسوب می‌شوند و قابل استفاده برای مکان‌هایی هستند که میزان رطوبت آنها بسیار بالا است. تایل‌های پی‌وی‌سی می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. بعضی از آنها طرح‌دار بوده و بعضی دیگر از ساده هستند. همچنین می‌توان تایل‌های پی‌وی‌سی را در انواع مات و براق نیز یافت. از طرح‌های موجود این تایل‌ها می‌توان به طرح‌دار لوزی، بامبو، حصیری، لوزی کوچک و لوزی استمپ اشاره کرد. هر کدام از این طرح‌ها و حتی انواع ساده، جذابیت خاص خود را دارند. یکی از انواع تایل‌های پی‌وی‌سی، تایل ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی طرح‌دار لوزی می‌باشد.

 مشخصات و کاربردها

 تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار لوزی یکی از تایل‌های پی‌وی‌سی با کیفیت محسوب شده و با نمای جذاب خود می‌تواند برای بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. به علت قابلیت ضد رطوبتی، این تایل می‌تواند برای سقف استخرها، سرویس‌های بهداشتی و فضاهای با رطوبت بالا بسیار مناسب باشد. تایل مورد نظر وزن خاصی نداشته و نصب و حمل آن بسیار آسان است. این تایل از جمله سبک‌ترین تایل‌ها محسوب شده و به همین دلیل بار اضافی وارد ساختمان و سقف اصلی نمی‌کند.

  • تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار لوزی، به عنوان یک سقف ثانویه یا درجه ۲ محسوب شده و می‌تواند تأسیسات و لوله‌های اضافی سقف اصلی را بپوشاند. این پوشش دسترسی به تأسیسات را دچار مشکل نکرده؛ بلکه آسان‌تر نیز می‌کند. با کنار زدن هر یک از تایل‌ها می‌توان به راحتی به تأسیسات پشت سقف دسترسی پیدا کرد.
  •  سطح تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار لوزی صاف بوده و امکان تمیزکاری آن نیز وجود دارد. به طور کلی می‌توان گفت تایل مورد نظر قابلیت شستشو داشته و پس از شستشو دچار مشکل نخواهد شد. امکان تعویض و تعمیر تایل‌های ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی وجود داشته و دشواری خاصی در تعمیر و تعویض آنها وجود ندارد. شما می‌توانید تایل مورد نظر را با انواع تایل‌های سقفی دیگر ترکیب کرده و نمایی بسیار عالی بسازید. امکان نورپردازی در این دسته از تایل‌ها نیز وجود دارد.

 خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار لوزی

 قبل از خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار لوزی حتماً مشخصات و کاربردهای آن را مورد مطالعه قرار داده و مطمئن شوید که محصول مناسبی را انتخاب می‌کنید. برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظر نیازی به جستجو نبوده و قیمت تایل 60 در 60 تمام پی‌وی‌سی طرح‌دار لوزی مانند سایر تایل‌های پی‌وی‌سی در همین صفحه اصلی آنها ذکر شده و قیمت این تایل‌ها بر اساس هر عدد تایل می‌باشد.

 مشاوره خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار لوزی

 برای خرید تایل‌های ۶۰ در ۶۰ تمام PVC، بهتر است اصلاً مشاوره خرید را فراموش نکنید. مشاوره خرید به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به بهترین شکل خرید خود را انجام دهید و از ریسک‌های احتمالی بکاهید. اگر تایل ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی طرح‌دار لوزی مناسب محل مورد نظر شما نبود مشاورین ما می‌توانند تایل‌های مناسب و با کیفیت دیگری مانند تایل آلومینیومی را به شما پیشنهاد دهند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...