تایلPVC ای پلاس

تایل 60 در 60 تمام PVCطرح بامبو

از {{model.count}}

هات استمپ طرح دار

مناسب سقف استخرها- سرویس های بهداشتی - فضاها با رطوبت بالا

تعداد
نوع
3
120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تایل 60 در 60 تمام PVCطرح دار بامبو

امروزه شاهد تولید تایل‌های شگفت‌انگیزی در صنعت سقف کاذب هستیم. تمامی این تایل‌ها از جمله بهترین تایل‌های تولید شده محسوب می‌شوند و هر یک می‌توانند کاربردهای مخصوصی داشته باشند. بعضی از این تایل‌ها ضد رطوبت و بعضی دیگر ضد حریق هستند. بعضی از تایل‌ها عایق صوتی بسیار مناسبی بوده و به آنها تایل‌های آکوستیک گفته می‌شود. بعضی دیگر نیز مانند تایل‌های پی‌وی‌سی انقلابی در صنعت دکوراسیون محسوب می‌شوند. تایل پی‌وی‌سی در ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر تولید شده و در طرح‌های مختلفی به صورت براق و مات عرضه می‌شود. با این تنوع می‌توان به هر سلیقه‌ای پاسخگو بود و محصول مورد نظر مشتری را یافت. در مکان‌های متعددی می‌توان تایل‌های پی‌وی‌سی را نصب کرد. 

به طور کلی تایل‌های ۶۰ در ۶۰ پی‌وی‌سی دارای مزایای متعددی هستند. تایل‌های مورد نظر 100 درصد ضد آب محسوب شده و به همین دلیل می‌توان از آنها در مکان‌هایی که رطوبت بسیار بالایی دارند، استفاده کرد. به شکل دکوراتیو نیز می‌توان از تایل‌های مورد نظر استفاده کرد و به جذابیت فضا افزود. یکی از انواع تایل‌های پی‌وی‌سی که گزینه بسیار جذابی نیز به نظر می‌رسد، تایل ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی طرح‌دار بامبو می‌باشد.

 مشخصات و کاربردها

 تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار بامبو یکی از جذاب‌ترین و بهترین تایل‌های ۶۰ در ۶۰ تمام PVC محسوب شده و طرح بسیار جذاب و فوق‌العاده‌ای دارد. تایل مورد نظر بسیار سبک بوده و به راحتی می‌توان آن را حمل و نصب کرد. با توجه به سبک بودن این تایل‌ها نیازی به گروه‌های کارگری متعدد نیست. علاوه بر این مورد، نصب این تایل‌ها نیز آسان بوده و باز هم می‌توان گفت به همین دلیل نیز نیازی به گروه‌های کارگری متعدد نیست.

  • تایل مورد نظر یکی از شگفت‌انگیزترین تایل‌ها محسوب شده و می‌تواند برای سقف مکان‌هایی مثل استخرها، سرویس‌های بهداشتی و به طور کلی فضاهایی با رطوبت بالا استفاده شود. توجه داشته باشید که تایل مورد نظر مناسب دیوار نبوده و صرفاً محصولی مناسب سقف است.
  •  ماندگاری تایل‌های مورد نظر بسیار بالا بوده و این مسئله می‌تواند به دلیل قابلیت شست و شو و همچنین متریال‌های فوق‌العاده آن باشد. قابلیت شستشوی این محصول در ماندگاری آن اثر بسزایی دارد و در صورت نگهداری و نظافت مناسب می‌توان عمر مفید آن را افزایش داد.

 خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار بامبو

 هدف ما از ارائه اطلاعات درباره تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار بامبو و به طور کلی تایل‌های پی‌وی‌سی معرفی محصولی بی‌نظیر بود. اگر به دنبال یک محصول مناسب برای فضاهایی با رطوبت بسیار بالا هستید، توصیه می‌کنیم اکنون برای خرید این تایل اقدام کرده و این فرصت طلایی را از دست ندهید. توجه داشته باشید که بهتر است قبل از اقدام به خرید، کلیه مشخصات و کاربردهای محصول مورد نظر را مطالعه کرده و سپس قیمت آن را نیز بررسی کنید. قیمت تایل ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی طرح‌دار بامبو در همین صفحه ذکر شده است و قیمت آن بر اساس هر عدد تایل است.

 مشاوره خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار بامبو

 پس از مشاهده اطلاعات و مشاهده قیمت تایل ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی مورد نظر خود می‌توانید مشاوره خرید نیز دریافت کنید. اما چرا اصرار ما بر کسب مشاوره خرید است؟ این مشاوره خرید به شما کمک خواهد کرد تا خرید موفقی داشته باشید و به هیچ عنوان در خرید خود اشتباه نکنید. مشاورین ما در صورتی که این تایل یا تایل‌های pvc با مکان مورد نظر شما سازگاری نداشته باشند، می‌توانند تایل‌های دیگری از جمله تایل گچی و حتی تایل آلومینیومی را به شما پیشنهاد دهند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...