تایلPVC ای پلاس

تایل 60 در 60 PVC سفید مات

از {{model.count}}

طرح : ساده مات

مناسب سقف استخرها- سرویس‌های بهداشتی - فضاها با رطوبت بالا

تعداد
نوع
120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تایل 60 در 60 تمام PVC ساده مات

تایل‌های 60 در 60 از جمله پرکاربردترین تایل‌های موجود در بازار محسوب شده و طرف‌داران بسیاری دارند. پر طرف‌دار بودن این تایل‌ها می‌تواند ناشی از ویژگی‌های فوق‌العاده و منحصر به فردشان باشد. بعضی از این تایل‌های ۶۰ در ۶۰، تایل‌هایی با جنس پی‌وی‌سی بوده و می‌توانند طرح‌های مختلفی داشته باشند. تایل‌های پی‌وی‌سی نیز سقف درجه دوم یا همان سقف ثانویه محسوب شده و با استفاده از سازه‌ها و متعلقات مخصوص به سقف اصلی نصب می‌شوند. می‌توان از این تایل‌ها برای بسیاری از محیط‌ها استفاده کرد. در حال حاضر می‌توان گفت بسیاری از تایل‌های ۶۰ در ۶۰ پی وی سی به عنوان تایل‌های دکوراتیو نیز استفاده شده و این مسئله را مدیون صنعت دکوراسیون هستیم.

 به طور کلی تایل‌های پی‌وی‌سی و تایل‌های ۶۰ در ۶۰ تنوع بسیار بالایی دارند و می‌توان از کاربردهای آنها بهره گرفت. سرعت اجرای این تایل‌ها بالا بوده و نیازی به جوشکاری یا زیرسازی خاصی وجود ندارد. مراحل نصب این تایل‌ها بسیار ساده بوده و تایل‌ها به راحتی قابل نصب هستند. پس از نصب چنین تایل‌هایی می‌توان به راحتی به تأسیسات پشت آنها دسترسی داشت و همچنین می‌توان گفت وزن تایل‌های پی‌وی‌سی بسیار سبک محسوب می‌شود. سبک بودن این تایل‌ها باعث می‌شود تا وزن خاصی به ساختمان و سقف اصلی وارد نشود. یکی از این تایل‌های پی‌وی‌سی، تایل ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی ساده مات می‌باشد.

 مشخصات و کاربردها

 تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC ساده مات، یکی از ساده‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین تایل‌های ۶۰ در ۶۰ پی‌وی‌سی محسوب می‌شود. مانند سایر تایل‌های پی‌وی‌سی این تایل نیز با ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر به صورت مربع ارائه شده و جنس آن از پلاستیکی به نام پی‌وی‌سی می‌باشد. رنگ این دسته از تایل‌ها سفید بوده و قیمت بسیار نازلی دارد.

  • از مهم‌ترین ویژگی‌های تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC ساده مات، می‌توان به مقاومت آن در برابر رطوبت و همچنین قابلیت شستشوی آن اشاره کرد. چنین مزایا یا ویژگی‌هایی باعث می‌شود تا بتوان از آن برای مکان‌های مختلفی که در محیط‌های مرطوب قرار دارند، استفاده کرد.
  •  تایل مورد نظر از بهترین متریال‌ها ساخته شده و ماندگاری بسیار طولانی دارد. قابلیت شستشوی آن باعث شده تا ماندگاری این محصول بیش از پیش افزایش پیدا کند. شما می‌توانید محصول مورد نظر را برای سقف استخرها، سرویس‌های بهداشتی و فضاهایی با رطوبت بالا استفاده کنید.

 خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC ساده مات

 اگر قصد خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC ساده مات را دارید، توصیه می‌کنیم ابتدا مشخصات و کاربردهای آن را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهید. حتماً قیمت این محصول را نیز بررسی نموده و سپس با توجه به اطلاعات و قیمت، ارزیابی لازم را انجام داده و اگر نیازی به مشاوره داشتید می‌توانید مشاوره دریافت کنید. قیمت تایل ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی ساده مات در همین بخش قابل مشاهده است.

 مشاوره خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC ساده مات

 پس از کسب اطلاعات نوبت به کسب مشاوره می‌رسد. شما می‌توانید با کسب مشاوره بهترین محصول را تهیه کنید؛ زیرا ممکن است تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC ساده مناسب شما نباشد و کارشناسان ما محصول دیگری را به شما پیشنهاد دهند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

برند:
ای جی وی
گارانتی :
30 سال
هسته تشکیل دهنده:
پی وی سی
ضخامت :
8میلیمتر
ابعاد:
600*600 میلیمتر
تعدادکانال :
64 خانه
وزن هرتایل :
1 کیلوگرم
رنگ :
مات
مقاومت دربرابرآب:
100درصد
مقاومت دربرابرحریق :
ندارد.
وضعیت کالا :
نو
قیمت براساس :
هرعدد تایل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...