تایلPVC ای پلاس

تایل 60 در60 تمام PVc با طرح ستاره

از {{model.count}}

هات استمپ طرح دار

مناسب سقف استخرها- سرویس‌های بهداشتی - فضاها با رطوبت بالا

تعداد
نوع
120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تایل 60 در 60 تمام PVC طرح دار ستاره

یکی از رایج‌ترین تایل‌های موجود در بازار تایل‌های ۶۰ در ۶۰ محسوب می‌شوند. تایل‌های ۶۰ در ۶۰ تایل‌های مربع با ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر هستند که به آنها در اصطلاح ۶۰ در ۶۰ گفته می‌شود. جنس تایل‌های ۶۰ در ۶۰ می‌تواند از گچ، پی‌وی‌سی، آلومینیوم و موارد دیگری مثل سی‌ان‌سی باشد. هر یک از تایل‌های ذکر شده می‌توانند طرح‌ها و رنگ‌های مخصوص به خود را داشته باشند. تایل‌های پی‌وی‌سی جزو مناسب‌ترین تایل‌ها برای مکان‌های مرطوب محسوب شده و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارند. تایل‌های پی‌وی‌سی، تایل‌هایی 100 درصد ضد آب محسوب شده و به همین دلیل می‌توان گفت این تایل‌ها قابلیت شستشو نیز دارند. 

به طور کلی در تایل‌های پی‌وی‌سی از پلیمر پی‌وی‌سی استفاده شده و از مزایای اصلی آن می‌توان به وزن پایین اشاره کرد. این وزن پایین می‌تواند تایل مورد نظر را برای بسیاری از مکان‌ها مناسب کند. البته تایل‌های پی‌وی‌سی تنها مزایای این چنینی نداشته و مزایایی مثل زیبایی و تنوع را نیز دارند. تایل‌های پی‌وی‌سی در طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند و یکی از آنها تایل ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی طرح‌دار ستاره است. طرح ستاره تنها یکی از طرح‌های این دسته از تایل‌ها محسوب می‌شود.

 مشخصات و کاربردها

 تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار ستاره، یکی از تایل‌های دسته تایل pvc محسوب می‌شود. جنس این تایل نیز مانند سایر تایل‌های پی‌وی‌سی از پلیمر پی‌وی‌سی بوده و مزایای متعددی از جمله وزن پایین، زیبایی، نصب آسان و ضد آب بودن را دارد. تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار ستاره را می‌توان برای سقف استخرها، سرویس‌های بهداشتی و همچنین فضاهایی با رطوبت بالا مورد استفاده قرار داد.

  • تایل مورد نظر قابل شستشو بوده و این مسئله می‌تواند ماندگاری آن را افزایش دهد. شرایط نگهداری از این تایل بسیار سخت نیست و سطح آن بسیار صاف است. صاف بودن این تایل باعث می‌شود تا نظافت و تمیزکاری آن بسیار ساده بوده و در درزهای آن گردوغبار جمع نشود.
  •  تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار ستاره از بهترین متریال ساخته شده و می‌توان گفت این تایل یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین تایل‌های موجود محسوب می‌شود.

 خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار ستاره

 برای خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار ستاره توصیه می‌کنیم ابتدا مشخصات و کاربردهای آن را مطالعه کرده و مطمئن شوید که محصول مورد نظر با مکان مورد نظر شما تناسب دارد. همچنین بهتر است از قیمت این محصول نیز مطلع شوید. قیمت تایل ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی طرح‌دار ستاره در همین قسمت بر اساس قیمت هر عدد تایل ذکر شده است.

 مشاوره خرید تایل ۶۰ در ۶۰ تمام PVC طرح‌دار ستاره

 یکی از بهترین گزینه‌ها پس از کسب اطلاعات درباره محصول، مشاوره خرید است. شما می‌توانید از مشاورین با تجربه ما در زمینه انواع تایل‌های پی‌وی‌سی و به ویژه تایل ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی طرح‌دار ستاره اطلاعات کسب کنید. اگر این محصول مناسب مکان مورد نظر شما نبود، مشاورین ما می‌توانند سایر تایل‌های pvc یا حتی تایل‌های آلومینیومی و تایل آکوستیک را به شما پیشنهاد دهند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی


برند:
ای جی وی
گارانتی :
دارد
هسته تشکیل دهنده:
پی وی سی
ضخامت :
8میلیمتر
ابعاد:
600*600میلیمتر
وزن هرتایل :
1کیلوگرم
تعدادکانال :
64خانه
مقاومت دربرابرآب:
100درصد
مقاومت دربرابرحریق :
ندارد.
رنگ :
براق
طرح :
ستاره
چاپ:
هات استمپ
وضعیت کالا :
نو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...