بایگانی نوشته‌ها

پانل گچی مقاوم در برابر حریق ای جی وی

پانل گچی مقاوم در برابر حریق ای جی وی

احتراق یکی از بزرگترین چالش‌های ساختمان سازی است. سالیان متمادی است مهندسین در تلاش‌ هستند جلو آتش سوزی ساختمان‌ها را بگیرند تا جان انسان‌ها را در هنگام احتراق حفظ کنند. استفاده از مصالح ساختمانی نسوز یکی از آن روش‌هایی است که مورد توجه استاندار جهانی است.
پانل گچی مقاوم در برابر رطوبت ای جی وی

پانل گچی مقاوم در برابر رطوبت ای جی وی

یکی از چالش‌های بزرگ در مکان‌های مرطوب و خیس، زنگ زدگی است. هر چقدر هم شما از متریال درجه یک برای  سقف کاذب خود استفاده کرده باشید، ولی امکان زنگ زدگی وجود داشته باشد، پس از مدتی در اثر رطوبت سقف خراب می‌شود. پس باید ازسقف‌های کاذب مقاوم در برابر رطوبت استفاده کنید.
تایل گچی ساده

تایل گچی ساده

تایل‌ها یکی از مهم‌ترین انواع سقف‌های کاذب است. خود تایل‌ها دارای تنوع زیادی از نظر جنس، طرح، ابعاد و ضخامت است که هر کدام مزایا و کاربرد‌های متفاوت و خاصی دارند.
تایل آکوستیک ای جی وی.تلفن فروش 02191693121

تایل آکوستیک ای جی وی.تلفن فروش 02191693121

بسیاری از محیط‌ها از جمله کلاس‌های موسیقی، استدیو‌ای ضبط موسیقی، آمفی تئاترها و سینما باید آکوستیک باشند. آکوستیک بودن فضا یعنی محیط عایق صدا و صوت باشد. یکی از انواع تایل‌ها، تایل‌های آکوستیک ای جی وی که عایق صدا هستند. از این تایل‌ها به عنوان سقف کاذب و دیوار استفاده می‌شود.
تایل گچی پانچدار ای جی وی.تلفن 02191693121

تایل گچی پانچدار ای جی وی.تلفن 02191693121

تایل‌ها یکی از پر مصرف‌ترین نوع سقف‌های کاذب هستند. یکی از انواع تایل‌ها، تایل‌های گچی هستند. تایل‌های گچی از ترکیب گچ، رنگ پودری الکترواستاتیک و نمد تشکیل شده است. تایل‌های گچی دو نوع تایل گچی پانچدار و تایل گچی روکشدار هستند. شرکت ای جی وی تولیدکننده انواع تایل‌های گچی است.
تایل گچی ای جی وی. تلفن فروش 02191693121

تایل گچی ای جی وی. تلفن فروش 02191693121

یکی از انواع سازه‌های ساختمانی تایل گچی ای جی وی محسوب می‌شود که در واقع نوعی پوشش دیواری بوده و از مخلوط آب و گچ به دست می‌آید. از انواع تایل‌های گچی می‌توان به تایل سقفی اشاره کرد که برای پوشاندن سطح سقف‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
آقای سید رضا حسینی متولد سال 1357شهرتهران فارغ التحصیل دانشگاه تهران سال 1387با گرایش منظر معماری میباشد.ایشان ضمن مدیریت هلدینگ ساختمانی پیگاژبا هفت برند دیگر درصنعت ساخت وساز خشک در حال فعالیت بوده و تلاش خود را معطوف به فرهنگ سازی درزمینه استفاده ازمتریال های سبک درساخت وساز کشور نموده است.
درحال حاضر متریال های متنوعی به شرح زیردر مجموعه ایشان قابل عرضه ودر دسترس سازندگان ساختمان است.
1-متنوع ترین تایل های سقف کاذب
2- دیوارهای پیش ساخته
3-صفحات ضد حریق و ضد رطوبت
4- عایق ها آکوستیک ،گرما وسرما
5- چوب های فرآوری شده
6- انواع صفحات مسلح سیمانی
7- سازه های مورد نیاز صنعت سبک سازی
اطلاعات بیش‌تر
دسته‌بندی
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...