تایل‌ها یکی از پر مصرف‌ترین نوع سقف‌های کاذب هستند. یکی از انواع تایل‌ها، تایل‌های گچی هستند. تایل‌های گچی از ترکیب گچ، رنگ پودری الکترواستاتیک و نمد تشکیل شده است. تایل‌های گچی دو نوع تایل گچی پانچدار و تایل گچی روکشدار هستند. شرکت ای جی وی تولیدکننده انواع تایل‌های گچی است. ما در این مقاله قصد داریم در مورد تایل‌های گچی پانچدار ای جی وی با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

برای مشاهده انواع تایل گچی پانچدار اینجا کلیک کنید.

تایل گچی پانچدار ای جی وی

همان‌ طور که گفتیم یکی از انواع پانل گچی، تایل گچی پانچدار است. روی سطح این پنل‌ها تعداد زیادی پانچ وجود دارد. این پانچ‌های روی سطح باعث می‌شود تهویه هوا به خوبی انجام می‌گیرد و صدا به داخل سقف منتقل شود و فضا عایق صدا شود. تایل‌های گچی پانچدار ای جی وی با وجود یک  روکش آلومینیومی یا پی وی سی، ضد رطوبت هستند و مقاومت بالایی دارند. پشت این نوع پنل‌ها فلیس آلومینیومی و یک نمد مشکی وجود دارد. تایل‌های گچی پانچدار ای جی وی نیز به سه دسته‌ی تایل گچی گرد نامنظم، تایل گچی گرد منظم و تایل گچی مربعی منظم تقسیم می‌شوند..

تایل گچی گرد نامنظم

سوراخ‌های تایل گچی گرد نامنظم به صورت دایره‌ای است. قطر پانچ‌ها متفاوت است و به صورت نامنظم در سطح تایل قرار گرفته‌اند. این تایل‌ها دارای  ابعاد 60 * 60 سانتی متر و ضخامت  9.5 میلی‌متر هستند. قطر هر پانچ  12 و 8 میلیمتر است.

تایل گچی گرد منظم

یکی دیگر از انواع تایل‌های گچی ای جی وی، تایل گچی گرد منظم است. این پنل‌ها نیز در ضخامت 9.5 میلی متر و ابعاد 60 * 60 سانتی‌ متر تولید می‌شوند. تفاوت این تایل‌ها با مدل گرد نامنظم در این است که پانچ‌ها به صورت منظم و قطر یکسان در سطح تایل وجود دارند.

تایل گچی مربع منظم

سطح این تایل‌ها همان‌طور که از اسمش مشخص است سوراخ‌های مربعی به صورت منظم وجود دارد.  پنل‌ها نیز مانند دیگر تایل‌های گچی از گچ و رنگ پودری الکترواستاتیک تولید شده‌اند. ضخامت این نوع تایل‌ها 8 میلیمتر است و هر پنل دارای  ابعاد 60 در 60 سانتی متر است.

مزایای تایل گچی پانچدار ای جی وی

  • خاصیت آکوستیک، به دلیل وجود پانچ روی سطح تایل دارند
  • ضد آب و رطوبت، به دلیل وجود روکش پی وی سی یا آلومینیومی روی سطح تایل هستند. برای همین دچار زنگ زدگی یا خوردگی نمی‌شوند.‌
  • نیاز به رنگ آمیزی ندارند
  • سریع و آسان نصب می‌شوند
  •  به دلیل سبک بودن ایمن در برابر زلزله و خطر جانی ندارند.
  • پنل‌ها بسیار سبک و قابل حمل هستند
  • مقرون به صرفه و با کیفیت بالا
  • تعمیر و نگه‌داری آسان و سریع دارند
  • با وجود تنوع بالای در رنگ و طرح دارای زیبایی بصری هستند
  • دسترسی آسان و سریع و بدون هزینه  به تاسیسات برقی و مکانیکی داخل سقف.
  • چون این پنل‌ها از مواد قابل بازیافت ساخته شده‌اند به محیط زیست آسیبی نمی‌رسانند

کاربرد تایل گچی پانچدار ای جی وی

به دلیل خاصیت ضد رطوبت و زنگ زدگی در محیط‌های شرجی، استخرها، سرویس بهداشتی، سونا، آشپزخانه و حمام پرکاربرد است. با وجود آکوستیک بودن تایل‌های گچی پانچدار در کلاس‌های موسیقی، تالارها، سالن‌های همایش، تئاتر و سینما استفاهد می‌شود. در فضاهایی که دکوراسیون داخلی حرف اول را می‌زند مانند لابی هتل‌ها، پاساژ‌ها، فروشگاه‌های تجاری، مدارس، محیط‌های اداری و دانشگاه‌ها به وفوور استفاده می‌شود.

نحوه نصب تایل گچی پانچدار ای جی وی

همانطور که گفتیم این تایل‌ها نصب سریع و آسان دارند. اما برای نصب سازه و پنل‌ها نیاز به تکنسین است. زیرا اگر پنل‌ها به درستی نصب نشوند می‌تواند حادثه آفرین باشد. برای نصب تایل‌های گچی پانچدار ای جی وی باید مراحل زیر به ترتیب انجام گیرد.‌

  • در مرحله اول باید زیرسازی مناسب انجام شود
  • بر اساس مساحت سقف باید تعداد تایل‌های گچی مورد نیاز محاسبه شود.
  • نوع تایل گچی مناسب انتخاب شود.
  • نحوه آرایش پانل‌ها براساس کاربرد و محل نورپردازی، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، دریچه‌های دسترسی به پانل‌ها و تهویه مشخص می‌شود
  • در آخر عایق پنل‌ها و درزگیرها برای زیبایی بصری نصب می‌شوند.

سازه کلیک برای تایل گچی پانچدار ای جی وی

تایل گچی پانچدار مدل نهان نیاز به سازه کلیک دارد تا به تاسیسات پشت سقف کاذب دسترسی پیدا کنیم.  با نصب این سازه‌ها تنها با هل دادن پنل به سمت بالا به پشت تایل دسترسی پیدا خواهیم کرد. این سازه‌ها در ابعاد 60 در 60 سانتی متر و از جنس گالوانیزه تولید می‌شود. ضخامت سازه کلیک 30 دوبل است و دارای تنوع رنگ سفید، سیلور، طلایی و مشکی می‌باشد.

قیمت تایل گچی پانچدار ای جی وی

قیمت یک تایل گچی پانچدار در بازار بر اساس کیفیت نوع تایل‌ها متغیر است. اگر یک محصول با کیفیت با متریال درجه یک می‌‌خواهید مسلما نیاز است هزینه بیشتری بپردازید. اما درصدی از بالا بودن قیمت‌ها به دلیل وجود واسطه است. اگر شما از تولید کننده به صورت مستقیم خرید انجام دهید با همان کیفیت مطلوب یک خرید مقرون به صرفه خواهید داشت. هلدینگ ای جی وی یکی از این تولید کننده‌‌هاست. تمامی کارشناسان واحد فروش ما همه روزه در خدمت شما هستند تا شما یک تجربه خرید خوب داشته باشید.

بهترین تولید کننده تایل‌های گچی پانچدار

هلدینگ ای جی وی یک تولید کننده محصولات ساختمانی است که برای تضمین کیفیت کالا‌های خود ،  دارای گارانتی است. شما با خرید از ای جی وی علاوه‌بر داشتن یک تایل گچی پانچدار با کیفیت با بهترین متریال‌ها به محیط زیست نیز کمک خواهید کرد. چرا که تمامی کالاهای تولید در مجموعه ما قابل بازیافت هستند. به همین منظور ما نام ای جی وی که مخفف یوز پلنگ ایرانی است را به نماد از محیط زیست برای خود انتخاب کردیم. از دیگر محصولات این هلدینگ می‌توان به سازه‌های کلیکی، تایل‌های گچی آلومینیومی، تایل‌های گچی پی وی سی، تایل‌های گچی بدون پانچ اشاره کرد.