پنل گچی سقف کاذب

پکیج کامل سقف کاذب با پنل گچی مقاوم در برابر رطوبت

از {{model.count}}

قیمت برای هر متر مربع با تمام لوازم و نصب

مناسب سقف کاذب سرویس‌های بهداشتی و فضاهایی با رطوبت بالا

تعداد
نوع
390,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت

صفحات گچی، تایل‌های گچی، سقف کاذب و کناف سقف کاذب از جمله نام‌های آشنا در صنعت دکوراسیون هستند. با توجه به استقبال بی نظیر مردم از این محصولات، کمتر کسی را می‌توان یافت که نام آن‌ها را نشنیده باشد. گچبرگ‌ها، زیر مجموعه‌ای از سقف کاذب کناف هستند و می‌توانند قابلیت‌های ویژه‌ای داشته باشند. به طور کلی، سقف کاذب کناف دارای سه زیر مجموعه است. 

از این زیر مجموعه‌ها می‌توان به سقف کاذب ساده با گچبرگ معمولی، سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت و همچنین سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر حریق اشاره کرد. برای نصب هر یک از موارد ذکر شده به سازه تایل نیاز است. سازه تایل‌ها، تجهیزاتی مخصوص زیر سازی تایل‌ها و صفحات گچی محسوب می‌شوند. تهیه تک‌تک سازه تایل‌ها، شاید کار سختی باشد و به همین دلیل بهترین کار تهیه پکیج کامل آن است. برای گچبرگ‌های مقاوم در برابر رطوبت نیز، پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت قابل تهیه می‌باشد.

مشخصات و کاربردها

پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت، پکیجی است که می‌توان با آن از دردسرهای خرید جداگانه تجهیزات زیرسازی، جلوگیری کرد. در واقع با خرید این پکیج می‌توان با یک تیر، دو نشان زد و بدون هیچ دشواری خاصی، به یک محصول فوق‌العاده رسید. تمامی قطعات موجود در پکیج مورد نظر، باکیفیت هستند و از بهترین متریال ساخته شده‌اند. 

  • از محتویات داخل این پکیج می‌توان به سازه اف 74 که یک سازه اصلی برای زیرسازی محسوب می‌شود اشاره کرد. همچنین موارد دیگری مثل سازه یو 36 و ال 25 که سازه‌های اصلی هستند، در پکیج وجود دارند. 
  • پک کامل آویز رکابی، اچ تی نود و دبلیو نیز به همراه کلیپس و متعلقات دیگری مثل میخ و چاشنی بتن و پیچ کله شیپوری مخصوص در این پکیج موجود می‌باشند. 
  • موارد ذکر شده، برای نصب گچبرگ‌های مقاوم در برابر رطوبت مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عبارتی پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت برای سرویس‌های بهداشتی و فضاهایی با رطوبت بالا کاربرد دارد. 
  • با نصب و اجرای گچبرگ مورد نظر با استفاده از پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت، می‌توان از مزایای بی نظیری بهره‌مند شد و به معنای واقعی، یک خرید موفق را تجربه کرد.

خرید پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت

برای داشتن خریدی موفق ابتدا تمامی اطلاعات لازم را کسب کرده و قیمت پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت را نیز مشاهده کنید. پس از این اقدامات می‌توانید تصمیم خود را برای خرید بگیرید.

 مشاوره خرید پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت

تردید در خرید پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت، می‌تواند یک مسئله عادی باشد، به ویژه اگر در این زمینه تجربه کافی را نداشته باشید. در نتیجه توصیه ما کسب مشاوره از مشاورین مجرب ما می‌باشد. این مشاوران می‌توانند شما در خرید این محصول و سایر محصولات راهنمایی کنند. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...