پنل گچی سقف کاذب

پکیج کامل سقف کاذب با پنل گچی ساده

از {{model.count}}

قیمت برای هرمتر مربع با تمام لوازم و نصب

مناسب سقف کاذب  پذیرایی - سالن - اتاق خواب و فضاهای خشک

تعداد
نوع
350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ معمولی

گچبرگ‌ها صفحاتی روکش دار از جنس گچ هستند و می‌توان از آن‌ها برای دیوار و سقف استفاده کرد. امروزه دکوراسیون و ساخت و سازهای مدرن باعث شده تا علاوه بر افزایش جذابیت بصری، ایمنی نیز افزایش پیدا کند. با استفاده از انواع گچبرگ و انواع کناف سقف کاذب می‌توان سقف و دیواری جذاب و در عین حال ایمن ایجاد کرد. گچبرگ‌ها می‌توانند گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت یا گچبرگ مقاوم در برابر حریق باشند. 

البته نوع دیگری از گچبرگ‌ها، گچبرگ‌های معمولی نام دارد. همه گچبرگ‌ها از جمله گچبرگ معمولی با استفاده از سازه تایل‌ها نصب می‌شود. ابتدا برای نصب یک عملیات زیر سازی انجام و سپس فضا برای نصب گچبرگ‌ها آماده می‌شود. پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ معمولی، شامل تمامی این سازه تایل‌ها و قطعات مورد نیاز برای زیرسازی می‌باشد. 

مشخصات و کاربردها

پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ معمولی، پکیجی است بسیار کامل شامل تمامی آنچه که برای نصب گچبرگ معمولی نیاز است. با تهیه این پکیج دیگر نیازی به سایر قطعات نخواهید داشت. در داخل این پکیج مواردی مانند سازه اف 47 وجود دارد که یکی از اصلی‌ترین ارکان زیرسازی گچبرگ معمولی محسوب می‌شود. قطعات و سازه‌های اصلی دیگری نیز مثل سازه یو 36 در این پکیج موجود است. 

سازه ال 25 نیز از جمله سازه‌های اصلی است. پک کامل آویز رکابی و سازه اچ تی نود به همراه قطعاتی مثل دبلیو و کلیپس نیز در این پکیج قابل مشاهده است. پیچ مخصوص و میخ و چاشنی بتن و فولاد از جمله سایر متعلقات زیر سازی هستند که داخل این پکیج نیز موجود می‌باشند. تمامی قطعات ذکر شده، قطعاتی ضروری هستند و بدون هر یک از این موارد امکان زیر سازی برای نصب و اجرای گچبرگ میسر نمی‌شود. قطعات این پکیج، قطعاتی با کیفیت و تشکیل شده از بهترین متریال هستند. 

خرید پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ معمولی

برای خرید پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ معمولی، کسب اطلاعات درباره آن ضروری است. همچنین بهتر است قیمت پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ معمولی را در همین قسمت مشاهده کنید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید. 

مشاوره خرید پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ معمولی

مشاورین ما می‌توانند با توجه به محیط و ابعاد سقف شما، بهترین پکیج را به شما پیشنهاد دهند. همچنین مشاورین ما، می‌توانند توضیحات کاملی در خصوص انواع پکیج‌ها و گچبرگ‌های موجود ارائه دهند. در صورت وجود هر گونه سؤال نیز می‌توانید با مشاورین ما ارتباط بگیرید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...