پنل گچی سقف کاذب

پکیج کامل سقف کاذب با پنل گچی مقاوم در برابر حریق

از {{model.count}}

هرمتر مربع با لوازم ونصب

مناسب سقف کاذب آشپزخانه، کاور تیر و ستون و فضاهای در معرض حریق

تعداد
نوع
420,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر حریق

در حال حاضر آمار دقیقی در دست نداریم که روزانه به چه تعداد کناف سقف کاذب و انواع سقف‌های کاذب در حال نصب هستند، ولی مسلم است که با چنین استقبالی می‌توان این میزان را بسیار بالا محسوب کرد. در حال حاضر توجه بسیاری از مهندسان، معماران و طراحان به گچبرگ‌ها و انواع کناف معطوف شده است. این توجهات، هیچ یک بی دلیل نبوده و همگی به دلیل پر کاربرد بودن و مزایای ویژه هر یک از گچبرگ‌ها می‌باشد. 

یکی از گچبرگ‌های بسیار با کیفیت و ایمن که ماندگاری بسیاری بالایی نیز دارد، گچبرگ مقاوم در برابر حریق است. این گچبرگ نیز مانند سایر گچبرگ‌ها به عملیات زیر سازی نیاز دارد. در عملیات زیر سازی یک سری سازه اصلی و فرعی به یکدیگر متصل شده و فضا را برای نصب و اجرای صفحات آماده می‌کنند. در حال حاضر امکان تهیه همه این تجهیزات به صورت یک جا با پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر حریق وجود دارد. 

مشخصات و کاربردها

  • پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر حریق، پکیجی شامل سازه اف 47، سازه یو 36، ال 25، ست کامل آویز رکابی، اچ تی 90، دبلیو و موارد دیگر مثل کلیپس می‌باشد. 
  • علاوه بر موارد ذکر شده متعلقاتی مثل پیچ کله شیپوری مخصوص و میخ و چاشنی بتن یا فولاد نیز در داخل پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر حریق موجود است. 
  • تمامی موارد ذکر شده، برای نصب و اجرای صفحات و گچبرگ‌ها ضروری هستند و در صورت عدم وجود تنها یک مورد از این تجهیزات، عملیات زیر سازی متوقف خواهد شد. 
  • تمامی این سازه‌ها و متعلقات، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و ماندگاری بالایی نیز دارند. امکان تهیه تمامی موارد مورد نیاز به صورت یک جا، یک مزیت بسیار بزرگ و ویژه محسوب می‌شود. در نتیجه بهتر است از فرصت مورد نظر استفاده کرده از دردسرهای خرید تک‌تک تجهیزات و ملزومات خودداری کنید. 
  • پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر حریق، مناسب سقف کاذب آشپزخانه، کاور تیر و ستون و فضاهای در معرض حریق می‌باشد و برای چنین مکان‌هایی کاربرد دارد.

خرید پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر حریق

در خرید پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر حریق، اقدام بدون هیچ اطلاعاتی یک ریسک بزرگ محسوب می‌شود. بهتر است اطلاعات لازم را درباره ویژگی‌ها و مزایای این محصول کسب کرده و سپس نسبت به خرید اقدام کنید. قیمت پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر حریق، در همین صفحه قابل مشاهده است و شما می‌توانید با مشاهده قیمت، نسبت به خرید، تصمیم گیری کنید.

مشاوره خرید پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر حریق

پس از کسب اطلاعات، علاوه بر اینکه از ریسک یک خرید ناموفق جلوگیری می‌کنید، می‌توانید بهترین خرید را نیز تجربه کنید. شما می‌توانید برای خرید پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر حریق، مشاوره دریافت کنید. مشاوران ما می‌توانند به بهترین شکل شما را راهنمایی کرده و بهترین مشاوره را در زمینه محصول مورد نظر در اختیار شما قرار دهند. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...