یکی از جدیدترین محصولات پیش ساخته‌ای که امروزه استفاده از آن بسیار باب شده است کمپ‌های اقامتی پیش ساخته نام دارند. این کمپ‌ها را با استفاده از متریال‌های آماده می‌سازند. طراحی آنها به صورت مهندسی شده و دقیق است به همین دلیل افراد هنگام استفاده از آنها تصور نمی‌کنند که در یک کمپ اقامتی هستند. 

همانطور که در یک خانه انواع مختلفی از وسایل و امکانات وجود دارد در هر یک از کمپ‌های پیش ساخته نیز تمامی امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است. در ادامه راجع به قیمت، خرید و مشخصات انواع کمپ پیش ساخته به صورت مفصل توضیح داده‌ایم پس مطالعه مطالب فوق را از دست ندهید چرا که خالی از لطف نیست.

کمپ پیش ساخته چیست؟

کمپ پیش ساخته اتاقکی است بسیار مجهز که به صورت از پیش ساخته و قابل حمل طراحی شده است. در واقع این محصول نسخه بروز رسانی شده و جدیدی از کانکس‌های قدیمی می‌باشد که هدف از طراحی آن آسایش و رفاه هر چه بیشتر مشتریان می‌باشد. کمپ اقامتی درست مثل یک خانه بادوام، مستحکم، راحت و با طراحی متنوع است. 

این محصول را با توجه به نیاز خود می‌توان در مساحت‌های مختلف خریداری کرد. کمپ‌های پیش ساخته را با استفاده از مواد و متریال‌هایی تولید می‌کنند که اگر در معرض آب، آتش سوزی، سرما و گرما قرار بگیرند از بین نمی‌روند. 

بررسی انواع کمپ پیش ساخته‌ ای پلاس

بررسی انواع کمپ پیش ساخته‌ ای پلاس

همانطور که به آن اشاره کردیم کمپ‌های پیش ساخته در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. بررسی هر یک از آنها به شرح زیر است.

  1. کمپ پیش ساخته 12 متری مفید (سینگل)
  2. کمپ پیش ساخته 18 متری مفید (تویین)
  3. کمپ پیش ساخته 21 متری مفید (دبل)
  4. کمپ پیش ساخته 24 متری مفید (3 بدروم)
  5. کمپ پیش ساخته 27 متری مفید (4  بدورم)
  6. کمپ پیش ساخته 30 متری مفید (تویین سینگل)
  7. کمپ پیش ساخته 18 متری مفید (سینگل جکوزی دار)
  8. کمپ پیش ساخته 24 متری مفید (تویین جکوزی دار)
  9. کمپ پیش ساخته 30 متری مفید (3 بدروم جکوزی دار)

سینگل

این نوع از کمپ‌ها که با نام سینگل شناخته می‌شوند برای یک نفر طراحی و تولید شده‌اند.

تویین

تویین در لغت به معنای جفت یا دوقلو است. از نامی که برای آنها انتخاب شده می‌توان فهمید که برای زندگی زوجین ساخته شده‌اند چرا که از تخت دو نفره برخوردار هستند.

دبل

کمپ‌های دبل نیز شبیه به کمپ‌های تویین هستند یعنی برای زندگی دو نفر متناسب هستند با این تفاوت که در این نوع دو تخت تک نفره وجود دارد.

بدروم دار

تعداد بدرومی که در یک کمپ تعبیه شده است مشخص کننده این است که چند نفر می‌توانند در آن زندگی کنند. 

تویین سینگل

کمپ‌های تویین سینگل با توجه به اینکه یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره دارند بهترین گزینه برای خانواده‌های سه نفره به حساب می‌آیند.

جکوزی دار

این نوع از کمپ‌ها می‌توانند امکانات کمپ‌های معرفی شده قبلی را داشته باشند اما برای آنها یک جکوزی نیز طراحی شده باشد. با توجه به اینکه این نوع امکانات در آنها قرار داده شده ابعاد بزرگ‌تری دارند.

نحوه خرید کمپ پیش ساخته ‌ای جی وی به چه شکل است؟

برای خرید کمپ پیش ساخته می‌توانید به دو صورت عمل کنید. اول اینکه مثل تمامی محصولات و کالاهایی که به صورت اینترنتی خریداری می‌کنید، محصول مورد نظر خود را از سایت مشاهده کرده و پس از استعلام قیمت ثبت سفارش می‌کنید. 

روش دوم برای کسانی است که می‌خواهند به صورت اخصاصی محصولی را خریداری کنند، بدین منظور اقدام به طراحی محصول می‌کنند. توجه داشته باشید که برای این کار نیاز به محاسبات سازه‌ای، تعبیه تاسیسات چهارگانه، طراحی نمای بیرونی و داخلی می‌باشد. لازم به ذکر است که از زمان ثبت سفارش تا تحویل هر یک از کمپ‌ها حدوداً 45 روز کاری زمان لازم است، پس این موضوع را نیز در نظر داشته باشید.

قیمت انواع کمپ پیش ساخته چقدر است؟

در پاسخ به اینکه قیمت کمپ‌های پیش ساخته اقامتی چقدر است باید بگوئیم که نمی‌توان رقم دقیقی عنوان کرد. به این خاطر که نوسان ارزی و تورم به وضوح در کشور دیده می‌شود این مهم‌ترین عامل نوسان قیمت است. لازم به ذکر است که عوامل دیگری همچون نوع کمپ، مساحت، کیفیت، جنس، شرکت تولید کننده و... نیز در این میان تاثیر مستقیم دارند. در صورتی که قصد خرید هر یک از کمپ‌های پیش ساخته را دارید می‌توانید با واحد فروش شرکت ای جی وی تماس گرفته و استعلام قیمت بگیرید. در صورت نیاز حتی می‌توانید مشاوره رایگان نیز دریافت کنید. 

شماره‌های تماس جهت استعلام قیمت و دریافت مشاوره 

02191693121

02122739791

02126918047

02126918043

کمپ‌های پیش ساخته

کمپ‌های پیش ساخته چه امکاناتی دارند؟

تمامی کمپ‌های پیش ساخته به صورت فول امکانات طراحی و تولید می‌شوند. برای درک هر چه بیشتر به معرفی تمامی امکانات آنها پرداخته‌ایم که به شرح زیر هستند.

  • درب ورودی
  • درب خروج اضطراری
  • درب خواب
  • پلکان ورودی با سه پله
  • سیستم کامل لوله کشی آب و فاضلاب
  • شیرآلات، توالت فرنگی، روشویی، جا حوله‌ای
  • آشپزخانه با امکانات لوله کشی گاز، کابینت به عرض دو متر، سینک و گاز، یخچال هتلی
  • دارای سیستم برق کشی، کلید، پریز، روشنایی، برق کشی برای کولر آبی و گازی
  • دارای فضایی برای قرار دادن سیستم سرمایشی و گرمایشی 
  • ست تخت و پاتختی و تشک خوش خواب تک نفره و دو نفره با توجه به مساحت، کمد رخت آویز، جا کفشی
  • تلویزیون ال سی دی
  • روف گاردن با پلکان ورودی
  • حوض آب
  • صندلی تخت راحتی آفتاب گیر
  • باربیکیو جزیره
  • سایبان پارچه‌ای پرتابل
  • گونه گیاهی و درختچه 
  • جکوزی (تنها 3 مدل از آنها جکوزی دار هستند.)

کلام آخر

کمپ‌های پیش ساخته محصولاتی هستند مانند یک اتاقک قابل حمل یا کانکس فول امکانات که تمام وسایل و امکانات مورد نیاز یک زندگی را در خود دارد. این محصولات را در ابعاد مختلف 12، 18، 21، 27 و 30 متر مربع تولید می‌کنند. کمپ‌های پیش ساخته برای زندگی 1 تا 4 نفر با توجه به ابعادی که دارند مناسب هستند. 

تمامی آنها از یکسری امکانات برخوردار هستند که از جمله این امکانات می‌توان به درب ورودی و خروجی، پلکان، درب و پنجره، انشعاب آب، برق و گاز و... اشاره کرد. در صورت که قصد خرید هر یک از محصولات را دارید هم می‌توانید از طرح‌های موجود در سایت انتخاب کنید و هم اینکه طرح مد نظر خود را طراحی کرده و همان را ثبت سفارش کنید. البته در صورت خرید به صورت سفارشی باید تمامی استانداردهای موجود را رعایت کنید.