امروزه در ساختمان سازی برخلاف گذشته از متریال‌های متعددی استفاه می‌شود که بسیاری از آنها از پیش ساخته و آماده هستند. استفاده از این محصولات کمک می‌کند تا سرعت اجرای کار افزایش پیدا کرده و نتیجه کار نیز بهتر شود. یکی از جدیدترین محصولاتی که در این میان به بازار عرضه شده است کمپ اقامتی پیش ساخته نام دارد. 

از نام این محصول می‌توان فهمید که یک محصول کامل و جامع است که می‌توان در آن زندگی کرد. کمپ‌های اقامتی پیش ساخته به گونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که مشتریان تمامی امکانات موجود در منزل را در اختیار داشته باشند. در ادامه هر آنچه که باید راجع به کمپ پیش ساخته بدانید را شرح داده‌ایم پس با ما همراه باشید.

معرفی محصولی به نام کمپ پیش ساخته 

کمپ پیش ساخته محصولی است شبیه به کانکس‌های معمولی با این تفاوت که از امکانات ویژه‌ای برخوردار است. این محصول را در ابعاد و امکانات متنوع می‌توان ثبت سفارش کرد. کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای جی وی با استفاده از متریال‌هایی طراحی و تولید می‌شوند که در برابر رطوبت، حرارت، سرما و گرما دوام داشته باشد، از همین رو از آن استفاده‌های متعددی می‌شود. زندگی در این کمپ‌ها به قدری راحت است که مشتری احساس نمی‌کند در یک کمپ اقامتی زندگی می‌کند چرا که حتی از انشعاب گاز، آب و برق نیز برخوردار است.

انواع کمپ پیش ساخته‌ ای جی وی

در شرکت ای جی وی برای اینکه دست مشتریان حین خرید چه از لحاظ قیمتی و چه از لحاظ امکانات باز باشد کمپ‌های اقامتی پیش ساخته را در انواع متعدد طراحی و تولید می‌کنند. از جمله این کمپ‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. کمپ پیش ساخته 12 متری (سینگل)
  2. کمپ پیش ساخته 18 متری (تویین)
  3. کمپ پیش ساخته 21 متری (دبل)
  4. کمپ پیش ساخته 24 متری (3 بدروم)
  5. کمپ پیش ساخته 27 متری (4  بدورم)
  6. کمپ پیش ساخته 30 متری (تویین سینگل)
  7. کمپ پیش ساخته 18 متری (سینگل جکوزی دار)
  8. کمپ پیش ساخته 24 متری (تویین جکوزی دار)
  9. کمپ پیش ساخته 30 متری (3 بدروم جکوزی دار)

هر یک از این محصولات علاوه بر اینکه از لحاظ ابعاد و مساحت با یکدیگر متفاوت هستند بلکه از نظر امکانات نیز تفاوت دارند. هر چقدر که ابعاد یک کمپ پیش ساخته بزرگ‌تر باشد امکانات آن نیز بیشتر خواهد شد.

کمپ‌های پیش ساخته‌ ای پلاس

کمپ‌های پیش ساخته‌ ای پلاس چه کاربردهایی دارند؟

در پاسخ به این سوال که کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای پلاس چه کاربردهایی دارند باید گفت که با توجه به نیاز مشتری می‌توانند کاربردهای متنوعی داشته باشند. به دلیل تنوع در ابعاد و امکاناتی که دارند از آنها می‌توان برای استفاده در اردوگاه‌های کارگری، پناهگاه‌های اضطراری، استفاده به عنوان خانه باغ در زمینهای کشاورزی و باغ‌ها، استفاده به عنوان کمپ برای نیروهای ساختمان و معادن به کار برد. 

توجه داشته باشید که حتماً پیش از ثبت سفارش نیاز و مقصود خود را از خرید مشخص کنید، به طور مثال اگر قرار است برای استفاده در اردوگاه‌های نظامی و کارگری از آن استفاده کرد حتماً با در نظر گرفتن تعداد افراد مساحت کمپ را انتخاب کنید تا آسایش داشته باشید.

برای تولید کمپ پیش ساخته از چه متریال‌هایی استفاده می‌شود؟

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته نیز مثل سقف کاذب با استفاده از متریال‌های آماده متعددی طراحی و تولید می‌شوند. برای تولید هر یک از آنها تمامی قواعد و اصول مهندسی رعایت می‌شود به همین دلیل می‌توان اطمینان داشت که در هر بخش از متریال مناسبی استفاده می‌کنند. از سری متریال‌های استفاده شده در این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

متریال مورد استفاده برای دیوارهای داخلی و دیوارهای خارجی

  • صفحات مسلح سیمانی
  • صفحات مسلح سازه‌ای ABS
  • چوب فرآوری شده ترمو

متریال مورد استفاده برای سقف و کف

  • صفحات مسلح سیمانی
  • چوب فرآوری شده ترموود
  • پارکت لمینت

متریال مورد استفاده برای سرویس بهداشتی و جکوزی

  • صفحات مسلح سیمانی
  • صفحات سنگ مصنوعی
  • سرامیک
  • چوب مصنوعی ضد آب و حشره

لازم به ذکر است که تمامی متریال‌های استفاده شده کیفیت و طول عمر بالایی دارند به شکلی که اگر در برابر هر نوع شرایط جوی قرار بگیرند از بین نمی‌روند.

استفاده از کمپ‌های اقامتی پیش ساخته و مزیت‌های آن‌ها

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته نیز مثل هر سازه و محصول دیگری از یکسری مزیت‌های خاص برخوردار است، از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تنوع بالا
  • نصب آسان
  • برخورداری از تمام امکانات مورد نیاز زندگی
  • قابل استفاده در فضاهای مختلف
  • مناسب استفاده یک تا 4 نفر
  • قابل حمل 

مشاوره و قیمت خرید کمپ پیش ساخته

مشاوره و قیمت خرید کمپ پیش ساخته ‌ای جی وی

یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان هنگام خرید هر محصولی قیمت آن است، در خصوص کمپ پیش ساخته ‌ای پلاس نیز این موضوع صدق می‌کند اما متاسفانه نمی‌توان رقم دقیق و ثابتی را برای آن اعلام کرد. همانطور که می‌دانید کمپ‌های اقامتی پیش ساخته در انواع متعدد طراحی و تولید می‌شوند، تولید هر یک نیز زمانبر بوده و به مدت زمان خاصی نیاز دارد، از همین رو به نوسان ارزی ثبات قیمت در این میان وجود ندارد. 

البته لازم به ذکر است که عوامل دیگری همچون، نوع کمپ، مساحت، امکانات موجود در آن، کیفیت، جنس، طرح و... نیز در این میان تاثیر مستقیم دارند. در صورتی که قصد خرید هر یک از محصولات را دارید توصیه می‌شود حتماً پیش از ثبت سفارش استعلام قیمت بگیرید.

تلفن‌های تماس جهت ارتباط با کارشناسان فروش

02191693121

02122739791

02126918047

02126918043

کلام آخر

یکی از محصولات بسیار مفیدی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد کمپ پیش ساخته نام دارد. این محصول در نگاه اول شبیه به کانکس‌های قدیمی است اما تفاوت‌های شگرفی با آن دارد. کمپ‌های اقامتی فول امکانات هستند و هر آنچه که برای یک زندگی نیاز می‌باشد در آنها تعبیه شده است. این محصولات بسیار متنوع طراحی و تولید می‌شوند به شکلی که هر یک از ابعاد 12، 18، 21، 24، 27 و 30 متری را می‌توان ثبت سفارش و خریداری کرد. 

از این کمپ‌ها می‌توان در بخش‌های مختلفی همچون اردوگاه‌های کارگری، نظامی، معادن، استفاده در زمینه‌های کشاورزی و باغات به عنوان خانه باغ استفاده کرد. در واقع متریال‌های به کار برده شده در آنها باعث شده تا این محصول قابلیت استفاده در هر محیطی را داشته باشد. صفحات مسلح سیمانی، چوب فرآوری شده و سرامیک از جمله این متریال‌ها هستند. مزیت‌هایی مثل تنوع بالا، نصب آسان و قابل حمل بودن باعث شده تا این محصولات محبوبیت بیشتری پیدا کنند.