کمپ پیش‌ساخته سازه‌ای است که به‌واسطه ساختار صنعتی و پیش‌ساخته خود، به یکی از انتخاب‌های برتر برای نیازهای موقتی و سریع در شرایط مختلف تبدیل شده است. کمپ‌های پیش‌ساخته ای پلاس با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و مواد باکیفیت، به حل مشکلات ساخت‌وساز در مناطق دورافتاده کمک می‌کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد نکات و نحوه خرید کمپ پیش ساخته ای پلاس صحبت کنیم. با ای جی وی همراه باشید.

کمپ پیش ساخته ای پلاس چیست؟

کمپ‌های پیش‌ساخته، سازه‌هایی هستند که دیواره‌های آن‌ها به‌صورت صنعتی و از پیش تولید شده‌اند. این کانکس‌ها بر اساس نوع دیواره‌هایشان از یکدیگر متمایز می‌شوند. دیواره‌های این سازه‌ها از پانل ساخته شده و در اندازه‌ها و مشخصات متفاوتی در 9 مدل توسط ای جی وی تولید می‌شوند. 

  1. کمپ سینگل
  2. کمپ تویین
  3. کمپ دبل 
  4. کمپ 3 بدروم
  5. کمپ 4 بدروم
  6. کمپ تویین سینگل
  7. کمپ سینگل جکوزی‌دار
  8. کمپ تویین جکوزی‌دار
  9. کمپ 3بدروم جکوزی‌دار

مشخصات فنی کمپ پیش ساخته ای پلاس

مشخصات فنی کمپ پیش ساخته ای پلاس

سازه‌های کمپ‌های اقامتی ای‌ جی وی از فولاد با مقاطع باکس ساخته شده‌اند که علاوه بر استحکام، زیبایی و دوام بالایی دارند. دیوارهای بیرونی این کمپ‌ها حداقل 14 سانتی‌متر ضخامت دارند و برای نمای بیرونی از دو نوع متریال مدرن یا کلاسیک استفاده می‌شود. دیوارهای داخلی کمپ‌ها حداقل 10 سانتی‌متر ضخامت داشته و از ترکیب صفحات سیمانی مسلح ضد حریق و ضد آب با ضخامت 10 میلی‌متر و چوب ترمو فرآوری شده با ضخامت 12 میلی‌متر ساخته شده‌اند. برای دیوارهای سرویس بهداشتی از صفحات سیمانی مسلح ضد آب و ضد حریق با ضخامت 18 میلی‌متر و صفحات سنگ مصنوعی اسلب استفاده می‌شود.

ضخامت کف کمپ‌ها به همراه زیرسازی فولادی 13 سانتی‌متر است. کف سالن با پارکت لمینت و کف سرویس بهداشتی و حمام با سرامیک پوشیده می‌شود. کف جکوزی از چوب مصنوعی ضد آب و ضد حشره ساخته می‌شود. سقف کاذب کمپ‌ها حداقل 12 سانتی‌متر ضخامت دارد. از داخل، سقف با صفحات سیمانی مسلح ضد حریق و ضد آب با ضخامت 10 میلی‌متر و چوب ترموود فرآوری شده با ضخامت 12 میلی‌متر پوشیده شده است. سقف بیرونی نیز از صفحات سیمانی مسلح ضد حریق و ضد آب با ضخامت 30 میلی‌متر ساخته شده است.

کاربرد‌ کمپ پیش ساخته 

اصلی‌ترین دلیل خرید کمپ پیش ساخته، دورافتادگی مناطقی است که نیاز به ایجاد مکانی برای استفاده دارند. حمل‌ونقل در مناطق صعب‌العبور و انتقال مصالح به آنجا بسیار دشوار است، همچنین تأمین نیروی کار برای ساخت و سازهای سنتی در این مناطق به‌سختی امکان‌پذیر است. بنابراین، کمپ‌های پیش‌ساخته به‌عنوان راه‌حل ایده‌آل برای این مناطق مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کمپ‌ها، در مقایسه با بناهای سنتی، مزایای قابل‌توجهی دارند و بهترین گزینه برای برطرف کردن نیازهای ساختمانی در مناطق دورافتاده به شمار می‌روند.

مزایای استفاده از کمپ پیش ساخته چیست؟

از جمله مزایا و امکانات این کمپ‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برخورداری از طراحی زیبا و ظاهری مدرن
  • وزن سبک و سهولت در حمل‌ونقل
  • قابلیت نصب در هر نوع شرایط جغرافیایی و آب‌وهوایی
  • امکان جابجایی و استفاده مجدد در مکان‌های مختلف
  • عایق‌بندی کارآمد و مقاوم در برابر گرما، سرما و رطوبت
  • سرعت بالای ساخت و نصب، که امکان بهره‌برداری سریع را فراهم می‌کند
  • هزینه‌های نگهداری پایین‌تر نسبت به ساختمان‌های سنتی
  • قابلیت تغییر و سفارشی‌سازی نقشه داخلی
  • قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه در مقایسه با هزینه‌های مصالح و ساخت بناهای سنتی
  • نصب و ساخت بدون تولید زباله‌های ساختمانی و آلودگی‌های معمول در ساخت‌وساز
  • قابلیت شست‌وشو بدون تأثیر منفی بر ساختار یا ظاهر آن‌ها

در چه مکان‌هایی از کمپ پیش ساخته استفاده می‌شود؟

این سازه‌ها برای تامین نیازهای سریع و موقت در شرایط مختلف بسیار کارآمد هستند. پرکاربردترین این موارد به شرح زیر است.

  • ساختمان‌های تجهیزاتی برای کارگاه‌ها
  • تأسیسات جاده‌ای، مجتمع‌های رفاهی، و پایگاه‌های امداد جاده‌ای
  • کمپ‌های نظامی
  • استفاده فوری در مواقع بحرانی مانند زلزله
  • ساختمان‌های موقت برای اسکان اضطراری
  • در روستاها به‌عنوان ساختمان مدرسه، مراکز مخابراتی، و خانه‌های بهداشت

نکات خرید کمپ پیش ساخته

برخی از نکاتی که باید در حین خرید کمپ پیش ساخته توجه کنید، به شرح زیر است.

  • برای خرید کمپ پیش‌ساخته ، ابتدا باید نیازهای خود مانند تعیین تعداد اتاق‌ها، امکانات مورد نیاز و نوع کاربری (مثلاً مسکونی، اداری، یا اضطراری) را مشخص کنید. 
  • در صورتی که کمپ استاندارد موجود در انبار پاسخگوی نیازهای شما نیست یا تمایل به طراحی خاص دارید، می‌توانید نقشه معماری کمپ، محاسبات سازه، نقشه تاسیسات (برق، آب، فاضلاب و گاز) و نقشه نمای بیرونی و داخلی کمپ را به مجموعه ما بدهید تا ما براساس نیازتان آن را طراحی کنیم.
  • کمپ‌های پیش ساخته ای جی وی همگی دارای ضمانت 10 سال و 30 سال خدمات پس از فروش هستند. ضمانت شامل اسکلت و ساختار کمپ می‌شود و آسیب‌های بعد از تحویل، مانند آسیب‌های کابینت و تجهیزات داخلی، تحت پوشش ضمانت نیست.
  • تولید کمپ‌های اقامتی پیش‌ساخته ای‌پلاس معمولاً حدود 45 روز کاری به طول می‌انجامد.
  •   این کمپ‌ها برای جابه‌جایی توسط جرثقیل روی تریلر قرار می‌گیرند. 
  • خریداران باید اطمینان حاصل کنند که محل نصب کمپ امکان دسترسی تریلر یا ماشین‌های 10 تن و جرثقیل را دارد. همچنین، هزینه‌های مربوط به حمل محموله‌های ترافیکی ویژه برعهده خریدار خواهد بود.
  • برای نصب کمپ، نیاز به سطح بتنی صاف، تامین برق، آب و گاز و زیرساخت‌های مناسب جاده‌ای است.

نحوه خرید کمپ پیش ساخته ای پلاس

مجموعه ای جی وی در تلاش است تا با معرفی محصولات نوین در زمینه ساخت‌وساز، تحولی در صنعت ساختمان‌سازی ایران ایجاد کند. این شرکت با تمرکز بر تولید محصولات ساختمانی سبک مانند سقف‌ کاذب کناف با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرن، به دنبال ارائه راهکارهای سبک و کارآمد برای پروژه‌های ساختمانی است.

علاوه بر این، خانواده بزرگ ای جی وی با استفاده از مواد قابل بازیافت، به حفظ و ارتقاء سلامت محیط زیست متعهد است و در این راستا اقدامات پیشگامانه‌ای را انجام می‌دهد. اگر شما نیز می‌خواهید به یاد یوز پلنگ ایرانی در این حرکت سبز سهیم باشید و از محصولات ما بهره‌مند شوید، کافی است با واحد فروش با شماره‌های


02122739791

021-26918047

تماس بگیرید.

جمع بندی

کمپ‌های پیش‌ساخته ای پلاس با طراحی مدرن و استفاده از مواد باکیفیت، راه‌حلی موثر و اقتصادی برای پروژه‌های ساختمانی و اقامتی در شرایط مختلف ارائه می‌دهند. با مزایایی چون سهولت حمل‌ونقل، نصب سریع، و قابلیت جابجایی، این کمپ‌ها به گزینه‌ای مناسب برای مناطق دورافتاده و نیازهای اضطراری تبدیل شده‌اند. 

پیش از خرید، توجه به نیازها، امکانات مورد نظر و اطمینان از شرایط مناسب برای نصب از جمله نکات کلیدی است که باید مدنظر قرار گیرد. برای خرید کمپ پیش ساخته ای پلاس، با واحد فروش ای جی وی تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی ما برخوردار شوید.