بشر در زمینه‌های مختلف به طور مداوم در حال ساخت محصولات و کالاهایی است که بتواند به کار او سرعت ببخشد. در زمینه ساخت و ساز نیز سازه‌ها و متریال‌هایی مثل سقف کاذب و سقف کاذب کناف تولید کرده است. تولیدات در این زمینه به قدری پیشرفت کرده است که شرکت ای جی وی محصولی جدید و پیش ساخته به نام کمپ‌های اقامتی پیش ساخته طراحی و به مشتریان عرضه می‌کند. 

این محصولات ایده‌ای جالب، کارآمد و مقرون به صرفه محسوب می‌شوند که در تنوع بالا نیز وجود دارند. مساحت آنها به گونه‌ای است که برای زندگی 1 تا 4 نفر مناسب هستند. اگر نیاز به بررسی چگونگی حمل و نقل و جابه جایی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس دارید مطالعه‌ی ادامه مطالب را از دست ندهید تا با چگونگی حمل و نقل و امکانات کمپ‌های پیش ساخته ای جی وی آشنا شوید. 


کمپ اقامتی پیش ساخته چیست؟

در یک تعریف کلی به زبان ساده می‌توان کمپ‌های اقامتی پیش ساخته را اتاقکی قابل حمل معرفی کرد که در آن تمامی امکانات مورد نیاز یک زندگی طراحی و تعبیه شده است. کمپ‌های اقامتی در جهت راحتی و آسایش افراد به مرحله تولید رسیده‌اند از همین رو طبق نیازهای افراد در تنوع بالا طراحی و به بازار عرضه شده‌اند. این محصولات امکانات مختلفی نیز دارند به همین دلیل تا مدت‌ها می‌توان بدون هیچ مشکلی در آنها زندگی کرد. 

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای جی وی که شبیه به کانکس‌های قدیمی هستند کاربردهای متعددی دارند. از جمله کاربرد این محصولات می‌توان اقامتگاه‌های کارگری، پروژه‌های دولتی و مهندسی، خوابگاه‌های موقت، اردوگاه‌ها و... را نام برد. در صورت نیاز حتی برای استفاده در باغ و زمینهای کشاورزی هم مناسب هستند.

مساحت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته به چه شکل است؟

مساحت کمپ‌های اقامتی به قدری متفاوت است که برای زندگی 1، 2، 3 یا 4 نفر هم مناسب هستند. اینکه در هر یک از کمپ‌ها چند نفر می‌توانند سکونت داشته باشند با توجه به ابعاد و امکاناتی که دارند مشخص می‌شود. مساحت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای جی وی به شرح زیر است:

  1. کمپ پیش ساخته 12 متری مفید (سینگل)
  2. کمپ پیش ساخته 18 متری مفید (تویین)
  3. کمپ پیش ساخته 21 متری مفید (دبل)
  4. کمپ پیش ساخته 24 متری مفید (3 بدروم)
  5. کمپ پیش ساخته 27 متری مفید (4  بدورم)
  6. کمپ پیش ساخته 30 متری مفید (تویین سینگل)
  7. کمپ پیش ساخته 18 متری مفید (سینگل جکوزی دار)
  8. کمپ پیش ساخته 24 متری مفید (تویین جکوزی دار)
  9. کمپ پیش ساخته 30 متری مفید (3 بدروم جکوزی دار)

بررسی چگونگی حمل و نقل و جابه جایی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای پلاس

ضخامت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته APLUS چقدر است؟

هر بخش از کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای پلاس به صورت مهندسی شده طراحی و تولید شده‌اند، از این رو می‌توان گفت که ضخامت هر بخش از آنها نیز متفاوت باشد. قطر کمپ‌های اقامتی پیش ساخته در هر بخش به صورت زیر است:

  • ضخامت دیوارهای بیرونی حداقل 14 سانتی متر
  • ضخامت دیوارهای داخلی حداقل 10 سانتی متر
  • ضخامت کف کمپ‌های اقامتی پیش ساخته با در نظر گرفتن زیرسازی فولادی حداقل 13 سانتی متر 
  • ضخامت سقف حداقل 12 سانتی متر

لازم به ذکر است که متریال‌های به کار برده شده و متعددی که برای تولید این کمپ‌ها به کار برده شده است سازگار با محیط زیست بوده و قابل بازیافت است. حتی نام این شرکت مخفف شده نام یوزپلنگ ایرانی و مرتبط با طبیعت می‌‌باشد.

بررسی چگونگی حمل و نقل و جابه جایی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس

همانطور که از نام این محصولات پیداست، پیش ساخته هستند. یعنی آنها توسط تولید کننده از قبل تولید شده و به محل مورد نظر انتقال پیدا می‌کنند. برای انتقال کمپ‌های پیش ساخته‌ ای پلاس ابتدا آنها را با جرثقیل روی تریلر می‌گذارند سپس به محل مورد نظر ارسال می‌کنند. 

از آنجایی که این محصولات ابعاد بزرگی دارند به مجوز حمل محموله نیاز پیدا می‌کنند که البته این مجوز توسط شرکت دریافت می‌شود. در بررسی چگونگی حمل و نقل و جابه جایی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس باید به این موضوع توجه داشت که حمل و نقل آنها هزینه بالایی دارد که پرداخت آن به عهده مشتری خواهد بود.

پیش نیازهای محل نصب کمپ‌های پیش ساخته +A

اگر قصد خرید و نصب کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای جی وی را دارید لازم است پیش از هر کار به پیش نیازهای آن توجه کنید. در صورتی که به هر یک از این پیش نیازها توجه نشود نمی‌توان به نصب محصول مد نظر پرداخت. پیش نیازهای فوق به شرح زیر هستند.

  • محیطی که قرار است کمپ در آن نصب شود باید در ابعاد متناسب باشد. ابعاد آن باید به گونه‌ای باشد که امکان تردد تریلر، جرثقیل و... در آن وجود داشته باشد.
  • زمین مد نظر باید با توجه به مساحت کمپ یکدست و هموار شود. پس از اینکه یکدست شد باید یک سطح بتنی روی آن ایجاد شود که قطر آن حداقل 20 سانتی متر باشد.
  • و اما آخرین پیش نیاز مربوط به امکانات تعبیه شده در آن است. در محل مورد نظر باید از برق، گاز و آب یک انشعاب جداگانه وجود داشته باشد تا بتوان آنها را به سیستم داخلی کمپ متصل کرد.

مشاوره خرید و قیمت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای جی وی

مشاوره خرید و قیمت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای جی وی 

یکی از سوالاتی که هنگام خرید کمپ‌های پیش ساخته ‌ای پلاس پیش می‌آید این است که قیمت این محصولات چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که نمی‌توان رقم دقیقی عنوان کرد. محاسبه قیمت کمپ‌های پیش ساخته با توجه به مواردی همچون نوسان ارزی، مساحت کمپ، امکانات کمپ، متریال‌های مورد استفاده و... انجام می‌شود. در صورت نیاز به خرید این محصولات حتماً پیش از خرید با واحد فروش شرکت ای جی وی تماس گرفته و از قیمت روز هر یک از محصولات مطلع شوید. لازم به ذکر است که کارشناسان ما می‌توانند به سوالات شما پاسخ داده و به شما مشاوره رایگان ارائه دهند.

شماره‌های تماس جهت مشاوره و استعلام قیمت

۰۲۱۲۲۷۳۹۷۹۱
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۳
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۷

کلام آخر

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته از دیگر محصولات شرکت ای جی وی هستند که مانند یک خانه در ابعاد کوچک طراحی و تولید شده‌اند. این محصولات در انواع مختلفی همچون 12 متری سینگل، 18 متری تویین، 21 متری دبل و... وجود دارند. ضخامت هر بخش از این کمپ‌ها به صورت استاندارد برآورد شده است، به طور مثال دیوارهای بیرونی حداقل 14 و دیوارهای داخلی 10 سانتی متر ضخامت دارند. 

بررسی چگونگی حمل و نقل و جابه جایی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس نشان می‌دهد که برای جابه جایی این محصولات از تریلر و جرثقیل استفاده می‌کنند. البته از قبل باید به پیش نیازهای آن مثل فراهم کردن یک سطح بتنی متناسب با مساحت کمپ در ضخامت حداقل 20 سانتی متری و جاده مناسب برای تردد تریلر و ماشین آلات دیگر توجه داشت. توصیه می‌شود پیش از خرید حتماً استعلام قیمت بگیرید.