استفاده از محصولات آماده و پیش ساخته در تمامی عرصه‌ها و صنایع به چشم می‌خورد، این موضوع بیشتر در صنعت ساخت و ساز ملموس است. به طور مثال اجرای سقف کاذب توانسته معایب گچبری سقف‌های قدیمی را از میان بردارد و در مدت زمان کوتاهی نیز کار به اتمام برسد. 

از دیگر محصولات پیش ساخته می‌توان به کمپ‌های اقامتی ای جی وی اشاره کرد. این کمپ‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که می‌توان برای مدتی به راحتی در آن زندگی کرد زیرا امکانات و مساحت آن رضایت بخش است. اگر دوست دارید در خصوص امکانات کمپ‌های پیش ساخته‌ای جی وی اطلاعات بیشتری داشته باشید پس با ما همراه باشید.

معرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته 

برای اینکه بتوان امکاناتکمپ‌های پیش ساخته‌ای جی وی را درک کرد بهتر است ابتدا توضیحی در خصوص خود این کمپ‌ها داشته باشیم تا آشنایی با سایر مطالب مرتبط با این موضوع آسان‌تر شود. اگر بخواهیم به زبان ساده توضیح دهیم که کمپ‌های اقامتی پیش ساخته چه نوع محصولی هستند باید بگوئیم که به کانکس‌های پیش رفته‌ای گفته می‌شود که امکانات مختلفی دارند. 

کانکس‌ها را برای مکان‌هایی استفاده می‌کنند که یک یا چند نفر باید به طور موقت در آن حضور داشته باشند و ساخت یک اتاقک به صرفه نیست. کمپ‌های اقامتی نیز با چنین هدفی تولید شده‌اند با این تفاوت که زندگی در آن بسیار شبیه به زندگی در منزل است. این محصول انواع مختلف با مساحت‌ها و امکانات متفاوت دارد که هر شخص با توجه به نیاز خود نسبت به خرید آن اقدام می‌کند.

امکانات کمپ‌های پیش ساخته‌ای جی وی

امکانات کمپ‌های پیش ساخته‌ای جی وی چیست؟

ای جی وی که مخفف شده نام یوزپلنگ ایرانی می‌باشد و تمامی محصولات خود را سازگار با محیط به تولید رسانده است با در نظر گرفتن نیاز مخاطب اقدام به تولید می‌کند. از همین رو امکانات ویژه‌ای را برای کمپ‌های پیش ساخته قرار داده است، امکانات کمپ‌های پیش ساخته‌ای جی وی به شرح زیر است:

  • درب ورودی، خروج اضطراری، درب خواب، پلکان ورودی با سه پله
  • سیستم کامل لوله کشی آب و فاضلاب که شامل شیرآلات، توالت فرنگی، روشویی
  • آشپزخانه مجهز با امکانات لوله کشی گاز (البته در سایر بخش‌ها نیز گازکشی وجود دارد)، کابینت به عرض دو متر، سینک و گاز، یخچال هتلی
  • مجهز به سیستم برق کشی که شامل کلید، پریز، روشنایی، برق کشی برای کولر آبی و گازی است.
  • مجهز به تعبیه فضایی برای سیستم سرمایشی و گرمایشی که شامل کولر آبی و گازی است.
  • امکانات اتاق خواب شامل ست تخت و پاتختی و تشک خوش خواب، کمد رخت آویز و جا کفشی
  • تلویزیون ال سی دی
  • از دیگر امکانات کمپ‌های پیش ساخته‌ای جی وی می‌توان به روف گاردن اشاره کرد که شامل پلکان ورودی، حوض آب، صندلی تخت راحتی آفتاب گیر، باربیکیو جزیره، سایبان پارچه‌ای پرتابل، گونه گیاهی و درختچه می‌باشد.

ویژگی‌های ساختاری کمپ‌های پیش ساخته‌ای جی وی

کمپ‌های پیش ساخته‌ای پلاس با سایر کمپ‌هایی که توسط کمپانی‌های دیگر تولید می‌شود ممکن است شباهت‌هایی داشته باشد اما ویژگی‌های ساختاری که دارد قطعاً متفاوت است. منظور از ویژگی‌های ساختاری این است که به چه صورت و با استفاده از چه متریال‌هایی تولید شده‌اند. برای تولید این محصولات از فولاد همراه با مقاطع باکس استفاده می‌کنند. مقاطع باکس یا قوطی به نوع خاصی از پروفیل گفته می‌شود که به صورت مربع یا مستطیل است و استحکام بسیار بالایی دارد. لازم به ذکر است که این متریال‌ها برای ساخت اسکلت یا در اصطلاح سازه  کمپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای ساخت دیوارهای آن متریال‌های دیگری را به کار می‌برند، این متریال‌ها با توجه به سلیقه مشتری می‌تواند در دو نوع مدرن یا کلاسیک تولید شود.

  • برای تولید دیوارهای بیرونی کمپ‌های پیش ساخته A+ در نوع مدرن از صفحات سیمانی استفاده می‌کنند که در برابر آتش سوزی، ضربه، رطوبت و شرایط جوی مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. ضخامت آنها 3 سانتی متر است. 
  • نوع کلاسیک آن با استفاده از صفحات مسلح سازه‌ای ASB تولید می‌شود که عایق ضربه، رطوبت، حرارت و... است. این نوع دیوارها که 18 میلی متر ضخامت دارند به شکل طرح چوب و بامبو طراحی شده‌اند که البته طول عمر بالایی نیز دارند.
  • حال نوبت به بررسی دیوارهای داخلی کمپ‌های پیش ساخته APLUS است. برای دیوارهای داخلی از صفحات مسلح سیمانی ضد حریق به قطر 10 میلی متر یا چوب فرآوری شده ترمو با ضخامت 12 میلی متر استفاده می‌کنند.
  • برای دیوار سرویس بهداشتی نیز از صفحات مسلح سیمانی استفاده می‌کنند که علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت و حرارت، ضخامتی 18 میلی متری دارد. صفحات به کار رفته در آن به صورت اسلب سنگ مصنوعی هستند.
  • کف این کمپ‌ها را در قسمت سالن با استفاده از پارکت لمینت اجرا می‌کنند، این متریال با احتساب زیرسازی فولادی به 13 سانتی متر می‌رسد. 
  • برای کف سرویس بهداشتی و حمام نیز از سرامیک استفاده شده است. در صورتی که کمپ مورد نظر جکوزی داشته باشد کف جکوزی با چوب مصنوعی اجرا شده که خاصیت ضد آب و ضد حشره دارد.
  • ضخامت بیرونی سقف که مانند دیوارها عایق حرارتی رطوبتی است و با استفاده از صفحات مسلح سیمانی تولید شده به 3 سانتی متر می‌رسد. این ضخامت در قسمت داخلی سقف اگر با صفحات سیمانی تولید شده باشد 10 میلی متر است و اگر چوب فرآوری ترموود باشد به 12 میلی متر نیز می‌رسد.

قیمت کمپ‌های پیش ساخته‌ ای جی وی

قیمت کمپ‌های پیش ساخته‌ ای جی وی به چه صورت است؟

کمپ‌های پیش ساخته‌ای جی وی هم مانند برخی دیگر از سازه‌های ساختمانی مثل سقف کاذب کناف انواع متعددی دارند، بر همین اساس نمی‌توان گفت که قیمت آنها چقدر است. از آن گذشته نوسان ارزی که در کشور وجود دارد عامل بسیار مهمی برای تغییر قیمت محسوب می‌شود. 

لازم به ذکر است عوامل موثر دیگری روی قیمت کمپ‌های پیش ساخته A+ تاثیر مستقیم دارد که از جمله آنها می‌توان به مواردی همچون نوع کمپ، مساحت کمپ‌های پیش ساخته ای جی وی، امکانات کمپ‌های پیش ساخته‌ای جی وی و... اشاره کرد. توصیه می‌شود پیش از خرید این محصول حتماً با واحد فروش مجموعه‌ای جی وی تماس گرفته و راجع به قیمت سوال کنید. 

شماره تماس جهت هماهنگی و استعلام قیمت

۰۲۱۲۲۷۳۹۷۹۱
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۳
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۷

در صورت نیاز  می‌توانید مشاوره رایگان نیز دریافت کنید

امکانات کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس

کلام آخر

امکانات کمپ‌های پیش ساخته‌ای جی وی بسیار متنوع است به شکلی که می‌توان برای مدتی به شکلی آسوده در آن زندگی کرد. از سری امکاناتی که این کمپ‌ها به همراه دارند می‌توان به لوله کشی آب، برق، گاز کشی، آشپزخان مجهز به گاز، سینک، کابینت، شیرآلات، سرویس‌های بهداشتی، توالت فرنگی، باربیکیو، روف گاردن، تخت و پاتختی، تشک خوش خواب و... اشاره کرد.