صنعت ساخت و ساز به سمتی پیش می‌رود که همه چیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در بهترین حالت باشد. به همین خاطر شرکت‌های مختلفی مثل ای پلاس اقدام به ساخت متریال‌های آماده می‌کنند. با استفاده از این متریال‌ها علاوه بر اینکه مشتریان راحت‌تر هستند بلکه کار آنها نیز سریع‌تر صورت می‌گیرد. 

از جمله این متریال‌ها و محصولات می‌توان به کمپ‌های پیش ساخته اشاره کرد. این کمپ‌ها تمامی امکانات مورد نیاز زندگی را در خود دارند و در ابعاد مختلف طراحی و تولید می‌شوند. موضوعی که در این میان بحث برانگیز خواهد بود مساحت کمپ اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس است، اگر می‌خواهید راجع به آن بیشتر بدانید پس با ما همراه باشید.

کمپ پیش ساخته

کمپ اقامتی پیش ساخته چیست؟

کمپ اقامتی پیش ساخته به نوع خاصی از کانکس گفته می‌شود که در ابعاد متنوعی ساخته می‌شود. برخلاف کانکس‌های قدیمی که به صورت یک اتاقک سیار بودند و هیچ امکانات خاصی به جز برق نداشتند اما کمپ‌های اقامتی پیش ساخته بسیار پیشرفته هستند. 

علاوه بر اینکه مساحت کمپ پیش ساخته‌ای جی وی متفاوت است بلکه امکانات زیادی نیز به همراه دارد. از سری امکاناتی که در این کمپ‌ها وجود دارند می‌توان به لوله کشی آب، برق، کلید و پریز، ظرفشویی و... اشاره کرد. 

مساحت کمپ اقامتی پیش ساخته‌ای پلاس چقدر است؟

همانطور که گفتیم مساحت کمپ اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس متنوع است، این شرکت با توجه به در نظر گرفتن ابعادی که هر نفر برای زندگی در یک محل موقت نیاز دارد اقدام به ساخت کمپ پیش ساخته کرده است. مساحتی که این کمپ‌ها دارند به شرح زیر است.

کمپ پیش ساخته‌ای جی وی 12 متری مفید (سینگل)

این نوع کمپ به گونه‌ای طراحی شده که برای یک نفر مناسب است، مساحت محاسبه شده آن به صورت غیر مفید برابر با 13.40 سانتی متر مربع می‌باشد که این مساخت با در نظر گرفتن سطح کنسول و برآمدگی به 24.40 سانتی متر مربع نیز می‌رسد.

کمپ پیش ساخته 18 متری مفید (تویین)

کمپ تویین شرکت ای پلاس مناسب برای زوجین طراحی شده است که مساحت آن در حالت غیر مفید به 19.80 سانتی متر مربع و مساحت آن با توجه به سطح کنسول و برآمدگی برابر با 32.20 سانتی متر مربع می‌باشد.

کمپ پیش ساخته 21 متری مفید (دبل)

این نوع کمپ پیش ساخته APLUS نیز برای دو نفر است با این تفاوت که آن را با دو تخت تک نفره و برای دو شخص مجزا طراحی کرده‌اند. میزان 23.30 سانتی متر مربع مساحت غیر مفید آن است که این میزان همراه با سطح کنسول و برآمدگی 35.70 سانتی متر مربع  می‌باشد.

کمپ پیش ساخته 24 متری مفید (3 بدروم)

نوع بعدی از کمپ پیش ساخته 24 متر مربع مفید دارد که برای 3 نفر به صورت مجزا طراحی شده است. مساحت غیر مفید آن 26.30 سانتی متر مربع و مساحت با سطح کنسول و برآمدگی 43.40 سانتی متر مربع است.

کمپ پیش ساخته 27 متری مفید (4  بدورم)

کلمه بدروم در کمپ‌های پیش ساخته جای خواب است که در اینجا منظور از بدورم 4، داشتن 4 تخت تک نفره برای افراد است. در این کمپ 30.40 سانتی متر مربع مساحت غیر مفید و 43.40 سانتی متر مربع سطح کنسول و برآمدگی وجود دارد.

مساحت کمپ پیش ساخته

کمپ پیش ساخته 30 متری مفید (تویین سینگل)

متفاوت‌ترین نوع کمپ تا به این بخش از معرفی مساحت کمپ اقامتی پیش ساخته‌ای پلاس مربوط به همین مورد است، چرا که دارای یک اتاق به صورت مجزا برای زوجین است. در واقع این کمپ برای سه نفر (یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره) به صورت مجزا به بازار عرضه می‌شود. 32.60 سانتی متر مربع مساحت غیر مفید و 47.20 سانتی متر مربع مساحت آن با در نظر گرفتن سطح برآمدگی و کنسول است.

کمپ پیش ساخته 18 متری مفید (سینگل جکوزی دار)

کمپ پیش ساخته‌ای جی وی 18 متری جکوزی دار مناسب یک نفر است که مساحت غیر مفید آن به 19.80 سانتی متر مربع و مساحت آن با برآمدگی و کنسول به 32.20 سانتی متر مربع می‌رسد.

کمپ پیش ساخته 24 متری مفید (تویین جکوزی دار)

کمپ‌های پیش ساخته تویین را مناسب برای زوج‌ها می‌سازند. این کمپ 26.30 سانتی متر مربع مساحت غیر مفید و 39.60 سانتی متر مربع مساحت برآمدگی و کنسول دارد.

کمپ پیش ساخته 30 متری مفید (3 بدروم جکوزی دار)

و اما آخرین کمپ از نظر مساحت که برای 3 نفر به صورت مجزا است 47.20 سانتی متر مربع مساحت با کنسول برآمدگی دارد، از این میزان 32.60 سانتی متر مربع به صورت مساحت غیر مفید است.

یکی از نکات مهم در رابطه با مساحت کمپ پیش ساخته‌ای جی وی این است که ابتدا تعداد نفرات را در نظر گرفته سپس با توجه به بودجه خود نسبت به خریداری آن اقدام کنید.

قیمت کمپ پیش ساخته‌ ای جی وی

قیمت کمپ پیش ساخته‌ ای جی وی 

با توجه به متعدد بودن ابعاد کمپ پیش ساخته‌ای جی وی نمی‌توان گفت که قیمت هر یک چقدر است. البته این تنها فاکتور مهم برای تعیین قیمت نیست بلکه عوامل مهم دیگری مثل نوسانات ارزی، مواد اولیه، کیفیت، امکانات، شرکت تولید کننده و... نیز در این میان تاثیر مستقیم دارند. در صورتی که نیاز به خرید این محصول را دارید بهتر است با واحد فروش شرکت ای جی وی تماس بگیرید و استعلام قیمت بگیرید. لازم به ذکر است که نام AJV مخفف شده نام یوزپلنگ ایرانی است و تمامی محصولاتی که ارائه می‌کنند سازگار با محیط زیست است پس با خاطری آسوده خرید کنید.

شماره تماس جهت ارتباط با واحد فروش شرکت ای جی وی 

  • ۰۲۱۲۲۷۳۹۷۹۱
  • ۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۳
  • ۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۷

کلام آخر

محصولات پیش ساخته زیادی همانند سقف کاذب کناف وجود دارند که از پیش آماده شده و به بازار عرضه می‌شوند. یکی از آنها کمپ پیش ساخته است. این کمپ‌ها را با توجه به نیاز جامعه و مشتریان طراحی و تولید می‌کنند که در متراژهای متعدد وجود دارد. 

به طور کلی مساحت کمپ اقامتی پیش ساخته‌ای پلاس به صورت سینگل، تویین و بدروم 3 یا 4 نفره به فروش می‌رسد. در تمامی آنها به یک شکل امکانات رفاهی مثل برق، سیستم لوله کشی، ظرفشویی، کلید و پریز و... وجود دارد.