امروزه استفاده از محصولات پیش ساخته بسیار باب شده است، این موضوع در ساختمان سازی بیش از هر جای دیگری به چشم می‌خورد. برای مثال سقف کاذب یکی از چیزهایی است که با استفاده از متریال‌های پیش ساخته به وجود می‌آید. هر چه زمان روبه جلو پیش می‌رود، پیشرفت در تمامی زمینه‌ها نیز بیشتر می‌شود تا جایی که می‌توان محیط زندگی خود را به صورت آماده به محل مد نظر انتقال داد.

با استفاده از کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای جی وی این کار امکان پذیر است. در ادامه به معرفی آن و بررسی ضخامت کف و متریال مصرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس پرداخته شده است پس با ما همراه باشید.

همه چیز راجع به کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای جی وی

ای جی وی یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید انواع متریال‌های ساختمانی است، این متریال‌ها برای مواردی مثل اجرای سقف کاذب کناف و یا انواع مشابه به کار برده می‌شوند که البته قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست نیز هستند. موضوع جالبی که راجع به کمپانی ای جی وی وجود دارد این است که حتی نام آن برگرفته شده از طبیعت یعنی یوزپلنگ ایرانی است.

 جدیدترین محصول این شرکت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته می‌باشد. این محصولات با توجه به نیاز مشتریان در ابعاد مختلف با امکانات متفاوت طراحی و به عرضه می‌رسند. کمپ‌های پیش ساخته قابل حمل بوده و تداعی کننده کانکس‌های قدیمی هستند.

مساحت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس

مساحت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس چقدر است؟

درست مثل محیط یک خانه که از لحاظ ابعادی با خانه‌های دیگر ممکن است متفاوت باشد، کمپ‌های اقامتی پیش ساخته نیز چنین هستند و در مساحت‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند. در واقع متفاوت بودن مساحت آنها برای راحتی مشتریان حین ثبت سفارش است. 

به بیان دیگر اینکه هر شخص با هر میزان بودجه می‌تواند برای خرید اقدام کند. مساحت کمپ‌ها نیز 12، 18، 21، 24، 27 و 30 متر مربع است. توجه داشته باشید که این ابعاد در حالت مفید آنها در نظر گرفته شده است و خود کمپ‌ها اندکی بزرگ‌تر از این میزان هستند.

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته +A و امکانات آنها

همانقدر که بررسی ضخامت کف و متریال مصرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس حائز اهمیت است، امکاناتی که این کمپ‌ها دارند نیز بسیار اهمیت دارد. از سری امکاناتی که در این کمپ‌ها تعبیه شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
•درب ورودی
•درب خروج اضطراری
•درب خواب
•پلکان ورودی با سه پله
•سیستم کامل لوله کشی آب و فاضلاب
•شیرآلات، توالت فرنگی، روشویی، جا حوله‌ای
•آشپزخانه با امکانات لوله کشی گاز، کابینت به عرض دو متر، سینک و گاز، یخچال هتلی
•دارای سیستم برق کشی، کلید، پریز، روشنایی، برق کشی برای کولر آبی و گازی
•دارای فضایی برای قرار دادن سیستم سرمایشی و گرمایشی
•ست تخت و پاتختی و تشک خوش خواب تک نفره و دو نفره با توجه به مساحت، کمد رخت آویز، جا کفشی
•تلویزیون ال سی دی
•روف گاردن با پلکان ورودی
•حوض آب
•صندلی تخت راحتی آفتاب گیر
•باربیکیو جزیره
•سایبان پارچه‌ای پرتابل
•گونه گیاهی و درختچه
•جکوزی (البته فقط 3 مدل از آن جکوزی دارد)
لازم به ذکر است که برخی از این امکانات که ضروری هستند در تمامی کمپ‌ها وجود دارد اما برخی دیگر به صورت ویژه و اختصاصی در آنها قرار داده می‌شود.

بررسی ضخامت سقف و متریال مصرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای جی وی 

همیشه محصول جدیدی که به بازار عرضه می‌شود مشتریان نسبت به بررسی آن از هر نظر کنجکاو می‌شوند، در واقع آنها می‌خواهند از میزان کیفیت محصول مد نظر اطمینان حاصل کنند. با این تفاسیر بررسی ضخامت کف و متریال مصرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس ضروری به نظر می‌رسد. 

برای اجرای سقف کمپ‌های اقامتی پیش ساخته APLUS از قسمت داخل، صفحات مسلح سیمانی با ضخامت 10 میلی متر و چوب فرآوری شده ترموود به ضخامت 12 میلی متر را به کار می‌برند. این متریال‌ها در برابر آتش سوزی و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار هستند. بخش بیرونی سقف را نیز با استفاده از صفحات مسلح سیمانی که 30 میلی متر ضخامت دارند و در برابر شرایط جوی و محیطی مقاوم هستند، می‌سازند. به طور کلی ضخامت سقف کمپ‌ها به حداقل 12 سانتی متر می‌رسد.

قیمت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای جی وی و نحوه سفارش آن‌ها

اگر تا به این بخش از مطالب را با دقت مطالعه کردید و حالا راجع به قیمت این محصولات کاربردی کنجکاو شده‌اید باید بگوئیم که نمی‌توان گفت قیمت آنها چقدر است، این موضوع به دلایل مختلفی بستگی دارد که اولین و مهم‌ترین آن نوسان ارزی می‌باشد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت می‌توان به مساحت کمپ، کیفیت، متریال مصرفی، نوع امکانات و... اشاره کرد. 

چنانچه نسبت به خرید آن مصمم شده‌اید می‌توانید با شماره‌های درج شده تماس گرفته و استعلام قیمت بگیرید. در صورت نیاز به راهنمایی کارشناسان ما به صورت رایگان به شما مشاوره می‌دهند.

شماره‌های تماس با کارشناسان مجموعه‌ ای جی وی
۰۲۱۲۲۷۳۹۷۹۱
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۳
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۷

بررسی ضخامت سقف و متریال مصرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس

مدت زمان تولید کمپ‌های اقامتی پیش ساخته چقدر است؟

کمپ‌های پیش ساخته مانند بسیاری از محصولات موجود در بازار از قبل تولید می‌شود. تولید کننده برای سرعت بخشیدن به کار خود و همچنین مشتری تعدادی از هر یک از انواع آن تولید می‌کند که مشتری می‌تواند پس از بازدید نسبت به خرید اقدام کند. چنانچه گزینه مد نظر مشتری موجود نباشد می‌تواند با طرح دلخواه خود، مساحت مورد نیاز و نوع امکانات نسبت به سفارش ساخت اقدام کند. مدت زمان تولید کمپ‌های اقامتی پیش ساخته چیزی در حدود 45 روز کاری است.

کلام آخر

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته که از تولیدات جدید شرکت ای جی وی هستند، در تنوع بالایی طراحی و تولید می‌شوند. این محصولات با امکانات مختلف و متریال‌های گوناگون تولید می‌شوند. با بررسی ضخامت کف و متریال مصرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای پلاس می‌توان به میزان تنوع در ساخت آن در هر بخش پی برد. 

قیمت هر یک از کمپ‌های پیش ساخته با دیگر تفاوت دارد پس بهتر است پیش از ثبت سفارش در این باره سوال کنید. در صورتی که گزینه مد نظر شما وجود نداشته باشد می‌توانید با ویژگی‌های دلخواه محصول مدنظر را ثبت سفارش کرده و پس از حدود 45 روز کاری آن را تحویل بگیرید.