بشر روز به روز در حال ساخت کالاها و محصولاتی است که بتواند با آن کیفیت زندگی خود را از هر نظر بالا ببرد. متریال‌ها و محصولات پیش ساخته مثل سقف کاذب از جمله آنها هستند. یکی از شرکت‌هایی که در زمینه تولید انواع متعلقات برای اجرای سقف کاذب کناف می‌پردازد ای جی وی است. 

 کمپ‌های اقامتی پیش ساخته از  محصولات خلاقانه‌ای می‌باشد که توسط ای جی وی تولید شده است. تنوع، کیفیت و کارایی را پس از بررسی عایق گرما، سرما، صدا، عایق کف‌ها، حرارت و امکانات کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس به وضوح می‌توان دید. در ادامه هر آنچه که باید راجع به کمپ‌های اقامتی پیش ساخته بدانید را شرح داده‌ایم.

کمپ اقامتی پیش ساخته چیست؟

کمپ اقامتی پیش ساخته نوع جدیدی از کانکس‌ها هستند با این تفاوت که این محصولات در ابعاد بزرگ‌تر و با امکانات بیشتری تولید می‌شوند. کمپ‌های اقامتی را حتی می‌توان به صورت اختصاصی با جنس، ظاهر و امکانات ویژه ثبت سفارش کرد. این محصولات از لحاظ مساحتی در ابعاد 12، 18، 21، 24، 27 و 30 متری به تولید می‌رسند که در همه آنها یکسری امکانات ضروری به صورت ثابت وجود دارد. 

به دلیل متنوع بودن سلیقه مشتریان می‌توان دیوارهای داخلی و خارجی را با متریال مورد نظر و دلخواه ساخت. این کمپ‌ها را بیشتر برای قرار دادن در باغ و زمین‌های کشاورزی سفارش می‌دهند چرا که به عنوان یک محیط موقت فول امکانات بوده و بسیار مقرون به صرفه است.

ابعاد کمپ‌های اقامتی پیش ساخته APLUS

بررسی عایق گرما، سرما، صدا، عایق کف‌ها و حرارت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس

بررسی عایق گرما، سرما، صدا، عایق کف‌ها و حرارت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس بدین منظور است که از میزان کیفیت و استاندارد بودن محصولات شرکت ای جی وی اطمینان یافت. کمپ‌های پیش ساخته +A با استفاده از متریال‌های آماده ساخته می‌شوند اما این بدان معنا نیست که در برابر شرایط جوی و آب و هوایی سازگار نباشند. برای اینکه کمپ‌ها در برابر سرما، گرما، صدا و... تا حد زیادی نفوذ ناپذیر باشند دیوارها، کف و سقف را با استفاده از محصولی به نام پشم سنگ عایق می‌کنند که 10 سانتی متر ضخامت داشته و چگالی آن به 160 می‌رسد. 

عایقی که برای دیوارهای خارجی در نظر گرفته شده است تا 10 سانتی متر ضخامت دارد. برای دیوارهای داخلی نیز چنین ویژگی وجود دارد با این تفاوت که قطر آن 5 سانتی متر است. ضخامت عایق سقف و کف نیز به یک اندازه بوده و همان 5 سانتی متر می‌باشد. جالب است بدانید که حتی کف سرویس‌های بهداشتی و بام کمپ را نیز با استفاده از یک لایه ایزوگام و عایق ایزوسیل نانو پوشش داده‌اند که در برابر رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

ابعاد و مساحت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته APLUS چقدر است؟

از آنجایی که کمپ‌های پیش ساخته‌ ای جی وی با ماشین ده تن یا تریلر به محل مد نظر انتقال داده می‌شوند در نتیجه باید در ابعاد مشخصی تولید شوند. این محصولات در هر مساحتی که تولید شوند عرض آنها 4.5 متر است اما از لحاظ طولی می‌توان آن را در ابعاد دلخواه سفارش داد. لازم به ذکر است که عرض آن را نیز می‌توان مطابق با سلیقه مشتری تغییر داد و کمتر از آنچه که هست ساخت. نهایت ابعاد کمپ‌ها از لحاظ طولی حداکثر 14 متر است.

نکات مهم پیش از ثبت سفارش و خرید کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای جی وی

اگر پس از بررسی عایق گرما-  سرما- صدا- عایق کف‌ها و حرارت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای پلاس به فکر تهیه این محصول برای باغ یا زمین خود هستید لازم است نکاتی را پیش از ثبت سفارش بدانید. 

  • زمین مد نظر باید کاملاً هموار باشد و با توجه به مساحت کمپ یک سطح سیمانی صاف به ضخامت 20 سانتی متر ایجاد شود.
  • از آنجایی که در این کمپ‌ها سیستم مورد نیاز برای استفاده از گاز، برق و آب وجود دارد پس باید یک انشعاب جداگانه از هر یک از آنها در محل قرار گیری کمپ وجود داشته باشد.
  • محل مورد نظر باید به گونه‌ای باشد که تریلر، جرثقیل و ده تن بتواند در آن تردد کند.

نحوه ثبت سفارش کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای پلاس

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای پلاس را می‌توان به دو صورت ثبت سفارش کرد:

روش اول

در روش اول مثل سایر محصولاتی که در سایت‌های فروشگاهی وجود دارد، پس از بررسی کامل محصول می‌توان آن را ثبت سفارش کرد و به محل مورد نظر انتقال داد. چون کمپ‌ها از پیش ساخته هستند همیشه تعدادی از آنها در سایت به صورت آماده وجود دارد که مشتریان می‌توانند نسبت به خرید هر یک با توجه به نیاز خود اقدام کنند.

روش دوم

در روش دوم محصول مد نظر اختصاصی ساخته می‌شود یعنی شما می‌توانید طبق سلیقه و نیاز خود نقشه معماری آن را که شامل محاسبات سازه‌ای، تاسیسات چهارگانه و نمای بیرونی و داخلی می‌باشد، تهیه کنید سپس ثبت سفارش انجام دهید.

مشاوره خرید و قیمت کمپ‌های پیش ساخته‌ ای جی وی

مشاوره خرید و قیمت کمپ‌های پیش ساخته‌ ای جی وی

چنانچه هنوز راجع به کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای جی وی سوال یا ابهامی دارید می‌توانید با مشاورین مجموعه تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. در ضمن به یاد داشته باشید که حتماً پیش از ثبت سفارش استعلام قیمت بگیرید چرا که نوسان ارزی باعث نوسان در قیمت‌ها نیز می‌شود. البته عواملی چون جنس متریال، مساحت، کیفیت، امکانات و... نیز در این میان تاثیر مستقیم دارند.

شماره‌های تماس جهت هماهنگی، مشاوره رایگان و استعلام قیمت

۰۲۱۲۲۷۳۹۷۹۱
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۳
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۷

کلام آخر

شرکت ای جی وی که اقدام به تولید محصولات پیش ساخته و سازگار با محیط زیست می‌کند حتی نام ای جی وی را نیز با عناصر موجود در طبیعت انتخاب کرده است. ای جی وی در واقع مخفف شده نام یوزپلنگ ایرانی است. کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای پلاس در تنوع بالا و ابعاد مختلف تولید می‌شوند، ابعاد آنها از لحاظ عرضی نهایتاً 4.5 و از لحاظ طولی حداکثر 14 متر است. البته در صورت نیاز امکان تغییر آنها به ابعاد کمتر نیز وجود دارد. 

پس از بررسی عایق گرما، سرما، صدا، عایق کف‌ها و حرارت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس می‌توان از میزان کیفیت آنها اطمینان حاصل کرد. کمپ‌های پیش ساخته به یکسری پیش نیازها مثل زمین هموار، سطح بتنی با ضخامت 20 سانتی متر، انشعاب آب، گاز و برق نیاز دارند. در نتیجه بهتر است محیط را پیش از خرید آماده کنید تا برای تردد تریلر و ماشین آلات حمل و نقل مشکلی پیش نیاید.