امروزه استفاده از محصولات پیش ساخته بسیار رواج پیدا کرده است، چرا که هم زیبایی دارند و هم اینکه در مدت زمان کوتاهی می‌توان به هدف مد نظر خود رسید. به طور مثال برای اجرای سقف کاذب از متریال‌های آماده‌ای مثل تایل، سپری کلیک و... استفاده می‌کنند که البته مزیت‌های زیادی نیز به همراه دارند. جدیدترین محصول پیش ساخته‌ای که در شرکت ای جی وی تولید می‌شود کمپ اقامتی پیش ساخته نام دارد. 

این کمپ‌ها در انواع مختلف با مساحت‌های گوناگون تولید می‌شوند و در کل تنوع بالایی از هر نظر دارند. چیزی که در اینجا اهمیت دارد بررسی ضخامت دیوارهای پیرامونی و متریال مصرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای پلاس است که در ادامه به طور مفصل راجع به آن صحبت شده است.

بررسی محصولی به نام کمپ اقامتی پیش ساخته

پیش از اینکه بخواهیم به بررسی ضخامت دیوارهای پیرامونی و متریال مصرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای جی وی بپردازیم بهتر است توضیحی راجع به خود کمپ‌ها داشته باشیم تا مخاطبان بهتر بتوانند مطالب بعدی را درک کنند.

کمپ‌های پیش ساخته شرایطی شبیه به خانه با متراژ کوچک را دارند که به صورت از پیش ساخته بوده و قابل حمل هستند. به زبان ساده‌تر می‌توان گفت که کمپ‌های پیش ساخته نوع جدیدی از کانکس‌های قدیمی هستند با این تفاوت که این محصولات تمام امکاناتی که برای یک زندگی نیاز است را در خود دارد. مهندسان با توجه به استانداردها و ضوابط اقدام به طراحی و تولید این محصول کرده‌اند به همین دلیل از لحاظ ایمنی و راحتی گزینه مناسبی محسوب می‌شود. سازه‌های کمپ‌های پیش ساخته انواع متفاوتی دارند که لازم است بشناسید.

ضخامت دیوارهای کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای جی وی

بررسی ضخامت دیوارهای پیرامونی و متریال مصرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای جی وی موضوع بسیار مهمی برای مشتریان است به همین دلیل به طور واضح به تمامی بخش‌های آن اشاره شده است:

ضخامت و متریال مصرفی دیوارهای خارجی

ضخامت دیوارهای بیرونی کمپ‌ها حداقل 14 سانتی متر مربع است. برای ساخت آنها نیز از دو متریال مختلف استفاده می‌کنند تا مشتریان با هر سلیقه‌ای بتوانند آن را انتخاب کنند. این متریال‌ها به صورت مدرن و کلاسیک هستند. در نوع مدرن از صفحات مسلح سیمانی رنگ شده استفاده می‌کنند که در برابر شرایط مختلف مثل آتش سوزی، آب و رطوبت و حتی ضربه مقاومت دارد و قطر آن به 3 سانتی متر مربع می‌رسد. 

و اما برای ساخت متریال کلاسیک از صفحات مسلح سازه‌ای ASB استفاده می‌کنند که پوششی بدون رنگ دارد. این متریال در برابر حرارت، ضربه و شرایط مختلف جوی از مقاومت بالایی برخوردار است. ضخامت آن نیز به 18 میلی متر می‌رسد. لازم به ذکر است که نوع کلاسیک طرحی شبیه به چوب بامبو دارد.

ضخامت و متریال مصرفی دیوارهای داخلی

حداقل ضخامت دیوارهای داخلی 10 سانتی متر در نظر گرفته شده است. برای پوشش دهی دیوارها از دو نوع متریال مختلف استفاده می‌کنند که یکی صفحات مسلح سیمانی با ضخامت 10 میلی متر است و دیگری چوب فرآوری شده ترمو به قطر 12 میلی متر می‌باشد. لازم به ذکر است که این متریال‌ها در برابر آب و آتش سوزی مقاومت دارند.

دیوارهای سرویس‌های بهداشتی به صورت جداگانه اجرا شده‌اند. برای ساخت آنها از صفحات مسلح سیمانی با قطر 18 میلی متر و صفحات سنگ مصنوعی اسب شده استفاده کرده‌اند، این متریال‌ها نیز ضد حریق و ضد آب هستند.

مساحت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای پلاس

مساحت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس به چه صورت است؟

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای جی وی با توجه به نیاز مشتریان طراحی و تولیده شده‌اند به همین دلیل در ابعاد متفاوتی وجود دارند. مساحت آنها با توجه به تعداد افراد در نظر گرفته شده است که از 12 متری شروع و تا 30 متری متغییر است. مساحت و نام کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای پلاس به شرح زیر است:

  1. کمپ پیش ساخته 12 متری مفید (سینگل)
  2. کمپ پیش ساخته 18 متری مفید (تویین)
  3. کمپ پیش ساخته 21 متری مفید (دبل)
  4. کمپ پیش ساخته 24 متری مفید (3 بدروم)
  5. کمپ پیش ساخته 27 متری مفید (4  بدورم)
  6. کمپ پیش ساخته 30 متری مفید (تویین سینگل)
  7. کمپ پیش ساخته 18 متری مفید (سینگل جکوزی دار)
  8. کمپ پیش ساخته 24 متری مفید (تویین جکوزی دار)
  9. کمپ پیش ساخته 30 متری مفید (3 بدروم جکوزی دار)

لازم به ذکر است که بخشی از امکانات این کمپ‌ها یکسان است اما بخشی دیگر به صورت اختصاصی در نوع خاصی از کمپ‌ها وجود دارد. جالب است بدانید برای ساخت این کمپ‌ها از متریال‌هایی استفاده شده که سازگار با محیط زیست هستند یعنی می‌توان آنها را بازیافت کرد. نام شرکت ای جی وی نیز در همین راستا انتخاب شده و برگرفته از نام یوزپلنگ ایرانی است.

وزن کمپ‌های اقامتی پیش ساخته +A چقدر است؟

اگر دقت کرده باشید کمپ‌های تولید شده توسط شرکت ای پلاس تنوع زیادی دارند، این تنوع هم از نظر مساحت و هم امکاناتی است که برای آنها در نظر گرفته شده است. با توجه به این موضوع می‌توان فهمید که وزن هر یک از آنها با دیگری متفاوت است. به طور کلی وزن تقریبی هر یک از کمپ‌های پیش ساخته‌ای جی وی از 300 کیلوگرم شروع شده و تا 500 کیلوگرم نیز می‌رسد. تفاوت وزنی که در این میان وجود دارد بسته به مساحت و امکاناتی است که دارند.

اقدامات لازم پیش از نصب کمپ‌های اقامتی پیش ساخته

اقدامات لازم پیش از نصب کمپ‌های اقامتی پیش ساخته APLUS 

اگر قصد خرید کمپ‌های پیش ساخته‌ای جی وی را دارید بهتر است ابتدا از اقداماتی که باید در این باره انجام دهید مطلع شوید. پیش نیازهایی که باید برای این محصولات آماده کرد به شرح زیر هستند:

  • با توجه به مساحتی که کمپ مد نظر شما دارد باید یک سطح بتنی صاف به ضخامت 20 سانتی متر ایجاد کنید.
  • در محلی که قرار است کمپ قرار داده شود باید انشعاب آب، برق و گاز وجود داشته باشد.
  • محیط مد نظر باید به گونه‌ای باشد که امکان تردد تریلر، ده تن و یا جرثقیل وجود داشته باشد.

به یاد داشته باشید که پیش از خرید با شماره‌های زیر تماس گرفته و استعلام قیمت کنید.

۰۲۱۲۲۷۳۹۷۹۱
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۳
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۷


کلام آخر

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته محیط مناسبی برای زندگی به صورت موقت اما راحت فراهم می‌کنند، این محصولات از لحاظ مساحت و امکانات از تنوع بالایی برخوردار هستند. با بررسی ضخامت دیوارهای پیرامونی و متریال مصرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس مشخص شد که قطر دیوارها از داخل، خارج و حتی سرویس بهداشتی در بهترین حالت ممکن ایجاد شده است. به همین دلیل امنیت را برای مشتریان فراهم می‌کند. توجه داشته باشید که پیش از خرید حتماً باید محیط مناسبی را برای قرار دادن کمپ در نظر بگیرید.