صنعت ساختمان سازی روز به روز در حال پیشرفت است به شکلی که در هر دوره اقدام به طراحی و ساخت محصولات و سازه‌های جدید و شگفت انگیزی می‌کند، این سازه‌ها علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به همراه دارند بلکه مشکلات مختلف در خصوص ساخت و ساز را از بین می‌برند. 

از جمله این محصولات می‌توان به انواع سازه کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای پلاس اشاره کرد. این کمپ‌ها در طرح‌های مختلف با مساحت دلخواه و امکانات تکمیل برای رفاه مشتریان تولید می‌شود، به شکلی که می‌توان تا مدت‌ها بدون مشکل در آن زندگی کرد. در ادامه به بررسی کامل‌تر آن خواهیم پرداخت.

کمپ‌های اقامتی چه نوع محصولی هستند؟

کمپ در واقع کلمه‌ای انگلیسی است که از Camping به معنای چادر زدن است. اشخاصی که به طبیعت گردی علاقه دارند برای استراحت کمپ یا چادر می‌زنند یا اینکه از کانکس استفاده می‌کنند که البته امکانات خاصی هم ندارد و نمی‌توان برای مدت طولانی در آن اقامت داشت. 

مهندسان با توجه به این موضوع و در نظر گرفتن نیازهای اولیه اقدام به تولید محصولی به نام کمپ اقامتی پیش ساخته کردند. کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای جی وی مانند کانکس هستند اما امکانات ویژه‌ای در خود دارند. این محصولات با توجه به تعداد اشخاص و بودجه‌ای که دارند در مساحت‌ها و با امکانات مختلف تولید می‌شوند. 

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس

انواع کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای جی وی 

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس در انواع مختلفی طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. لیست کمپ‌های موجود بدین شرح است:

کمپ پیش ساخته‌ای جی وی 12 متری مفید (سینگل)

این نوع کمپ با توجه به مساحت و امکاناتی که دارد تنها برای یک نفر مناسب است.

کمپ پیش ساخته 18 متری مفید (تویین)

کمپ‌های تویین مناسب زوجین می‌باشد، علاوه بر مساحت بیشتری که دارد از یک تخت دو نفره نیز برخوردار است.

کمپ پیش ساخته 21 متری مفید (دبل)

این نوع از کمپ‌های اقامتی پیش ساخته A+ مناسب اقامت دو نفر است، تفاوت آن با نوع تویین در این است که دو تخت تک نفره مجزا دارد.

کمپ پیش ساخته 24 متری مفید (3 بدروم)

نوع دیگری از کمپ‌های اقامتی پیش ساخته 3 بدروم نام دارد که از سه تخت مجزا برخوردار است. و مساحت آن به گونه‌ای می‌باشد که 3 نفر می‌توانند در آن اقامت داشته باشند.

کمپ پیش ساخته 27 متری مفید (4  بدورم)

این نوع کمپ با مساحت بیشتر و 4 تخت تک نفره مجزا برای 4 نفر طراحی و تولید شده است.

کمپ پیش ساخته 30 متری مفید (تویین سینگل)

کمپ اقامتی پیش ساخته تویین سینگل برای خانواده‌های سه نفره مناسب است چرا که یک اتاق مجزا با تخت دو نفره و یک تخت یک نفره به طور جداگانه دارد.

  1. کمپ پیش ساخته 18 متری مفید (سینگل جکوزی دار)
  2. کمپ پیش ساخته 24 متری مفید (تویین جکوزی دار)
  3. کمپ پیش ساخته 30 متری مفید (3 بدروم جکوزی دار)

این سه مورد از کمپ‌های پیش ساخته دقیقاً شرایطی مطابق با انواع قبلی مشابه دارند با این تفاوت که این موارد از جکوزی نیز برخوردار هستند.

انواع سازه کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس

انواع سازه کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس

همانطور که برای اجرای سقف کاذب کناف از سازه‌های مختلفی استفاده می‌کنند، برای ساخت کمپ‌ها نیز از سازه‌های مختلف استفاده می‌کنند. انواع سازه کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای جی وی شامل انواع مقاطع باکس هستند. لازم به ذکر است که با استفاده از سازه‌ها اسکلت کمپ را می‌سازند. باکس یا قوطی به نوع خاصی از پروفیل گفته می‌شود که در مقاطع بسته طراحی و به بازار عرضه می‌شود. با توجه به اینکه باکس‌ها را در بخش‌های مختلفی از یک محصول به کار می‌برند آنها را به صورت مستطیل یا مربع تولید می‌کنند. 

برای تولید قوطی یا باکس از دو روش نورد سرد و نورد گرم بهره می‌برند. برای بخش‌هایی که نیاز به مقاومت بیشتر دارد از باکس‌هایی که با روش نورد گرم تولید شده‌اند به کار برده می‌شود و برای بخش‌هایی که فشار بار زیادی متحمل نمی‌شوند باکس‌هایی که با روش نورد سرد تولید شده‌اند به کار برده می‌شوند. سازه‌هایی که در ساخت اسلکت کمپ‌ها به کار برده می‌شوند عموماً با طول 6 و 12 متری هستند که در ضخامت‌ها و طول و عرض متفاوتی تولید می‌شوند. از جمله باکس‌های موجود در بازار که برای تولید کمپ‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از:

  • باکس 4*8 با ضخامت 1.5 میلی متر
  • باکس 4*8 با ضخامت 1.8 میلی متر
  • باکس 4*8 با ضخامت 2 میلی متر
  • باکس 4*4 با ضخامت 1.5 میلی متر
  • باکس 4*4 با ضخامت 2 میلی متر
  • باکس 4*4 با ضخامت 2.5 میلی متر
  • باکس 2*2 با ضخامت 1.5 میلی متر
  • باکس 2*2 با ضخامت 2 میلی متر
  • باکس 2*2 با ضخامت 3 میلی متر

قیمت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای پلاس به چه صورت است؟

شرکت ای جی وی تمامی محصولاتی که تولید می‌کند سازگار با محیط زیست است به شکلی که همه‌ی آنها را می‌توان مجدداً بازیافت کرد. جالب است بدانید حتی نام این شرکت برگرفته و مخفف شده یوزپلنگ ایرانی است. با این حال قیمتی که برای محصولات خود تعیین می‌کند بسیار منصفانه می‌باشد. 

در رابطه با اینکه قیمت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته APLUS چقدر است نمی‌توان رقم دقیقی ذکر کرد چرا که کمپ‌ها تنوع بالایی دارند و هر یک از آنها با امکانات کامل و البته متفاوت از هم تولید می‌شوند. نحوه محاسبه قیمت این محصولات با توجه به مساحت، کیفیت، نوع امکانات و البته نوسان بازار در نظر گرفته می‌شود. بهترین راه برای اطلاع از قیمت‌ها تماس با واحد فروش شرکت ای جی وی است. 

شماره تماس جهت هماهنگی و اطلاع از قیمت

۰۲۱۲۲۷۳۹۷۹۱
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۳
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۷
در صورتی که نیاز به راهنمایی دارید می‌توانید از کارشناسان فروش ما مشاوره رایگان دریافت کنید.


کلام آخر

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای جی وی نوع جدیدی از کانکس‌ها هستند که با ابعاد، امکانات و انواع متنوعی طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. زیرسازی و اسکلت این محصولات اهمیت بسیاری دارد به همین دلیل از انواع سازه کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای جی وی برای تولید آنها استفاده می‌کنند. 

این سازه‌ها در واقع همان باکس یا قوطی هستند که با توجه به نیاز در ابعاد و ضخامت‌های مختلف با طول 6 و 12 متری در بازار موجود هستند. به دلیل تنوع کمپ‌ها توصیه می‌شود پیش از خرید بودجه خود را مشخص کنید تا هنگام ثبت سفارش بهترین گزینه را خریداری کنید.