یکی از محصولاتی که روز به روز بیشتر مورد استقبال افراد قرار می‌گیرد کمپ‌های اقامتی پیش ساخته است. این سازه‌ها درست مثل سقف کاذب و سقف کاذب کناف از پیش تولید شده می‌باشند و مزیت‌های زیادی به همراه دارند. کمپ‌های اقامتی پیش ساخته برای افرادی که باید به صورت موقت در محیط خاصی زندگی کنند گزینه مناسبی است چرا که فول امکانات بوده و راحتی را برای مشتریان به همراه دارد. برای آشنایی هر چه بیشتر با این محصولات به بررسی ارتفاع صفر تا صد و ابعاد اسمی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای پلاس و سایر بخش‌های آن‌ها مانند مدت زمان تولید کمپ‌های اقامتی پیش ساخته پرداخته‌ایم. 

معرفی محصولی به نام کمپ اقامتی پیش ساخته

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای جی وی جدیدترین محصول این شرکت هستند. این محصولات شبیه به یک اتاق قابل حمل می‌باشند که مانند یک خانه امکانات ضروری زندگی را در خود دارند. طراحی کمپ‌های پیش ساخته به قدری خلاقانه است که افراد با زندگی در آن احساس رفاه و آسایش می‌کنند. 

علاوه بر اینکه این محصولات را می‌توان در مساحت‌ها و ابعاد گوناگون یافت بلکه امکانات ویژه‌ای مثل تخت، کمد، جاکفشی، سینک، گاز، یخچال هتلی، باربیکیو، روف گاردن و حتی جکوزی نیز دارند. کمپ‌های پیش ساخته در برابر گرما، سرما، آتش سوزی و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار هستند چرا که هر بخش از آنها با متریال متفاوتی ساخته شده است.

بررسی ارتفاع صفر تا صد و ابعاد اسمی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای پلاس

بررسی ارتفاع صفر تا صد و ابعاد اسمی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس یکی از موضوعات مهم برای مشتریان است، به همین دلیل این بررسی باید به صورت جز به جز صورت بگیرد. ارتفاع آنها بدین شرح است.

  1. ارتفاع کرسی با در نظر گرفتن کف 45 سانتی متر
  2. ارتفاع کف تا سقف به صورت مفید 240 سانتی متر
  3. ارتفاع ضخامت سقف 15 سانتی متر
  4. ارتفاع جان پناه همراه با روف گاردن 80 سانتی متر (بدون روف گاردن 50 سانتی متر)
  5. ارتفاع کلی همراه با روف گاردن 380 سانتر متر
  6. ارتفاع کلی بدون روف گاردن 350 سانتی متر

توجه داشته باشید که کمپ‌های پیش ساخته از لحاظ عرضی نهایتاً 450 سانتی متری هستند، طول آنها نیز نهایتاً 14 متر است که می‌توان این محصولات را در ابعادی کمتر از این میزان نیز سفارش داد.

متریال‌های به کار برده شده در کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای جی وی

شرکت ای جی وی محصولات خود را عموماً با استفاده از مواد اولیه قابل بازیافت تولید می‌کند. سازگاری با محیط زیست هدف اصلی این کمپانی است. این موضوع تاجایی ادامه دارد که حتی نام انتخابی آن نیز مخفف شده نام یوزپلنگ ایرانی است. متریال‌هایی که برای تولید کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای پلاس مورد استفاده قرار می‌گیرند متنوع هستند. به این خاطر که هر بخش از این کمپ‌ها به صورت جداگانه و بر اساس استانداردها طراحی و تولید شده است. از سری متریال‌های استفاده شده در این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

متریال مورد استفاده برای دیوارهای داخلی و خارجی :

صفحات مسلح سیمانی، صفحات مسلح سازه‌ای ABS، چوب فرآوری شده ترمو

متریال مورد استفاده برای سقف و کف :

صفحات مسلح سیمانی، چوب فرآوری شده ترموود، پارکت لمینت

متریال مورد استفاده برای سرویس بهداشتی و جکوزی :

صفحات مسلح سیمانی، صفحات سنگ مصنوعی، سرامیک، چوب مصنوعی ضد آب و حشره

مساحت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته APLUS

مساحت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته APLUS به چه صورت است؟

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای پلاس از لحاظ مساحتی تنوع بالایی دارند. دلیل ایجاد تنوع این است که مشتریان بتوانند با توجه به بودجه و نیاز خود محصول مناسبی انتخاب کنند. مساحت کمپ‌ها نیز از 12 متر شروع شده و تا 30 متر متغییر است که در 6 نوع مساحت مختلف به مشتریان عرضه می‌شود. 

البته مساحت ذکر شده به صورت مفید بوده و ابعاد خود کمپ بزرگ‌تر از این میزان می‌باشد. از جمله کمپ‌های موجود می‌توان به سینگل 12 متری، تویین 18 متری، دبل 21 متری، سینگل جکوزی دار 18 متری، 4 بدروم 27 متری و... اشاره کرد.

پیش نیازهای لازم برای کمپ‌های اقامتی پیش ساخته +A چیست؟

اگر قصد تهیه کمپ‌های اقامتی پیش ساخته را دارید بهتر است ابتدا راجع به پیش نیازهای آن اطلاعاتی داشته باشید. پیش نیازهای لازم برای این محصولات به شرح زیر هستند.

  • وسعت زمین یا محیطی که قرار است کمپ‌های اقامتی در آن قرار داده شوند باید به گونه‌ای باشد که تریلر، جرثقیل و... بتواند تردد کند.
  • محل مورد نظر باید از انشعاب برق، آب و گاز برخوردار باشد. در غیر اینصورت بسیاری از امکانات تعبیه شده در کمپ‌ها قابل استفاده نخواهند بود.
  • محیط مد نظر باید هموار باشد.
  • پس از یکدست کردن زمین نوبت به ایجاد یک سطح بتنی با ضخامت حداقل 20 سانتی متری است. توجه داشته باشید که سطح بتنی باید با مساحت کمپ همخوانی داشته باشد.

نحوه خرید و قیمت کمپ‌های پیش ساخته ‌ای جی وی

برای خرید کمپ‌های اقامتی پیش ساخته می‌توانید به دو صورت اقدام کنید، اول اینکه از موارد موجود در سایت دیدن کرده و پس از بررسی تمام جوانب محصول مد نظر خود را انتخاب کنید. یا اینکه خودتان به صورت اختصاصی تمامی نقشه‌های معماری آن را طراحی کرده و سپس ثبت سفارش کنید. با توجه به متنوع بودن کمپ‌ها از لحاظ مساحت، متریال، امکانات و حتی نوسان بازار نمی‌توان قیمت آنها را عنوان کرد. توصیه می‌شود پیش از خرید حتماً با واحد فروش شرکت ای جی وی تماس گرفته و استعلام قیمت بگیرید. در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان فروش مشاوره رایگان دریافت کنید.

شماره‌های تماس جهت ارتباط با کارشناسان واحد فروش 

۰۲۱۲۲۷۳۹۷۹۱
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۳
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۷

کمپ‌های پیش ساخته ‌ای جی وی

کلام آخر

کمپ‌های پیش ساخته ‌ای جی وی یکی از محصولات پرطرفدار و کارآمد هستند که در طرح‌ها، ابعاد، مساحت، وزن، متریال و امکانات مختلف طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. مساحت آنها از 12 متری شروع شده و تا 30 متری ادامه دارد که در 6 مساحت نیز موجود هستند. بررسی ارتفاع صفر تا صد و ابعاد اسمی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای پلاس به صورت جز به جز در بخش‌های بالاتر آورده شده است. 

به طور کلی ارتفاع آنها با روف گاردن 380 و بدون روف گاردن 350 سانتی متر می‌باشد. در صورت نیاز به خرید این محصولات حتماً پیش نیازهای آن را که شامل مواردی همچون زمین هموار، برخورداری از انشعاب برق، آب و گاز، سطح بتنی با ضخامت حداقل 20 سانتی متری و... است را مد نظر قرار دهید.