امروزه در صنعت ساخت و ساز سعی می‌شود از مصالح و متریال‌هایی استفاده شود که سرعت اجرای کار را بالا میبرند، از همین رو مواد و مصالح خشک یا آماده را به کار میبرند. در شرکت ای جی وی انواع مختلفی از این محصولات طراحی و تولید میشوند که هر یک ویژگی داشته و برای بخش خاصی مورد استفاده قرار میگیرند. اگر میخواهید بدانید که سیستم ساخت و ساز خشک چیست بدانید ادامه مطالب را از دست ندهید چرا که خالی از لطف نیست.

سیستم ساخت و ساز خشک چیست؟

به تمامی محصولات و متریال‌های آماده ای که برای اجرای خانه‌ها مورد استفاده قرار میگیرد سیستم ساخت و ساز خشک میگویند. متریال‌های تشکیل دهنده این سیستم انواع مختلفی دارند که هر یک با استفاده از مواد اولیه خاصی ساخته میشوند. سیستم ساخت و ساز خشک این امکان را فراهم میکند تا افراد بتوانند خانه مناسب و دلخواه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا کنند. برتری که این روش نسبت به روش‌های قدیمی دارد این است که دیگر نیازی به مصالح خیسی مثل سیمان و گچ نیست.

انواع سیستم ساخت و ساز خشک

سیستم ساخت و ساز خشک ای پلاس انواع مختلفی دارد که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. دیوار پیش ساخته (دیوار پوششی، دیوار جداکننده، دیوار جداکننده هوشمند)
  2. پنل مسلح سیمانی (آکواپنل ساده دو طرف مش، آکواپنل طرح چوب، سازه آکواپنل)

هر یک از متریال‌های فوق زیر مجموعه‌های خاص خود را دارند که ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. به علت نوسان ارزی پیش از ثبت سفارش حتما استعلام قیمت بگیرید.

شماره‌های تماس جهت برقراری ارتباط با واحد فروش

02122739791

02126918043-47

کلام آخر

سیستم ساخت و ساز خشک به مجموعه ای از متریالهای از پیش ساخته گفته میشود که برای اجرای خانه‌ها مورد استفاده قرار میگیرند. این متریال‌ها شامل مواردی همچون دیوار پیش ساخته، پنل مسلح سیمانی و... با ویژگی‌های متفاوت و منحصر به فرد هستند.