سپری سقف کاذب سفید چیست؟ سوالی که ذهن بسیاری از مخاطبان را به خود درگیر کرده است. در پاسخ به این سوال می‌توان اینگونه گفت که این سازه جزو سازه‌هایی است که از آن برای اجرای سقف کاذب استفاده می‌کنند. این محصول را با توجه به ابعاد تایل‌ها طراحی و تولید می‌کنند. چرا که ابتدا زیرسازی با استفاده از سپری‌ها و یکسری ملزومات دیگر انجام می‌شود که به صورت شطرنجی ایجاد شده است سپس تایل‌ها درون آنها قرار می‌گیرند. 

سپری‌ها به طور کلی در ابعاد و اندازه‌های مختلف و حتی رنگ‌های متفاوت تولید می‌شوند که هر یک از آنها با توجه به نیاز مشتری تولید می‌شود. عموماً سپری‌هایی که رنگ دارند برای اجرای سقف‌های کاذب سازه نمایان هستند و جزیی از زیبایی سقف محسوب می‌شوند.

همه چیز راجع به سپری سقف کاذب سفید

سپری سقف کاذب جزو متریال‌های آماده ای است که از آن برای اجرای زیرسازی سقف کاذب استفاده می‌کنند. این سازه که در ابعاد مختلفی تولید می‌شود چون در رنگ سفید به بازار عرضه می‌شود برای آن دسته از سقف‌های کاذبی مناسب است که به صورت سازه نمایان اجرا می‌شوند. 

سپری سقف کاذب سفید برای اینکه باید سالهای متمادی سالم بماند از ورق گالوانیزه یا فولاد ساخته می‌شود که حتی اگر در معرض رطوبت هم قرار بگیرند بدون هیچ تغییری سالم می‌مانند. در یک کلام می‌توان گفت که این سازه از طول عمر بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است که ابعاد سپری با تایل باید همخوانی داشته باشد چرا که در نهایت تایل‌ها روی سپری‌ها سوار می‌شوند.

مشخصات سپری سقف کاذب سفید

در شرکت ای جی وی تمامی طراحی‌ها به صورت منحصر به فرد و متفاوتی صورت می‌گیرد. البته این بدان معنا نیست که این سازه در سایر شرکت‌ها تولید نمی‌شود بلکه ویژگی‌های آن ممکن است با این سپری متفاوت باشد. ویژگی‌های این محصول به شرح زیر هستند.

  • برای ساخت آن از ورق گالوانیزه یا آلومینیوم استفاده شده است.
  • ضخامت این سازه برابر با 30 دوبل می‌باشد.
  • رنگ این نوع سپری سفید است.
  • ارتفاع سپری چیزی بین 24 تا 38 میلی متر متغییر است.
  • ضخامت ورق نبشی 35 دوبل می‌باشد.
  • طول این محصول می‌تواند بین 60، 120 و 360 سانتی متر متغییر باشد.
  • طول نبشی نیز 300 سانتی متر است.
  • این محصول ساخت ایران بوده و جزو تولیدات داخلی است.
  • برای ساخت آن از مواد اولیه بسیار باکیفیتی استفاده شده است.
  • این محصول استحکام بالایی در برابر بسیاری از عوامل محیطی مثل رطوبت یا فشار بار دارد.

قیمت خرید سپری چقدر است؟

یکی از سوالات بسیار پرتکراری که مخاطبان راجع به سپری سقف کاذب سفید می‌پرسند این است که این قیمت این محصول چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که نوسانات ارزی باعث تغییر قیمت می‌شود پس بهترین راه این است که با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید یا اینکه از طریق سایت با آنها ارتباط برقرار کرده و راجع به قیمت‌ها سوال بپرسید. 

توجه داشته باشید که عوامل زیادی می‌تواند روی قیمت تاثیر مستقیم داشته باشد. از جمله این عوامل می‌توان به مواردی همچون نوع سازه، جنس محصول، برند آن، شرکت تولیدی، کیفیت سپری و... اشاره کرد. ممنونیم که تا انتهای مطالب ما را همراهی کردید. امیدواریم که معرفی این محصول برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.