یکی از محصولات از پیش ساخته بسیار مفیدی که توسط مهندسان و طراحان در حوزه معماری ساخته شده است، کلبه‌های از پیش ساخته هستند. این کلبه‌ها با جنس‌ها، طرح‌ها، ابعاد و امکانات مختلف طراحی و تولید میشوند. محصولات فوق علاوه بر اینکه در برابر سرما، گرما، رطوبت و حرارت از مقاومت بالایی برخوردار هستند، تمامی امکانات مورد نیاز زندگی را نیز به همراه دارند. 

مزیتی که کلبه‌های از پیش ساخته به همراه دارند این است که قابلیت جابه‌جایی دارند. اگر قصد خرید کلبه‌های چوبی پیش ساخته ای جی وی را دارید پس مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.

معرفی کامل کلبه‌های چوبی پیش ساخته ای پلاس

کلبه‌های چوبی پیش ساخته ای پلاس به گونه ای طراحی و تولید شده اند که آسایش و راحتی را برای افراد به همراه دارند. به دلیل تنوعی که در ساخت این محصولات وجود دارد افراد می‌توانند با توجه به بودجه و نیاز خود ثبت سفارش کنند. کلبه‌های پیش ساخته در ابعاد مختلف تولید میشوند که از 12 متری تا 30 متری متغییر هستند. 

امکاناتی که در داخل این کلبه‌ها وجود دارد بسیار گوناگون هستند و هر آنچه که نیاز یک زندگی باشد را در خود دارند. از جمله امکاناتی که دارند میتوان به سرویس بهداشتی، آشپزخانه، سینک، اجاق گاز، یخچال، تخت خواب، تلویزیون و... اشاره کرد.

انواع کلبه‌های پیش ساخته ای پلاس

کلبه‌های چوبی پیش ساخته تنها یکی از محصولات پیش ساخته شرکت ای جی وی هستند. در ای جی وی انواع مختلفی از این محصول یافت میشود که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خانه پیش ساخته بتنی
  • خانه پیش ساخته پانلی

لازم به ذکر است که هر یک از موارد ذکر شده ویژگی مختص به خود را دارند، پس هنگام ثبت سفارش با توجه به نیاز خود خرید کنید.

برای خرید کلبه‌های چوبی پیش ساخته ای جی وی پیش از هر کار با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

شماره‌های تماس جهت ارتباط با واحد فروش

02191693121

02122739791

02126918047

02126918043

کلام آخر

کلبه‌های چوبی از پیش ساخته در طرح‌ها، ابعاد، و جنس‌های مختلف تولید میشوند، این محصولات را میتوان با توجه به بودجه خود ثبت سفارش کرد. در این کلبه‌های پیش ساخته تمامی امکانات مورد نیاز زندگی از جمله سرویس بهداشتی، آشپزخانه، تخت و... وجود دارد.