بایگانی نوشته‌ها

سازه‌های مورد نیاز آکوا پنل و چگونگی اجرای آن

سازه‌های مورد نیاز آکوا پنل و چگونگی اجرای آن

نصب و اجرای آکوا پنل که یک نوع کناف سقف کاذب محسوب می‌شود، بسیار آسان است. با دانستن یک سری نکات می‌توان آکوا پنل را به بهترین شکل نصب و اجرا کرد. برای نصب و اجرای آکوا پنل ابتدا نیاز به زیرسازی فلزی وجود دارد. پس از انجام زیرسازی فلزی، نصب و اجرای این صفحات صورت می‌گیرد.
تفاوت برجسته آکوا پنل و سمنت برد چیست؟

تفاوت برجسته آکوا پنل و سمنت برد چیست؟

سمنت برد زیبایی بیشتری دارد اما مقاومت آن در برابر رطوبت و نور مستقیم آفتاب، کمتر از آکوا پنل است. به همین دلیل در نمای بیرونی ساختمان که به صورت مستقیم در معرض آفتاب و بارندگی است برای دوام بیشتر، از آکوا پنل استفاده می‌شود.
سمنت برد چیست و چه کاربردی دارد؟

سمنت برد چیست و چه کاربردی دارد؟

سمنت برد مصالح مدرن و جذابی محسوب می‌شود که از ترکیبات سیمان و الیاف تقویت کننده تشکیل شده است. این پانل سیمانی کناف، از ورق‌هایی با ضخامت‌های متفاوت تشکیل شده و معمولاً به عنوان تخته‌ای برای پشت کاشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
تایل وودینگAJV( لوکس‌ترین تایل سقف کاذب جهان)

تایل وودینگAJV( لوکس‌ترین تایل سقف کاذب جهان)

در اصطلاح لغوی وود به معنای چوب فرآوری شده و دینگ به معنای تکرار مداوم است. این موضوع نشان می‌دهد که تایل وودینگ ترکیبی از تایل‌هایی از جنس چوب می‌باشد که به مراتب در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.
تایل لمسهAJV را بهتر بشناسیم

تایل لمسهAJV را بهتر بشناسیم

 تایل لمسهAJV از جمله تایل‌های دکوراتیو محسوب شده و نوعی کناف سقف کاذب است. این نوع کناف سقف کاذب تشکیل شده از صفحات اکسید منیزیم، پارچه، پشم سنگ و همچنین چسب مخصوص است. همه تایل‌های جدید جنس یکسانی ندارند و با توجه به ساختارشان، هسته تشکیل دهنده متفاوتی دارند. ابعاد لمسه از تایل‌های ۶۰ در ۶۰ تشکیل شده و می‌تواند در رنگ‌های مختلفی تولید شود.
معرفی و بررسی لوورهای فلزی سقف کاذب

معرفی و بررسی لوورهای فلزی سقف کاذب

همان‌طور که از نام لوورهای فلزی سقف کاذب مشخص است، این نوع کناف سقف کاذب از جنس فلز ساخته شده است. این فلز می‌تواند آهن گالوانیزه یا هر جنس مشابهی مثل فولاد باشد. لوورهای فلزی سقف کاذب، معمولاً به خاطر جنسی که دارند بسیار با دوام هستند.
آقای سید رضا حسینی متولد سال 1357شهرتهران فارغ التحصیل دانشگاه تهران سال 1387با گرایش منظر معماری میباشد.ایشان ضمن مدیریت هلدینگ ساختمانی پیگاژبا هفت برند دیگر درصنعت ساخت وساز خشک در حال فعالیت بوده و تلاش خود را معطوف به فرهنگ سازی درزمینه استفاده ازمتریال های سبک درساخت وساز کشور نموده است.
درحال حاضر متریال های متنوعی به شرح زیردر مجموعه ایشان قابل عرضه ودر دسترس سازندگان ساختمان است.
1-متنوع ترین تایل های سقف کاذب
2- دیوارهای پیش ساخته
3-صفحات ضد حریق و ضد رطوبت
4- عایق ها آکوستیک ،گرما وسرما
5- چوب های فرآوری شده
6- انواع صفحات مسلح سیمانی
7- سازه های مورد نیاز صنعت سبک سازی
اطلاعات بیش‌تر
دسته‌بندی
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...