صفحات سنگ مصنوعی ای پلاس

ماربل شیت کد: 1-8006

از {{model.count}}

کد :T-1004

ماربل شیت یک محصول بسیار سبک و مستحکم است. این محصول به عنوان نوعی دیوارپوش است که در بسیاری از فضاها آن را به کار می‌برند و جایگزین سرامیک اسلب شده و مورد استقبال طیف وسیعی قرا گرفته است .

تعداد
نوع
1,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ماربل شیت کد  1-8006چه نوع محصولی است؟ اگر جزو افرادی هستید که هر از چندگاهی به تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار خود می‌پردازد پس ماربل شیت کد 1-8006 یکی از چیزهایی است که می‌تواند برای شما مفید و کاربردی باشد. 

این محصول به عنوان نوعی دیوارپوش است که در بسیاری از فضاها آن را به کار می‌برند. تا چندی پیش از سنگ‌های طبیعی و کاشی برای پوشش دهی و جلوه دادن به محیط‌های مختلف استفاده می‌کردند اما با گذشت زمان ماربل شیت جایگزین همه آنها شد. اگر می‌خواهید راجع به ماربل شیت کد 1-8006بیشتر بدانید پس ادامه مطالب را از دست ندهید.

در مورد ماربل شیت

سنگ مصنوعی یا ماربل شیت جدیدترین نوع دیوارپوش است که ظاهر بسیار طبیعی شبیه به سنگ دارد اما در واقع طبیعی نیست و توسط انسان‌ها ساخته شده است. ماربل شیت از ترکیب کمی پودر سنگ با مقدار زیادی پی وی سی تولید می‌شود. مقدار زیاد پی وی سی در ترکیب این دیوارپوش باعث شده تا بسیار بادوام با ظاهری براق داشته باشد.

 این متریال انواع مختلف با طراحی‌های متفاوت دارد که تقریباً همه آنها برای دکوراسیون‌های مینیمال مناسب هستند. از این محصول می‌توان در دفاتر، آشپزخانه، تی وی وال‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سالن‌های زیبایی و... استفاده کرد.

ماربل شیت کد 1-8006 و ویژگی‌های منحصر به فرد آن

ماربل شیت کد  1-8006 ویژگی‌های مختص به خود را دارد، این اصل برای تمامی محصولات شرکت ای جی وی به خصوص ماربل شیت‌ها صدق می‌کند، به همین خاطر است که هر یک کد مخصوص به خود را دارند. ویژگی‌هایی که این ماربل شیت دارد به شرح زیر است.

  • این ماربل شیت از پی وی سی تولید شده است. پی وی سی نوعی پلاستیک محکم است که در بسیاری از صنایع از جمله صنعت ساخت و ساز از آن استفاده می‌شود. 
  • ابعاد آن 120 در 240 سانتی متر است.
  • در شرکت ای جی وی تولید می‌شود که جزو تولیدات داخلی است.
  • فروش آن در این مجموعه به صورت برگی است. فروش آن به صورت برگی بسیار هوشمندانه است چرا که باعث می‌شود که مشتری به اندازه نیاز خود خرید کند. دیوارپوش‌های قدیمی به صورت بسته بندی شده و چندتایی به فروش می‌رسیدند.
  • از برند مرمرشیت است.
  • این نوع ماربل شیت رنگ سیاه با رگه‌های نامنظم طلایی رنگ دارد. در پس زمینه آن می‌توان ردی کمرنگی از طوسی به صورت ابروباد نیز دید.

قیمت ماربل شیت چقدر است؟

یکی از سوالات بسیار پرتکراری که مخاطبان در خصوص ماربل شیت دارند، راجع به قیمت آن است. قیمت این محصول را نمی‌توان به صورت ثابت ارائه کرد چرا که نوسان ارزی در کشور وجود دارد. در این میان یکسری عوامل وجود دارند که باعث اختلاف قیمت ماربل شیت کد 1-8006 می‌شوند. 

از جمله این عوامل می‌توان به مواردی همچون نوع، رنگ، کیفیت، برند، ابعاد و... اشاره کرد. لازم به ذکر است که شرکت ای جی وی خود تولید کننده این محصول است پس خرید از آن می‌تواند به صرفه تر باشد. برای اطلاع از قیمت این محصول با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

جنس:
پی وی سی
ابعاد :
120 در240 سانتی متر طول
تولید:
داخل
فروش :
برگی
برند:
مرمرشیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...