تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

دامپا آلومینیومی با عرض 10 سانت

از {{model.count}}

مناسب سقف سرویس‌های بهداشتی عمومی - ورودی‌های ترمینال و پایانه‌ها- ایستگاه‌های ترنسفر و...

دامپا آلومینیومی سقف کاذب در عرض 10 سانت و به طول دلخواه امکان تولید دارد. یکی ازمزیت‌های منحصربه‌فرد این سقف کاذب سبکی و مخفی بودن سازه و داشتن سطحی یک دست است. این مزیت باعث استقبال بی نظیر از این محصول شده و کاربردی عمومی پیدا کرده است

تعداد
نوع
750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

دامپای آلومینیومی با عرض ۱۰ سانت

تایل‌های آلومینیومی، تایل‌هایی هستند که در ابعاد ۶۰ در ۶۰ و ۳۰ در ۳۰ سانتی متر به صورت مستطیل به فروش می‌رسند. البته این تایل‌ها به صورت مستطیل در ابعاد ۶۰ در ۱۲۰ نیز تولید می‌شوند. جنس کلیه تایل‌های آلومینیومی، از ورق آلومینیوم، رنگ پودری الکترواستاتیک و آنتی باکتریال است. یک لایه نمد آکوستیک نیز در این تایل‌ها استفاده شده است. 

استفاده از نمد آکوستیک باعث می‌شود تایل‌های مورد نظر، عایق صدای مناسبی باشند. علاوه بر عایق صوت بودن، می‌توان تایل‌های آلومینیومی را تایل‌های مقاوم در برابر رطوبت و حرارت محسوب کرد. اکسید منیزیم باعث می‌شود تا یک تایل بتواند مقاومت مناسبی در برابر حرارت نشان دهد. یکی از انواع این تایل‌های آلومینیومی، دامپای آلومینیومی است. دامپا آلومینیومی با عرض ۱۰ سانت نیز نوعی از همین محصولات است.

مشخصات و کاربردها

دامپا آلومینیومی با عرض ۱۰ سانت، محصولی بسیار با دوام و کاربردی محسوب می‌شود. همان طور که از نام این محصول پیدا است، عرض آن برابر با ۱۰ سانتی متر می‌باشد. طول این محصول در اندازه‌های دلخواه قابل سفارش است. همچنین شما می‌توانید محصول مورد نظر را به صورت دلخواه و در رنگ‌های سفید، طوسی، مشکی و کاترپیلاری تهیه کنید. این محصول مانند کناف سقف کاذب، یک محصول بسیار سبک است و نصب آسانی دارد. ضخامت ورق دامپای مورد نظر ۶ دهم سانتی متر می‌باشد. از دامپا آلومینیومی با عرض ۱۰ سانت می‌توان برای مکان‌های مختلفی از جمله سقف سرویس‌های بهداشتی عمومی، ایستگاه‌های حمل و نقل، ورودی ترمینال‌ها و پایانه‌ها استفاده کرد. 

همچنین اگر محل مورد نظر در منطقه‌ای با آب و هوای شرجی باشد، می‌توان از دامپا برای سقف ترمینال، فرودگاه و ایستگاه‌های آن استفاده کرد. با استفاده از دامپا آلومینیومی عرض ۱۰ سانت، می‌توان به سطحی یکپارچه و یک دست رسید. با توجه به مزیت‌ها و ویژگی‌های این محصول، شاهد استقبال بی نظیری از آن هستیم. تجربه سایر مشتریان در زمینه خرید این محصول نشان می‌دهد که این مزایا حقیقتاً وجود دارند و دامپای آلومینیومی با عرض ۱۰ سانت یک محصول بی نظیر است.

خرید دامپای آلومینیومی با عرض ۱۰ سانت

برای خرید دامپای آلومینیومی با عرض ۱۰ سانت بهتر است ابتدا اطلاعات آن را به طور کامل مطالعه کنید. قیمت دامپای آلومینیومی با عرض ۱۰ سانت نیز در همین قسمت قابل مشاهده است و شما می‌توانید با توجه به قیمت تصمیم بگیرید.

مشاوره خرید دامپای آلومینیومی با عرض ۱۰ سانت 

اگر اطلاعات لازم را درباره دامپای آلومینیومی مورد نظر کسب کرده‌اید، می‌توانید با دریافت مشاوره از مشاورین ما، بهترین تصمیم را بگیرید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره درباره محصولات دیگری مثل آکوا پنل نیز می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...