تایل گچی حصیری - تخم مرغی - ساده

تایل گچی سقف کاذب طرح حصیری

از {{model.count}}
تعداد
نوع
85,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تایل گچی چگونه تولید میشود؟

فرایند تولید تایل گچی کمی پیچیده است که دراین مقال به آن خواهیم پرداخت.

برای تولید تایل گچی همانند تولید پنل گچی یا گچبرگ مراحل تولید طی میگرددیعنی : نخست گچ مایع با ضخامت 8 میلیمتر بین دو ورق کاغذی کرافت تزریق و سپس پرس و به سمت خشک هدایت میگردد.


پس از خشک شدن سطح هر دوطرف به چسب آغشته و در قسمت رو ،روکش پی وی سی ساده یا طرح دار و در قسمت پشت روکش فلیس آلومینیومی چسبانده و به سمت برش هدایت و دراین مرحله ورق گچی به ابعاد :59/5در 59/5 برش میخورد و بعد از این مرحله به قسمت دیگری برای کاور نمودن لبه با نوار پی وی سی رفته و لبه تایل گچی کاور میگردد.

در مرحله آخر : وارد فاز بسته بندی شده و در بسته های 8 عددی با لت و شرنگ بسته بندی و روپالت قرار میگیرند.

تایل گچی به طور معمول یک محصول باکیفیت است و اگر در شرایط مناسب از تایل گچی استفاده گردد،قطعا سال های سال بدون هیچگونه مشکلی پابرجا بوده و آسیبی نمیبیند.


تایل گچی یکی از محصولا پرفروش سقف کاذب داخلی بوده و در تمام صنایع کاربرد داشته و گزینه مناسبی برای سقف های کاذب با مصالح بنایی است .

تایل گچی در دسته محصولات خشک سازی محسوب میگردد و در فرآیند نصب و راه اندازی آن به هیچ عنوان از مصالح تر و آب استفاده نمیشود و این مزیت تایل گچی باعث شده تا زمان نصب کاهش و سرعت اجرا سقف کاذب افزایش پیدا کند .

دیگر مزیت تایل گچی پرت ؟آن در زمان اجراست و از پرت حدودا بین 1 تا 3 درصد برخوردار است و بریزو به پاش فوق العاده ناچیزی نسبت به سقف های کاذب با مصالح بنایی دارد.

مزیت برجسته تایل گچی سبکی آن محسوب و میتوان گفت یکی از سبکترین سقف های کاذب خشک است و در این زمینه هنوز جایگزینی برای تایل گچی وجود ندارد.


جنس :
هسته گچی
روکش :
پی وی سی
روکش پشت:
فلیس آلومینیوم
دورلبه:
کاور پی وی سی
ضخامت :
8 میلیمتر
ابعاد:
600در600 میلیمتر
مساحت هرتایل :
36 سانتی متر مربع
طرح :
حصیری
وزن هرتایل :
1950 گرم
تعداد دربسته:
8 عدد
مساحت دربسته :
2/88 سانتی متر
تولید:
داخل
برند:
ای جی وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...