تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

تایل گریلیوم آلومینیومی 60در60 سقف کاذب16 چشمه

از {{model.count}}

مناسب سقف پاساژها، مال، فروشگاه‌های بزرگ، لابی‌ها، مناسب برای مناطق با رطوبت و گرمای بسیار بالا

تایل گریلیوم یک محصول بی نظیر و بسیار کاربردی در سیستم سقف کاذب است. این تایل ها با چشمه‌ای متفاوتی تولید می‌گردد تا نظر طراحان و معماران را تامین نماید.

تعداد
نوع
1,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۱۶ چشمه

یکی از طراحی‌های نوین برای سقف ساختمان‌های مختلف، می‌تواند تایل آلومینیومی باشد. تایل آلومینیومی انواع مختلفی داشته و یک رقیب جدی برای کناف سقف کاذب محسوب می‌شود. تایل گریلیوم و دامپای آلومینیومی از جمله زیر مجموعه‌های تایل‌های آلومینیومی هستند. تایل گریلیوم نوعی سقف باز محسوب می‌شود و نمای آن را حفره‌هایی به صورت مربع و مستطیل تشکیل داده‌اند. تایل گریلیوم آلومینیومی، در چشمه‌های مختلفی تولید می‌شود. با توجه به حفره‌ها یا چشمه‌های تایل‌های گریلیوم آلومینیومی می‌توان گفت این تایل‌ها خاصیت آکوستیکی دارند و می‌توانند از جمله تایل‌های آکوستیک محسوب شوند. تایل‌های آلومینیومی و تایل‌های گریلیوم آلومینیومی همگی دارای تنوع بسیاری هستند و این تنوع صرفاً به دلیل افزایش تولیدات نبوده؛ بلکه هر یک از محصولات تولید شده دارای قابلیت‌های ویژه و خاصی هستند. 

جنس عمده تایل‌های آلومینیومی و تایل‌های گریلیوم آلومینیومی از ورق آلومینیوم، رنگ پودری الکترواستاتیک و همچنین آنتی باکتریال است. یک لایه نمدی نیز در پوشش این تایل‌ها قرار دارد. یکی از تایل‌های گریلیوم آلومینیومی تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۱۶ چشمه است.

 مشخصات و کاربردها

تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ ساخت کاذب ۱۶ چشمه، یکی از بی‌نظیرترین و جذاب‌ترین تایل‌های گریلیوم آلومینیومی محسوب می‌شود. محصول مورد نظر یک تایل مقاوم و با دوام است. به طور کلی عمر مفید این تایل بسیار بالا بوده و توانسته نظر بسیاری از طراحان و معماران را به خود جلب کند. از این تایل کاربردی می‌توان برای سقف پاساژها، فروشگاه‌های بزرگ، مال‌ها، لابی‌های مناطق دارای آب و هوای شرجی، رطوبت و گرمای بسیار بالا استفاده کرد.

  • همچنین با توجه به آنتی باکتریال بودن تایل مورد نظر می‌توان آن را برای اتاق عمل، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز استفاده کرد. تایل مورد نظر یک تایل مقاوم در برابر رطوبت است و این ویژگی می‌تواند ناشی از وجود اکسید منیزیم در این تایل باشد. به طور کلی تایل‌های مقاوم در برابر رطوبت قابل استفاده برای مناطق شرجی هستند و می‌توان از این تایل‌ها برای سقف ایستگاه‌ها، پایانه‌ها و فرودگاه‌های مناطق شرجی استفاده کرد.
  •  ضخامت ورق تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۱۶ چشمه، ۶ دهم بوده و در ابعاد ۳۰ در ۳۰ و ۶۰ در ۱۲۰ نیز قابل تولید است. ابعاد چشمه تایل مورد نظر ۱۵ سانت بوده و در رنگ‌های سفید، مشکی، کاربنی و کاترپیلاری قابل سفارش است. تنوع رنگ، طرح و اندازه، سبک بودن و نصب آسان آن، قابلیت تعمیر و تعویض، دکوراتیو بودن، امکان اجرای سیستم نورپردازی و جذابیت این تایل‌ها باعث شده تا توجه بسیاری از افراد به آنها معطوف شود.

 خرید تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۱۶ چشمه

 قبل از خرید تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۱۶ چشمه، اطلاعات کاملی درباره آن کسب کنید. لازم است بدانید که برای اجرای این سقف‌ها نیاز به زیرسازی وجود دارد و باید علاوه بر این تایل‌ها سازه‌های زیرسازی آن را نیز تهیه کنید. قیمت تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۱۶ چشمه در همین بخش وجود دارد.

مشاوره خرید تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۱۶ چشمه

 اگر تصمیم به خرید تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۱۶ چشمه گرفته‌اید، بهتر است بدانید با کسب مشاوره از کارشناسان ما می‌توانید بهترین خرید را تجربه کنید. شما می‌توانید برای خرید محصولات مشابهی مانند آکوا پنل نیز مشاوره دریافت کنید. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...