تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

تایل گریلیوم آلومینیومی 60در60 سقف کاذب 49 چشمه

از {{model.count}}

مناسب سقف پاساژها، مال، فروشگاه‌های بزرگ، لابی‌ها، مناسب برای مناطق با رطوبت و گرمای بسیار بالا

تایل گریلیوم یک محصول بی نظیر و بسیار کاربردی در سیستم سقف کاذب است. این تایل ها با چشمه‌ای متفاوتی تولید می‌گردد تا نظر طراحان و معماران را تامین نماید.

تعداد
نوع
1,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تایل گریلیوم آلومینیومی 60 در 60 سقف کاذب 49 چشمه

امروزه افراد برای دکوراسیون داخلی و همچنین نمای ساختمان، اهمیت خاصی قائل هستند. به همین دلیل از سقف‌های دکوراتیو، کناف سقف کاذب و مصالح مختلفی برای تزیین یا دیزاین نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می‌کنند. از مصالح مناسب برای دیزاین نمای ساختمان می‌توان به آکوا پنل اشاره کرد. امروز استفاده از تایل‌های آلومینیومی افزایش یافته و این تایل‌ها دارای انواع مختلفی هستند. به طور عمده می‌توان گفت تایل‌های آلومینیومی در مدل‌های بدون پانچ، وسط پانچ و تمام پانچ تولید شده و در طرح‌های ساده، نمایان و پنهان موجود می‌باشند. 

می‌توان سقف‌های کاذب آلومینیومی را با تایل‌های گریلیوم ترکیب نمود. تایل گریلیومی، به صورت مربع و مستطیل تولید می‌شود و کاربردهای بسیاری دارد. در واقع تایل‌های گریلیوم نوعی تایل‌های آلومینیومی هستند و می‌توان به آنها تایل گریلیوم آلومینیومی گفت. یکی از تایل‌های گریلیوم آلومینیومی، تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۴۹ چشمه است.

 مشخصات و کاربردها

 تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۴۹ چشمه، محصول بی‌نظیر و بسیار کاربردی در سیستم سقف کاذب محسوب می‌شود. تایل‌های مورد نظر با چشمه‌ای متفاوت تولید می‌شوند تا نظر طراحان و معماران را تأمین نمایند. جنس این تایل‌ها از ورق آلومینیوم رنگ پودری الکترواستاتیک و آنتی باکتریال است. یک لایه نمد نیز در این تایل‌ها استفاده شده است. استفاده از رنگ پودری آنتی باکتریال برای این تایل‌ها یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود، زیرا این تایل‌ها را به تایل‌های آنتی باکتریال تبدیل می‌کند. تایل‌های آنتی باکتریال را می‌توان در مکان‌های حساسی مثل اتاق عمل استفاده کرد. در واقع در سایه آنتی باکتریال بودن، تایل مورد نظر قابل استفاده برای سقف بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و همچنین آزمایشگاه‌ها می‌باشد. البته کاربرد تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۴۹ چشمه تنها به این موارد محدود نمی‌شود.

 به علت وجود اکسید منیزیم در ترکیبات تایل گریلیوم مورد نظر، می‌توان آن را یک تایل مقاوم در برابر رطوبت محسوب کرد. تایل‌های مقاوم در برابر رطوبت می‌توانند در مناطق شرجی برای سقف ترمینال‌ها، پایانه‌ها، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های مختلف نصب شوند. تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۴۹ چشمه، مناسب سقف پاساژها، مال‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، لابی‌های مناطقی با رطوبت و گرمای بسیار بالا نیز می‌باشد. علاوه بر ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر، تایل‌های مورد نظر قابل تولید در ابعاد ۳۰ در ۳۰ و ۶۰ در ۱۲۰ سانتی‌متر می‌باشند. ابعاد چشمه محصول مورد نظر ۹ سانت است.

مزایا و ویژگی‌های تایل گریلیوم

 به طور کلی تایل مورد نظر دارای مزایا و ویژگی‌های زیر است:

  • مانند یک تایل آکوستیک عمل می‌کند.
  • قابلیت شستشو دارد.
  • ضد حریق محسوب می‌شود.
  • قابلیت اجرای نورپردازی دارد.
  • وزن سبکی داشته و نصب آن آسان است.

 خرید تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۴۹ چشمه

 قبل از خرید تایل گریلیومی بهتر است اطلاعات کاملی درباره انواع و ویژگی‌های آن کسب کنید. تایل مورد نظر در رنگ‌های سفید، مشکی، کاربنی و کاترپیلاری قابل سفارش است. علاوه بر این محصول می‌توانید دامپای آلومینیومی را نیز تهیه کنید. قیمت تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۴۹ چشمه در همین بخش موجود می‌باشد.

مشاوره خرید تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۴۹ چشمه

 پس از کسب اطلاعات کامل درباره‌ی انواع تایل آلومینیومی و تایل گریلیومی بهتر است، برای تجربه خریدی بهتر با مشاورین ما تماس بگیرید. مشاورین ما می‌توانند بهترین راهنمایی را در اختیار شما قرار دهند و اگر در منطقه‌ای که دارای آب و هوای شرجی است سکونت دارید، محصولی مخصوص این منطقه را به شما توصیه کنند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...