تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

تایل گریلیوم آلومینیومی 60در60 سقف کاذب 36 چشمه

از {{model.count}}

مناسب سقف پاساژها، مال، فروشگاه‌های بزرگ، لابی‌ها، مناسب برای مناطق با رطوبت و گرمای بسیار بالا

تایل گریلیوم یک محصول بی نظیر و بسیار کاربردی در سیستم سقف کاذب است. این تایل ها با چشمه‌ای متفاوتی تولید می‌گردد تا نظر طراحان و معماران را تامین نماید.

تعداد
نوع
1,700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تایل گریلیوم آلومینیومی 60 در 60 سقف کاذب 36 چشمه

شاید آشناترین نوع سقف کاذب، کناف سقف کاذب باشد؛ ولی تایل‌های آلومینیومی یکی از پرکاربردترین سقف‌های کاذب محسوب می‌شوند. تایل‌های آلومینیومی دارای انواع و زیر مجموعه‌های مختلفی هستند. به طور کلی می‌توان گفت تایل‌های آلومینیومی در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از جمله بدون پانچ، وسط پانچ، تمام پانچ، ساده، نمایان و پنهان قابل تولید می‌باشند. تمامی تولیدات صرفاً به دلیل تراکم تولید و افزایش تنوع نبوده؛ بلکه برای هر یک از تایل‌های تولید شده قابلیت مشخصی تعیین شده است. می‌توان تایل‌های مورد نظر را در مکان‌ها و فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار داد. مدل سازه مورد استفاده در تایل نمایان و همچنین ساده با مدل سازه مورد استفاده در تایل پنهان متفاوت است. 

تایل گریلیوم و دامپای آلومینیومی از جمله تایل‌های آلومینیومی محسوب می‌شوند. تایل گریلیوم همچون تایل آلومینیومی از ورق آلومینیوم رنگ پودری الکترواستاتیک و آنتی باکتریال، به همراه یک لایه نمد تشکیل شده است. این تایل‌ها به صورت مرتب در کنار یکدیگر قرار گرفته و می‌توانند نمای جذابی ایجاد کنند. یکی از تایل‌های گریلیوم آلومینیومی، تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۳۶ چشمه است.

مشخصات و کاربردها

تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۳۶ چشمه، یکی از بهترین و پرکاربردترین تایل‌هایی است که می‌توان در صنعت دکوراسیون یافت. از جمله دلایل برتری این تایل نسبت به تایل‌های دیگر می‌توان به رنگ‌های متنوع آن از جمله سفید، مشکی، کاربنی و کاترپیلاری اشاره کرد. همچنین این تایل یکی از تایل‌های سبک و آکوستیک محسوب شده و نصب بسیار آسانی دارد. به علت استفاده از اکسید منیزیم تایل مورد نظر یک تایل مقاوم در برابر رطوبت و ضد زنگ است. 

تایل‌های مقاوم در برابر رطوبت را می‌توان برای مناطق شرجی مورد استفاده قرار داد. به‌عنوان‌مثال استفاده از این تایل‌ها در سقف پایانه‌ها، ترمینال‌ها، ایستگاه‌ها و فرودگاه‌های مناطق شرجی، گزینه‌ی ایده‌آلی است. همچنین می‌توان گفت تایل مورد نظر در برابر حریق نیز مقاوم است. تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۳۶ چشمه، مناسب سقف پاساژها، مال‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، لابی‌های مناطقی با رطوبت و گرمای بسیار بالا می‌باشد. تجربه سایر مشتریان نشان دهنده زیبایی، استحکام و دوام تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۳۶ چشمه است.

 خرید تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۳۶ چشمه

 یکی از ضروری‌ترین کارهایی که در خرید تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۳۶ چشمه، باید انجام دهید، کسب اطلاعات درباره آن است. بهتر است به طور کامل ویژگی‌ها و همچنین انواع تایل‌های آلومینیومی را مورد مطالعه قرار دهید. همچنین اگر شما به دنبال نمایی جذاب زیبا و بسیار ایده‌آل هستید، می‌توانید آکوا پنل را انتخاب کنید.

مشاوره خرید تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۳۶ چشمه

قبل از خرید تایل گریلیومی مورد نظر می‌توانید از مشاورین ما بهترین مشاور را دریافت کنید. مشاورین ما می‌توانند به طور کامل ویژگی تایل‌های مورد نظر را برای شما بیان کرده و در صورت تطابق این محصول با منطقه شما خرید آن را پیشنهاد دهند. قیمت تایل گریلیوم آلومینیومی ۶۰ در ۶۰ سقف کاذب ۳۶ چشمه در همین بخش قابل مشاهده است.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...