تایل مجازی ای پلاس

تایل آسمان مجازی سقف کاذب

از {{model.count}}

طبیعت و آسمان

تایل تصاویر مجازی ازپلکسی گلس تشکیل شده و به علت درج تصاویر با دستگاه فول پرینت رنگی مورد استقبال معماران وطراحان قرارگرفته و درسقف تمام قضاها کاربرد دارد.چاپ تصویر بدون محدویت باعث استقبال طیف گسترده ایی شده است.

تعداد
نوع
125,000
120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

در گذشته برای زیباتر شدن سقف‌ها از گچ‌بری استفاده می‌کردند، یعنی با استفاده از ابزارهای مخصوص روی گچ طرح‌هایی ایجاد می‌کردند که معایب زیادی به همراه داشت. امروزه دیگر از روش قدیمی استفاده نمی‌کنند بلکه با استفاده از تایل به اجرای سقف کاذب می‌پردازند. تایل‌ها و به دنبال آن سقف‌های کاذب انواع مختلفی دارند. یکی از تایل‌های بسیار پرکاربرد تایل آسمان مجازی سقف کاذب طبیعت و آسمان است که در ادامه به معرفی کامل آن پرداخته‌ایم.

معرفی تایل آسمان مجازی

تایل آسمان مجازی یا Sky View نوعی تایل برای اجرای سقف کاذب است که در ساخت آن ازتکنولوژی ویژه‌ای استفاده شده است. عمده موادی که برای ساخت آن به کار برده‌اند پلکسی گلس نام دارد، این ماده ظاهر بسیار شفافی دارد و از این قابلیت برخوردار است که طرحی را روی آن به چاپ برسانند بدون اینکه دچار آسیب شود. این نوع تایل‌ها بسیار شبیه به طبیعت بوده و گویی واقعی هستند.

مشخصاتی مورد نیاز پیش از خرید تایل آسمان مجازی سقف کاذب طبیعت و آسمان 

هر محصولی که توسط یک تولید کننده به بازار عرضه می‌شود یکسری ویژگی‌ها و مشخصات دارد. بر اساس همین مشخصات است که مشتریان می‌توانند تصمیم بگیرند چه نوع محصولی برای آنها مناسب است. در خصوص تایل آسمان مجازی سقف کاذب طبیعت و آسمان نیز این موضوع صدق می‌کند. ویژگی‌های آن عبارتند از:

  • ضخامت این محصول برابر با 4 میلی متر است. 
  • برای ساخت این محصول از پلکسی گلس استفاده شده است. این مواد اولیه در نگاه اول شبیه به شیشه است در حالی که چنین نیست و مقاومت آن از شیشه بیشتر است.
  • این نوع تایل آسمان مجازی را می‌توان در ابعاد 60*60، 60*120 و 60*180 سانتی متری یافت. تنوع بالا حتی در ابعاد تایل باعث می‌شود که مشتریان خرید راحت‌تری داشته باشند.
  • جزو تولیدات داخلی محسوب می‌شود چرا که آن را در شرکت ایرانی تولید می‌کنند.

کاربردهای تایل آسمان مجازی چیست؟

تایل آسمان مجازی نیز مانند سایر محصولاتی که برای ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد از کاربردهای خاصی برخوردار است. از جمله کاربردهای آن می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • در محیط‌های مرطوب مثل استخرها و سرویس‌های بهداشتی قابل استفاده است.
  • در بخش‌های مختلف منازل مثل آشپزخانه، اتاق خواب، پذیرایی و... قابل اجراست.
  • برای فضاهای اداری و تجاری گزینه مناسبی است.
  • در مهدکودک‌ها، سالن‌های آرایشی و بوتیک‌ها قابل استفاده است.

قیمت خرید تایل آسمان مجازی چقدر است؟

از عمده سوالات چالش برانگیز برای مشتریان این است که قیمت تایل آسمان مجازی سقف کاذب طبیعت و آسمان چقدر است؟ دلیل تکرار آن به این خاطر است که هر فروشگاه یا تولید کننده ممکن است قیمت متفاوتی را ارائه کنند به همین دلیل ابهام به وجود می‌آید. 

در پاسخ به سوال فوق باید گفت که چون نوسان قیمت وجود دارد پس نمی‌توان رقم ثابتی برای این محصول عنوان کرد. توجه داشته باشید که متفاوت بودن قیمت در هر فروشگاه به عواملی مثل ابعاد، ضخامت، کیفیت، نوع و... بستگی دارد. در صورتی که هنوز راجع به این محصول نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می‌توانید حین استعلام قیمت از کارشناسان فروش مشاوره بگیرید.



ضخامت:
4 میلیمتر
جنس:
پلکسی گلس
ابعاد:
60 در60 - 60 در120- 60 در180
تولید:
ایران
چاپ:
متنوع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...