تایل مجازی ای پلاس

تایل آسمان مجازی سقف کاذب

از {{model.count}}

ابر وخورشید

تایل تصاویر مجازی ازپلکسی گلس تشکیل شده و به علت درج تصاویر با دستگاه فول پرینت رنگی مورد استقبال معماران وطراحان قرارگرفته و درسقف تمام قضاها کاربرد دارد.چاپ تصویر بدون محدویت باعث استقبال طیف گسترده ایی شده است.

تعداد
نوع
125,000
120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

سقف کاذب چیزی است که امروزه تقریباً در هر محیطی اعم از تجاری، اداری و مسکونی دیده می‌شود. هر یک از آنها با توجه به یکسری فاکتورها در نوع متفاوتی از هم اجرا می‌شوند. برای اجرای سقف کاذب به متریال‌ها و محصولات متفاوتی مثل تایل، نبشی، سپری کلیک، آویز مفتول و... نیاز است. 

در بین تمامی متریال‌ها تنها تایل است که انواع و ظاهر گوناگونی دارد که تایل آسمان مجازی سقف کاذب افق و خورشید یکی از آنهاست. بررسی کامل این محصول در ادامه آورده شده است.

معرفی تایل

تایل به صفحاتی گفته می‌شود که هسته آن از گچ و الیاف تولید می‌شود و روکشی از جنس‌های مختلف مثل آلومینیوم، پی وی سی و... دارد. به بیان ساده‌تر تایل همان چیزی است که ما از ظاهر سقف کاذب می‌بینیم. تایل‌ها را در ابعاد، جنس و شکل‌های متنوع تولید می‌کنند به شکلی که هر شخص با هر سلیقه‌ای می‌تواند نوعی از آن را انتخاب کند. دلیل محبوبیتی که این محصول به همراه دارد وجود مزیت‌ها و کاربردهای آن است.

تایل آسمان مجازی چیست؟

تایل آسمان مجازی نوع خاص و جدیدی از تایل است که علاوه بر جنس متفاوت ظاهر متنوعی نیز دارد. Sky View یا آسمان مجازی را با استفاده از پلکسی گلس تولید می‌کنند. همانطور که از نام آن پیداست ظاهری شبیه به شیشه دارد اما تفاوت‌های زیادی بین شیشه و این نوع تایل است. 

به طور مثال این محصول استحکام بسیار بالایی دارد و می‌توان با استفاده از یک تکنولوژی خاص روی آن هر طرحی را چاپ یا ایجاد کرد. تایل آسمان مجازی جلوه بسیار طبیعی دارد به همین دلیل حس سرزنده بودن را به محیط القا می‌کند. به دلیل متفاوت بودن سلیقه طراحان و به دنبال آن مشتریان، تایل‌ها را در ابعاد و ضخامت‌های مختلف تولید می‌کنند.

ویژگی‌های تایل آسمان مجازی سقف کاذب افق و خورشید

تایل آسمان مجازی سقف کاذب افق و خورشید مثل سایر محصولات مشابه ویژگی‌ها و مشخصاتی دارد که لازم است پیش از خرید از آنها مطلع شوید. ویژگی‌های فوق به شرح زیر هستند.

  • ضخامت این تایل برابر با 4 میلی متر است. 
  • جنس آن از پلکسی گلس است. پلکسی گلس شبیه به شیشه است اما دوام و کارایی بیشتری به نسبت دارد.
  • این نوع تایل در ابعاد 60*60، 60*120 و 60*180 سانتی متری طراحی و تولید می‌شود. برای اینکه بتوان این محصول را در هر محیطی به کار برد آن را در ابعاد متنوع می‌سازند.
  • به دلیل تولید در شرکت ایرانی این تایل در دسته محصولات تولید داخل است.

قیمت تایل مجازی چقدر است؟

اگر بخواهیم به این سوال که راجع به قیمت تایل آسمان مجازی سقف کاذب افق و خورشید است پاسخ دهیم باید بگوئیم که قیمت ثابتی ندارد. دلیل متغییر بودن قیمت این محصول عواملی مثل نوسان ارزی، کیفیت، نوع، جنس، ابعاد، ضخامت و... است. در صورتی که قصد خرید آن را دارید بهتر است با واحد فروش تماس گرفته و استعلام قیمت بگیرید، در صورت نیاز حتی می‌توانید از کارشناسان مجموعه مشورت و راهنمایی دریافت کنید.

ضخامت:
4 میلیمتر
جنس:
پلکسی گلس
ابعاد:
60 در60 - 60 در120- 60 در180
تولید:
ایران
چاپ:
متنوع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...