بایگانی نوشته‌ها

نکات مهم مرتبط با تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

نکات مهم مرتبط با تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

تایل‌های سقف کاذب آلومینیومی به دلیل دوام، زیبایی و مزایای کاربردی خود به یکی از انتخاب‌های محبوب در ساخت و ساز مدرن تبدیل شده‌اند.در این مقاله نکات مهم مرتبط با تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس را بررسی می‌کنیم. با ای جی وی همراه باشید.
بهترین تایل مجازی سقفی

بهترین تایل مجازی سقفی

یکی از عناصر مهم زیباسازی دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها سقف کاذب است. سقف‌های کاذب از لحاظ ظاهری و ساختاری انواع مختلفی دارند که هر یک مناسب استفاده در محیط خاصی است. در ادامه به طور مفصل راجع به بهترین تایل مجازی سقفی صحبت کرده‌ایم پس با ما همراه باشید.
بهترین تایل سقفی گچی موجود در بازار

بهترین تایل سقفی گچی موجود در بازار

امروزه استفاده از متریال‌های آماده در صنعت ساخت و ساز به اوج خود رسیده است. یکی از بهترین و پرکاربردترین آنها تایل سقفی است. اگر می‌خواهید بدانید که بهترین تایل سقفی گچی موجود در بازار کدام است پس مطالعه ادامه مطالب را از دست ندهید چرا که خالی از لطف نیست.
معرفی کلبه‌های پیش ساخته چوبی ای پلاس

معرفی کلبه‌های پیش ساخته چوبی ای پلاس

امروزه زندگی مردم به گونه‌ای تغییر پیدا کرده که راحتی در هر بخشی انتخاب اول آنهاست. این موضوع حتی در صنعت ساخت و ساز نیز صدق می‌کند، به طور مثال استفاده از سازه‌ها و متریال‌های پیش ساخته که در اجرای انواع سقف کاذب، دیوار کاذب و... کاربرد دارند روز به روز در حال افزایش است. کلبه چوبی یکی از انواع آنهاست. در ادامه به معرفی کلبه‌های پیش ساخته چوبی ای پلاس پرداخته‌ایم پس با ما همراه باشید.
خرید تایل مجازی ای پلاس

خرید تایل مجازی ای پلاس

تایل‌های مجازی به‌عنوان یکی از جدیدترین فناوری‌ها در دکوراسیون داخلی، به‌سرعت جای خود را در بین طرفداران طراحی مدرن پیدا کرده‌اند. در این مقاله در مورد نحوه خرید تایل مجازی ای پلاس اطلاعاتی ارائه می‌شود. 
صفحات روکشدار گچی چه کاربردی دارند؟

صفحات روکشدار گچی چه کاربردی دارند؟

صفحات روکشدار گچی یا تخته گچی، از جمله مصالح ساختمانی پرکاربرد هستند که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود در طراحی و ساخت داخلی ساختمان‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند. در این مقاله خواهیم فهمید صفحات روکشدار گچی چه کاربردی دارند؟ با ای جی وی همراه باشید.
معرفی کمپ و کانکس‌های پیش ساخته

معرفی کمپ و کانکس‌های پیش ساخته

کمپ و کانکس‌های پیش ساخته به دلیل طراحی مدرن، سهولت استفاده و قابلیت‌های متنوع خود، به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند. هنگامی که از کانکس‌های پیش ساخته صحبت می‌کنیم، منظور این است که این سازه‌ها به طور کامل در کارخانه ساخته شده‌اند و به راحتی قابل حمل و نصب در مکان‌های مختلف هستند.
معرفی دیوارهای پیش ساخته | راهنمای جامع انتخاب و استفاده

معرفی دیوارهای پیش ساخته | راهنمای جامع انتخاب و استفاده

دیوارهای پیش ساخته به عنوان یکی از نوآوری‌های مهم در صنعت ساخت‌وساز، به سرعت در حال gaining popularity هستند.  این مقاله به معرفی دیوارهای پیش ساخته و مزایای آن‌ها، به همراه مقایسه با سایر مصالح ساختمانی مانند سقف کاذب، سقف کاذب کناف، و برندهای معتبر مانند ای پلاس و ای جی وی، می‌پردازد.
قیمت، خرید و مشخصات انواع کمپ پیش ساخته

قیمت، خرید و مشخصات انواع کمپ پیش ساخته

یکی از جدیدترین محصولات پیش ساخته‌ای که امروزه استفاده از آن بسیار باب شده است کمپ‌های اقامتی پیش ساخته نام دارند.  در ادامه راجع به قیمت، خرید و مشخصات انواع کمپ پیش ساخته به صورت مفصل توضیح داده‌ایم پس مطالعه مطالب فوق را از دست ندهید چرا که خالی از لطف نیست.
آقای سید رضا حسینی متولد سال 1357شهرتهران فارغ التحصیل دانشگاه تهران سال 1387با گرایش منظر معماری میباشد.ایشان ضمن مدیریت هلدینگ ساختمانی پیگاژبا هفت برند دیگر درصنعت ساخت وساز خشک در حال فعالیت بوده و تلاش خود را معطوف به فرهنگ سازی درزمینه استفاده ازمتریال های سبک درساخت وساز کشور نموده است.
درحال حاضر متریال های متنوعی به شرح زیردر مجموعه ایشان قابل عرضه ودر دسترس سازندگان ساختمان است.
1-متنوع ترین تایل های سقف کاذب
2- دیوارهای پیش ساخته
3-صفحات ضد حریق و ضد رطوبت
4- عایق ها آکوستیک ،گرما وسرما
5- چوب های فرآوری شده
6- انواع صفحات مسلح سیمانی
7- سازه های مورد نیاز صنعت سبک سازی
اطلاعات بیش‌تر
دسته‌بندی
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...