صفحات سنگ مصنوعی ای پلاس

ماربل شیت کد: 8047

از {{model.count}}

باتوجه به نوسانات بازار جهت خرید حتما استعلام قیمت بگیرید.

ماربل شیت، یا همان تاپ شیت ماده‌ای است که از ترکیب PVC و پودر سنگ تهیه می‌شود؛ این ترکیب از 70 درصد PVC و 30 درصد پودر سنگ تشکیل شده است. این محصول مشابه سنگ‌های مرمر و گرانیت، براق و شفاف است.

تعداد
نوع
1,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

در دکوراسیون داخلی امروزه علاوه‌بر زیبایی، کاهش هزینه‌ها نیز مطرح است. به همین دلیل به جای سرامیک اسلب و سنگ مرمر از ماربل شیت ها استفاده می‌شود. ماربل شیت علاوه‌بر زیبایی بصری، از قیمت کمتری نسبت به سنگ مرمر و سرامیک اسلب برخوردار است. در این مقاله قرار است به طور اختصاصی ماربل شیت کد: W-1001-1 بررسی شود. پس با ای جی وی همراه باشید.

ماربل شیت چیست؟

ماربل شیت، یا همان تاپ شیت ماده‌ای است که از ترکیب PVC و پودر سنگ تهیه می‌شود؛ این ترکیب از 70 درصد PVC و 30 درصد پودر سنگ تشکیل شده است. این محصول مشابه سنگ‌های مرمر و گرانیت، براق و شفاف است. 

علاوه بر این، ماربل شیت برای نصب نیازی به مصالح دیگر مانند سیمان یا گچ ندارد، فقط با استفاده از چسب پلی‌اوتاران نصب می‌شود. این محصول با قیمت مناسب و تنوع طرح‌ها، گزینه جذابی برای پوشش و دکوراسیون دیوارهاست. یکی از انواع ماربل شیت تولید ای جی وی، ماربل شیت کد: W-1001-1 است.

مشخصات ماربل شیت کد: 8047

ماربل شیت کد: W-1001-1 طول 240 سانتی‌متر و عرض 120 سانتی متر دارد. این نوع ماربل شیت به رنگ سفید با رگه‌های مشکی در داخل کشور در ابعاد ۱۲۰ * ۲۴۰ سانتی‌متری توسط برند مرمر شیت تولید می‌شود و فروش آن به صورت تک برگ است. ماربل شیت در برابر آتش مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد و می‌تواند تا حدود زیادی از پخش شدن آتش جلوگیری کند. 

همچنین، این ورق‌ها به دلیل جنسشان کاملاً ضدآب هستند و حرارت و رطوبت هیچ تأثیری بر روی ساختار آن‌ها نخواهد داشت. برای این ورق‌ها به دلیل وزن کم و سهولت در برش، بسیاری از افراد استفاده می‌کنند. همچنین، مواد شوینده به راحتی می‌توانند این ورق‌ها را تمیز کرده و از آسیب به آن‌ها جلوگیری کند.. نصب این برگ‌ها نیز بدون نیاز به وسایل و مواد دیگر انجام می‌شود؛ بدین منظور کافیست تا ماربل شیت‌ها را به اندازه مورد نیاز ببرید و در جایشان قرار دهید. در کل، ماربل شیت کد: W-1001-1 مانند کاشی است و نیازی به چسب کاشی یا ملات و سیمان ندارند.

نحوه نصب ماربل شیت 

قبل از نصب ماربل شیت یا تاپ‌شیت، ضروری است که از صاف بودن سطح زیرین مطمئن شوید. در صورت عدم صاف بودن، نیاز است که سطح را زیرسازی کنید. برای فضاهایی که در معرض رطوبت نیستند، می‌توانید از چوب روسی استفاده کنید. اما برای فضاهای مرطوب مانند فضاهای درمانی و بیمارستانی، بهتر است از پروفیل‌های F و U استفاده شود. 

سپس برای نصب ماربل شیت، ورق‌ها را به اندازه محل نصب برش دهید؛ ورق‌های تاپ‌شیت را می‌توان با ابزار ساده‌ای مانند کاتر به راحتی برش داد. در ادامه با استفاده از چسب پلی­‌اورتان، ورق‌ها را به سطح مورد نظر منتقل کنید. این چسب بسیار محکم و مقاوم است و در اثر رطوبت یا گذر زمان شل نمی‌شود و به دیوار نیز آسیبی نمی‌رساند. ماربل شیت را می‌توان روی انواع سطوح نظیر گچ، سیمان، سرامیک، کناف و... نصب کرد.

جنس:
پی وی سی
ابعاد :
120 در240 سانتی متر طول
تولید:
داخل
فروش :
برگی
برند:
مرمرشیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...