صفحات سنگ مصنوعی ای پلاس

ماربل شیت کد: 8024

از {{model.count}}

باتوجه به نوسانات بازار جهت خرید حتما استعلام قیمت بگیرید.

ماربل شیت یک محصول بسیار سبک و مستحکم است و جایگزین سرامیک اسلب شده و مورد استقبال طیف وسیعی قرا‌ر گرفته است.

تعداد
نوع
1,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

همه چیز را راجع به ماربل شیت کد N-5 بدانید. امروزه صنعت ساخت و ساز به سمت و سوی خاصی می‌رود. به شکلی که برای بسیاری از متریال‌های سنتی که در ساختمان سازی استفاده می‌شد جایگزینی طراحی و تولید شده است. یکی از متریال‌های جدیدی که توانسته جایگزین بسیار خوبی برای دیوارپوش‌ها و کاشی‌ها شود ماربل شیت است. 

این محصول در نگاه اول شباهت بسیار زیادی به سنگ دارد به شکلی که تا آن را لمس نکنید ممکن است متوجه نشوید که این متریال دیگریست. ماربل شیت انواع متفاوتی دارد که هر یک از آنها به شکل خاصی هستند و با مکان خاصی هارمونی پیدا می‌کنند. یکی از انواع آن ماربل شیت کد N-5 است که در ادامه به بررسی این محصول و ویژگی‌هایی که دارد می‌پردازیم.

ماربل شیت چیست؟

ماربل شیت نمونه تغییر یافته کاشی و دیوارپوش است که ظاهر آن الهام گرفته از سنگ‌های مرمر و گرانیت است. کاشی‌ها هم شکننده بودند، هم وزن زیادی داشتند و هم اینکه برای اجرای آنها به زمان زیادی نیاز بود. ماربل شیت تمامی این مشکلات را از میان برده به همین دلیل است که محبوبیت خاصی بین مخاطبان پیدا کرده است. مواد اولیه آن پی وی سی و پودر سنگ است که معمولاً با درصد 70 به 30 با هم ترکیب و تولید می‌شوند. به طور کلی ماربل شیت کد N-5 مزیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.

ویژگی‌های ماربل شیت کد: 8024

ماربل شیت کد N-5 مثل سایر محصولات مشابهی است که در شرکت ای جی وی تولید می‌شود که هر یک از آنها ویژگی‌های ظاهری و ساختاری خاص خود را دارند. از سری ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس آن از پی وی سی است.
  • این محصول در ابعاد 120 در 240 سانتی متری طراحی و تولید می‌شود.
  • به عنوان محصولات تولید داخلی در بازار شناخته می‌شود.
  • فروش آن تنها به صورت برگی انجام می‌شود.
  • از برند مرمرشیت است.

در چه مکان‌هایی می‌توان از ماربل شیت استفاده کرد؟

همانطور که گفتیم ماربل شیت یک محصول است که آن را امروزه به عنوان یک جایگزین برای دیوارپوش‌ها یا کاشی‌ها به کار می‌برند. به جهت مزیت‌های زیادی که دارد می‌توان آن را در هر مکانی که نیاز است یا دوست دارید استفاده کنید. به طور مثال چون ماربل شیت در برابر رطوبت، لک شدن و ضربه تا حد زیادی از خود مقاومت نشان می‌دهد پس می‌توان از آن برای انواع سالن و حتی آشپزخانه نیز استفاده کرد. توصیه می‌کنیم پیش از ثبت سفارش حتماً راجع به محیطی که قرار است در آن محصول مد نظر اجرا شود سوال بپرسید.

برتری‌های ماربل شیت به نسبت دیوارپوش‌های قدیمی

مسلماً ماربل شیت برتری‌های زیادی به نسبت دیوارپوش‌های قدیمی دارد به همین خاطر است که استفاده از آنها در حال بیشتر شدن است. از سری برتری‌های ماربل شیت به نسبت محصولات سنتی مشابه می‌توان به مواردی همچون وزن کم، نصب و حمل آسان، ابعاد بزرگ و... اشاره کرد. با سپاس از همراهی همیشگی شما کاربران عزیز.

جنس:
پی وی سی
ابعاد :
120 در240 سانتی متر طول
تولید:
داخل
فروش :
برگی
برند:
مرمرشیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...