صفحات سنگ مصنوعی ای پلاس

ماربل شیت کد: 8233

از {{model.count}}

باتوجه به نوسانات بازار جهت خرید حتما استعلام قیمت بگیرید.

ماربل شیت یک محصول بسیار سبک و مستحکم است و جایگزین سرامیک اسلب شده و مورد استقبال طیف وسیعی قرا گرفته است .

تعداد
نوع
1,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

رنگ سفید همیشه زیبایی خاصی به همراه دارد، از آن گذشته چون یک رنگ خنثی است پس هارمونی خوبی می‌توان با آن ایجاد کرد. حال اگر این رنگ در دکوراسیون داخلی به کار برده شود می‌توان آن را با هر وسیله ای ست کرد. ماربل شیت کد 8233 از آن متریال‌هایی است که مورد توجه خاص و عام قرار گرفته است. به طور کلی دیوارپوش‌ها امروزه نقش عمده ای در صنعت ساخت و ساز دارند به طوری که مانند یک عنصر جدا نشدنی هستند. در ادامه به بررسی این محصول بی نظیر پرداخته ایم. 

معرفی کامل ماربل شیت

ماربل شیت یا دیوارپوش یک مصالح جدید است که امروزه در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و چون مزیت‌ها و کاربردهای زیادی دارد از محبوبیت خاصی نیز برخوردار است. برای تولید ماربل شیت تنها از دو ماده استفاده می‌کنند که آن هم پودر سنگ و پی وی سی به نسبت 30 به 70 است. 

محصول نهایی که از این ترکیب به دست می‌آید در ظاهر بسیار شبیه به سنگ مرمر و گرانیت است اما در واقع بسیار سبک بوده و استحکام چند برابری به نسبت سنگ‌های طبیعی دارد. از این محصول در هر جایی که امکان نصب دیوارپوش وجود داشته باشد می‌توان استفاده کرد.

ماربل شیت کد 8233 چه ویژگی‌هایی دارد؟

مثل سایر ماربل شیت‌هایی که در شرکت ای جی وی تولید می‌شود و از لحاظ ظاهری و ساختاری ویژگی‌های خاص خود را دارد، ماربل شیت کد 8233 نیز از این قاعده مستثنی نیست. ویژگی‌هایی که می‌توان برای این متریال نام برد به شرح زیر است.

  • با توجه به اینکه 70 درصد این محصول از پی وی سی تشکیل شده پس می‌توان گفت جنس آن نیز از پی وی سی است. این ماده در واقع نوعی پلاستیک است که در ساخت وسایل مختلفی از آن استفاده می‌شود. استحکام و براقیتی که به همراه دارد باعث شده تا برای ساخت دیوارپوش نیز گزینه مناسبی باشد.
  • برای راحتی هر چه بیشتر حین کار، آن را در ابعاد 120 در 240 سانتی متری تولید می‌کنند.
  • این محصول در شرکت ای جی وی تولید می‌شود جزو تولیدات داخلی محسوب می‌شود.
  • فروش ماربل شیت در شرکت ای جی وی به صورت برگی است. در واقع فروش برگی این مزیت را به همراه دارد که مشتری با توجه به متراژ مد نظر خود اقدام به خرید کند.
  • از برند مرمرشیت است که یک برند نام آشنا و محبوب است.

قیمت ماربل شیت چقدر است؟

همانطور که می‌دانید در کشور ما نوسان قیمت راجع به تمامی محصولات و کالاها وجود دارد پس می‌توان انتظار داشت که در خصوص ماربل شیت کد 8233 نیز این نوسان قیمت وجود داشته باشد. با این اوصاف نمی‌توان گفت که قیمت دقیق آن چقدر است. عواملی که می‌تواند بر این موضوع تاثیر مستقیم داشته باشد عبارتند از ابعاد، جنس، کیفیت، نوع، برند و... بهترین راه برای اطلاع از قیمت‌ها ارتباط با بخش فروش شرکت ای جی وی است. با سپاس از همراهی شما کاربران گرامی.

جنس:
پی وی سی
ابعاد :
120 در240 سانتی متر طول
تولید:
داخل
فروش :
برگی
برند:
مرمرشیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...