صفحات سنگ مصنوعی ای پلاس

ماربل شیت کد :بتن تیره

از {{model.count}}

باتوجه به نوسانات بازار قبل از خرید استعلام بگیرید.

ماربل شیت یک محصول بسیار سبک و مستحکم است و جایگزین سرامیک اسلب شده و مورد استقبال طیف وسیعی قرار گرفته است .

تعداد
نوع
1,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ماربل شیت کد بتن تیره چیست؟ دیوارپوش‌ها یکی از فاکتورهای مهم زیباسازی فضا به خصوص فضای داخلی ساختمان هستند که عموماً طرح‌ها و اندازه‌های متفاوتی نیز دارند. با گذشت زمان نوع جدیدی از دیوارپوش‌ها به وجود آمد که امروزه آن را با نام ماربل شیت می‌شناسند. 

این محصول جدید ویژگی‌ها و مزیت‌های بسیار زیادی دارد به همین دلیل است که مورد توجه قرار گرفته است. ماربل‌شیت انواع متفاوتی دارد که یکی از آنها ماربل شیت کد بتن تیره است. در ادامه بررسی این محصول را خواهیم داشت.

ماربل شیت چیست؟

دیوارپوش، سنگ مصنوعی یا ماربل شیت محصولی است که امروزه به عنوان یک جایگزین برای دیوارپوش‌های قدیمی و سرامیک اسلب مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماربل شیت از ترکیب 70 درصد پی وی سی با 30 درصد پودر سنگ به دست می‌آید. 

این ترکیب باعث می‌شود تا محصول نهایی بسیار سبک، با دوام، مستحکم و براق باشد به شکلی که کاملاً شبیه به سنگ‌های طبیعی مرمر و گرانیت است. برخلاف کاشی و سرامیک اسلب که به مصالحی مثل سیمان نیاز دارند اما ماربل‌شیت را تنها با چسب پلی اورتان می‌توان نصب کرد. 

آشنایی با ویژگی‌های ظاهری و ساختاری ماربل‌شیت کد بتن تیره

شرکت ای جی وی محصولات متنوع زیادی از جمله دیوارپوش‌های ماربل شیت را تولید و به بازار عرضه می‌کند. یکی از دیوارپوش‌ها با نام ماربل شیت کد بتن تیره شناخته می‌شود که ویژگی‌های آن به شرح زیر است.

  • از پی وی سی تولید شده است. استحکام این محصول در واقع به دلیل استفاده از پی‌وی‌سی در ترکیبات آن می‌باشد. پی‌وی‌سی ماده‌ای است شبیه به پلاستیک که در هر چیزی که استفاده شود علاوه بر افزایش دوام و استحکام آن، باعث زیبایی نیز می‌شود.
  • برای اینکه کار نصب سریع‌تر انجام شود و فضا ظاهر یکدست‌تری داشته باشد آن را در ابعاد 120 در 240 سانتی‌متری تولید می‌کنند که ابعاد بزرگی است.
  • جزو تولیدات داخلی است زیرا در شرکت ای جی وی به صورت انحصاری طراحی و تولید می‌شود.
  • تولید و فروش آن به مشتریان به صورت برگی است. یعنی شما می‌توانید از یک تا N برگ (دانه) از آن را ثبت سفارش کنید و با توجه به نیاز خود خرید کنید.
  • از برند مرمرشیت است.
  • رنگ آن شبیه به بتن تیره است و بیشتر برای فضاهایی که با رنگ‌های تیره هارمونی دارند مناسب است.

قیمت ماربل شیت چگونه محاسبه می‌شود و چقدر است؟

یکی از سوالات پرتکرار مشتریان در خصوص قیمت ماربل شیت کد بتن تیره است که چگونه محاسبه می‌شود و چقدر است؟ در پاسخ به چگونگی محاسبه آن باید بگوییم که فروش تمامی ماربل شیت‌ها به صورت برگی است، پس محاسبه آن نیز با توجه به تعداد برگ‌های خریداری شده انجام می‌شود. 

اما در خصوص اینکه قیمت آن چقدر است نمی‌توان رقم دقیقی ذکر کرد چرا که نوسان ارزی برای تمامی محصولات در کشور ما وجود دارد. از آن گذشته مواردی مثل کیفیت، رنگ، نوع، برند و... نیز می‌تواند در این میان تاثیر مستقیم داشته باشد. توصیه می‌شود برای اطلاع از قیمت‌ها حتماً با کارشناسان فروش مجموعه ای جی وی تماس بگیرید.

جنس:
پی وی سی
ابعاد :
120 در240 سانتی متر طول
تولید:
داخل
فروش :
برگی
برند:
مرمرشیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...