تایل آلومینیومی سقف کاذب ای پلاس

تایل گریلیوم آلومینیومی 60 در 60 سقف کاذب 9 چشمه

از {{model.count}}

مناسب سقف پاساژها، مال، فروشگاه‌های بزرگ، لابی‌ها، مناسب برای مناطق با رطوبت و گرمای بسیار بالا

تایل گریلیوم یک محصول بی نظیر و بسیار کاربردی در سیستم سقف کاذب است. این تایل ها با چشمه‌ای متفاوتی تولید می‌گردد تا نظر طراحان و معماران را تامین نماید.

تعداد
نوع
1,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تایل گریلیوم آلومینیومی 60 در 60 سقف کاذب 9 چشمه

تایل‌های آلومینیومی یکی از باکیفیت‌ترین و مقاوم‌ترین تایل‌های موجود در بازار هستند. این تایل‌ها یک رقیب جدی برای انواع کناف سقف کاذب محسوب شده و حتی می‌توانند با توجه به کاربردهایی که دارند از این سقف کاذب پیشی بگیرند. این تایل‌ها به صورت بدون پانچ، وسط پانچ، تمام پانچ و در مدل‌ها و طرح‌های ساده، نمایان و پنهان تولید می‌شوند. مدل سازه در طرح پنهان متفاوت است. دلیل عمده تنوع در تولیدات تایل آلومینیومی، صرفاً ایجاد تنوع نبوده، بلکه هر کدام از محصولات دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های متفاوت و خاصی هستند. 

به طور کلی تایل‌های آلومینیومی زیر مجموعه‌ها و مدل‌های مختلفی دارند و تایل گریلیوم و دامپای آلومینیومی از جمله زیر مجموعه‌های این تایل‌ها محسوب می‌شوند. جنس عمده این محصولات همگی از ورق آلومینیوم بوده و با رنگ پودری الکترواستاتیک و آنتی باکتریال پوشانده شده‌اند. یک لایه نمد نیز در پشت این ورقه‌های تعبیه شده است. یکی از انواع تایل‌های گریلیوم، تایل گریلیوم آلومینیومی 60 در 60 سقف کاذب 9 چشمه است. 

مشخصات و کاربردها

تایل گریلیوم آلومینیومی 60 در 60 سقف کاذب 9 چشمه، محصولی بی نظیر با طول عمر طولانی است. این محصول در ابعاد 30 در 30 و 60 در 120 سانتی متر نیز قابل تولید می‌باشد. ابعاد چشمه این محصول 20 سانتی متر است. تایل گریلیومی مورد نظر دارای مزایای متعددی است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای زیباسازی سقف محسوب می‌شود.

  • از مزایای این محصول می‌توان به مواردی مثل آنتی باکتریال بودن اشاره کرد. استفاده از تایل‌های آنتی باکتریال باعث می‌شود تا از عدم وجود باکتری و ویروس در سقف اطمینان حاصل کرد. این تایل‌ها در اتاق‌های عمل، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها کاربرد ویژه‌ای دارند. 
  • حفره‌ها یا چشمه‌های این تایل، باعث ایجاد ویژگی آکوستیک بودن می‌شود. در نتیجه تایل گریلیوم آلومینیومی 60 در 60 سقف کاذب 9 چشمه را می‌توان یک تایل آکوستیک محسوب کرد. 
  • در تایل گریلیوم آلومینیومی 60 در 60 سقف کاذب 9 چشمه، از اکسید منیزیم استفاده شده و به همین سبب این تایل می‌تواند یک تایل مقاوم در برابر رطوبت و ضد زنگ باشد. علاوه بر این ویژگی‌ها، تایل مورد نظر، یک تایل ضد حریق نیز می‌باشد. می‌توان تایل‌های مورد نظر را برای مناطق شرجی و مکان‌های در معرض حریق به کار برد. 
  • علاوه بر کاربردهایی که به آن‌ها اشاره شد، تایل گریلیوم آلومینیومی 60 در 60 سقف کاذب 9 چشمه مناسب برای سقف پاساژها، مال‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و لابی هتل‌های مناطق شرجی و مرطوب می‌باشد. تمامی این ویژگی‌ها در آکوا پنل نیز وجود دارد. 

خرید تایل گریلیوم آلومینیومی 60 در 60 سقف کاذب 9 چشمه

برای خرید تایل گریلیوم آلومینیومی 60 در 60 سقف کاذب 9 چشمه، بهتر است ابتدا در مورد آن مطالعه کنید. پس از آشنایی با ویژگی‌ها و کاربردهای محصول مورد نظر می‌توانید قیمت تایل گریلیوم آلومینیومی 60 در 60 سقف کاذب 9 چشمه را در همین قسمت مشاهده کرده و برای خرید تصمیم بگیرید. 

مشاوره خرید تایل گریلیوم آلومینیومی 60 در 60 سقف کاذب 9 چشمه

پس از کسب اطلاعات و اطلاع از قیمت محصول مورد نظر، توصیه می‌کنیم برای تجربه یک خرید عالی، با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...