تایل مجازی ای پلاس

تایل آسمان مجازی سقف کاذب غروب خورشید

از {{model.count}}

60×60 غروب خورشید

تایل آسمان مجازی سقف کاذب غروب خورشید از پلکسی گلس تشکیل شده و به علت درج تصاویر با دستگاه فول پرینت رنگی مورد استقبال معماران وطراحان قرارگرفته و درسقف تمام قضاها کاربرد دارد.چاپ تصویر بدون محدویت باعث استقبال طیف گسترده ایی شده است.

تعداد
نوع
125,000
120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

سقف کاذب امروزه به یکی از عناصر مهم برای زیبایی محیط تبدیل شده است. سقف‌های کاذب به عنوان سقف ثانویه روی سقف اصلی به کار برده می‌شوند. برای اجرای آنها از متریال‌های مختلفی استفاده می‌کنند. یکی از متریال‌ها و محصولات مورد استفاده برای مونتاژ سقف کاذب تایل نام دارد. تنوع تایل‌ها در صنعت ساخت و ساز بسیار زیاد است. 

در بین تمام این محصولات یکی از آنها متفاوت‌ترین طراحی و نما را دارد که به عنوان تایل آسمان مجازی شناخته می‌شود. طراحی این دسته از محصولات از طبیعت الهام می‌گیرد و با نورپردازی که در پشت سازه ایجاد می‌شود بسیار طبیعی جلوه می‌کند. در ادامه به بررسی تایل آسمان مجازی سقف کاذب غروب خورشید پرداخته‌ایم پس با ما همراه باشید.

معرفی تایل آسمان مجازی

یکی از تایل‌های بسیار زیبا و متفاوت از لحاظ طراحی، تایل آسمان مجازی است. برای تولید این محصول از ماده‌ای به نام پلکسی گلس یا به عبارتی طلق استفاده می‌کنند. ویژگی که این ماده دارد این است که در ظاهر، تایل شبیه به شیشه است اما شکنندگی و ویژگی‌های ساختاری آن هیچ شباهتی به شیشه ندارد. 

تایل‌های آسمان مجازی در ابعاد، ضخامت‌ها و طرح‌های مختلف به مشتریان عرضه می‌شوند. برای چاپ طرح روی این محصولات از بروزترین دستگاه‌ها استفاده می‌شود. جالب است بدانید حتی می‌توان تصویر پیشنهادی را به تولید کننده داد و همان را در قالب تایل تحویل گرفت.

مشخصات و ویژگی‌های تایل آسمان مجازی سقف کاذب غروب خورشید

تایل آسمان مجازی سقف کاذب غروب خورشید نیز مانند سایر محصولات مشابه، مشخصات خاص خود را دارد. با استفاده از این ویژگی‌ها می‌توان با دید بازتری به ثبت سفارش پرداخت. مشخصات فوق به شرح زیر هستند.

  • ضخامت آن به 4 میلی متر می‌رسد.
  • برای این محصول از پلکسی گلس یا طلق استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که طلق محصول نازک و بی دوامی نیست بلکه استحکام و طول عمر بالایی نیز دارد.
  • این محصول در ابعاد مختلف 60*60، 60*120 و 60*180 طراحی و تولید می‌شود.
  • جزو تولیدات داخلی به حساب می‌آید.
  • روی این تایل با استفاده از فناوری جدیدی تصویری از دریا، آسمان، ابر و غروب زیبای آفتاب به صورت فول رنگی چاپ شده است.

تایل آسمان مجازی برای چه محیط‌هایی مناسب است؟

این محصول از لحاظ دوام و استحکام توانسته جزو برترین‌ها باشد، از همین رو می‌توان برای بسیاری از محیط‌ها آن را به کار برد. از سری کاربردهای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب برای اجرا در سرویس‌های بهداشتی و استخرها
  • مناسب برای اجرا در مهدکودک‌ها
  • قابل اجرا برای سالن‌های زیبایی و بوتیک‌ها
  • مناسب برای سقف اتاق خواب، آشپزخانه و...

مشاوره خرید و قیمت تایل آسمان مجازی

پیش از ثبت سفارش تایل آسمان مجازی سقف کاذب غروب خورشید حتماً با واحد فروش شرکت ای جی وی تماس بگیرید و از قیمت روز این محصول مطلع شوید. لازم به ذکر است به علت نوسان ارزی در کشور هیچ یک از محصولات ثبات قیمت ندارند. البته متغییر بودن قیمت به عواملی همچون تعداد، طرح، ابعاد و کیفیت بستگی دارد. در صورتی که هنوز راجع به این تایل دچار ابهام هستید یا سوالی دارید، می‌توانید از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

ضخامت:
4 میلیمتر
جنس:
پلکسی گلس
ابعاد:
60 در60 - 60 در120- 60 در180
تولید:
ایران
چاپ:
متنوع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...