تایل مجازی ای پلاس

تایل آسمان مجازی سقف کاذب

از {{model.count}}

ابر وآسمان

تایل تصاویر مجازی ازپلکسی گلس تشکیل شده و به علت درج تصاویر با دستگاه فول پرینت رنگی مورد استقبال معماران وطراحان قرارگرفته و درسقف تمام قضاها کاربرد دارد.چاپ تصویر بدون محدویت باعث استقبال طیف گسترده ایی شده است.

تعداد
نوع
125,000
120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

در دنیای امروز تایل‌ها بخش مهمی از زیبایی محیط را به همراه دارند. در واقع تایل یکی از عناصر اصلی برای اجرای سقف کاذب است که در انواع بسیار متنوعی وجود دارد که یکی از آنها تایل آسمان مجازی سقف کاذب ابر و آسمان است. این محصول با سایر محصولات مشابه تفاوت‌های بسیاری دارد، علت آن هم متفاوت بودن ظاهر و ساختار آن است. 

این تایل به گونه‌ای ساخته می‌شود که می‌توان هر نوع عکسی را با بالاترین کیفیت روی آن چاپ کرد. برای آشنایی هر چه بیشتر با این محصول ادامه مطالب را از دست ندهید چرا که به طور کامل به معرفی آن پرداخته شده است.

تایل آسمان مجازی چیست؟

تایل آسمان مجازی نوع متفاوتی از تایل است. برای ساخت این تایل از پلکسی گلس استفاده می‌کنند سپس با استفاده از تکنولوژی چاپ تصویر دلخواه را روی آن ایجاد می‌کنند. 

در اصطلاح به این نوع تایل Sky View نیز گفته می‌شود که در نوع خود بسیار جدید و پیشرفته است. برای اینکه افراد بتوانند این محصول را برای محیط‌های مختلف با ابعاد گوناگون به کار ببرند آن را را در ابعاد و ضخامت‌های مختلف تولید می‌کنند.

بررسی کامل تایل آسمان مجازی سقف کاذب ابر و آسمان

لازمه خرید محصول آگاهی از ویژگی‌ها و مشخصاتی است که دارد. در واقع هر چقدر شناخت بیشتری از یک محصول داشته باشید خرید بهتری نیز خواهید داشت. با این اوصاف باید راجع به تایل آسمان مجازی سقف کاذب ابر و آسمان نیز اطلاعاتی داشته باشید. ویژگی‌های آن بدین شرح هستند:

  • ضخامت این نوع از تایل مجازی برابر با 4 میلی متر است.
  • جنس این محصول از پلکسی گلس است. پلکسی گلس در ظاهر شبیه به شیشه است اما مانند شیشه شکننده نیست و تفاوت‌های ساختاری دارد.
  • برای راحتی در انتخاب آن را در ابعاد 60*60، 60*120 و 60*180 سانتی متری تولید می‌کنند.
  • در دسته محصولات ایرانی و تولید داخل قرار دارد.
  • این نوع از تایل یک آسمان آبی با ابرهای روشن و نور خورشید را نشان می‌دهد که برای هر محیطی مناسب است.

تایل آسمان مجازی و مزیت‌های آن

قطعاً هر محصولی که تولید می‌شود علاوه بر کاربردهای متنوعی که می‌تواند داشته باشد مزیت‌هایی نیز خواهد داشت. در واقع هر چه که میزان مزیت‌ها و کاربردها بیشتر باشد میزان محبوبیت آن محصول نیز بیشتر خواهد شد. این موضوع راجع به تایل آسمان مجازی نیز صدق می‌کند. مزیت‌هایی که می‌توان برای آن عنوان کرد بدین صورت است:

  • سبک است
  • نصب و نگهداری آن آسان است
  • قابلیت شست و شو دارد و در برابر رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد
  • عواملی مثل حرارت، سرما و گرما تاثیری روی آن ندارد
  • امکان شخصی سازی را برای مشتری فراهم می‌کند. منظور از شخصی سازی این است که می‌توان طرح دلخواه خود را به تولید کننده داد و دقیقاً همان را در قالب سقف کاذب اجرا کرد
  • قابل استفاده برای محیط‌های مختلف است

قیمت خرید تایل آسمان مجازی سقف کاذب

در صورت تمایل به خرید تایل آسمان مجازی سقف کاذب ابر و آسمان پیش از ثبت سفارش حتماً از کارشناسان فروش مجموعه استعلام قیمت بگیرید.

ضخامت:
4 میلیمتر
جنس:
پلکسی گلس
ابعاد:
60 در60 - 60 در120- 60 در180
تولید:
ایران
چاپ:
متنوع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...