در صنعت ساخت و ساز بحث متریال‌ها و محصولات پیش ساخته یا آماده به یک بحث چالش برانگیز و مهم هم برای تولید کنندگان و هم مشتریان تبدیل شده است. سقف کاذب و سقف کاذب کناف که تقریباً همه با آن آشنایی دارند از سری سازه‌هایی هستند که با استفاده از متریال‌های آماده اجرا می‌شوند. 

محصول جدید و پیش ساخته‌ای که انتظار می‌رود عموم افراد با آن آشنایی نداشته باشند کمپ اقامتی نام دارد. کمپ‌های اقامتی پیش ساخته محصول اختصاصی شرکت ای جی وی هستند که در تنوع بالا برای رفاه افراد تولید می‌شوند. برای آشنایی هر چه بیشتر با این محصولات و بررسی وزن هر متر مربع کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ای پلاس به ادامه مطالب توجه کنید.

کمپ اقامتی پیش ساخته چیست؟

کمپ اقامتی پیش ساخته ‌ای جی وی اتاقکی قابل حمل است که امکانات مورد نیاز زندگی را در خود دارد. این کمپ‌ها شاید در ظاهر شبیه به کانکس باشند اما تفاوت‌های بسیاری دارند و برای زندگی نیز راحت‌تر هستند. این محصولات با تنوع بالا در مساحت، متریال‌ها و امکانات مختلف تولید می‌شوند. 

عمده استفاده این کمپ‌ها برای اردوگاه‌های کارگری، ساختمانی، معادن، امداد، پناهگاه‌های اضطراری و... است. البته برای قرار دادن در باغ و زمینهای کشاورزی نیز گزینه بسیار مناسبی هستند. این کمپ‌ها به انشعاب گاز، برق و آب نیاز دارند پس محلی که انتخاب می‌کنید باید از چنین شرایطی برخوردار باشد. همچنین جهت آشنایی بیشتر با این محصولات پیشنهاد می‌شود با ابعاد اسمی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ای پلاس آشنایی لازم را پیدا کنید.

انواع کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای جی وی 

شرکت ای جی وی کمپ‌های متنوعی را با توجه به نیاز افراد طراحی و تولید کرده است. هر یک از کمپ‌ها از لحاظ مساحت و نوع امکانات با دیگری تفاوت دارند. لیست کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای جی وی بدین شرح است:

کمپ پیش ساخته 12 متری (سینگل)

کمپ سینگل با مساحت 12 متر مفید مناسب برای زندگی تک نفره است. 

کمپ پیش ساخته 18 متری (تویین)

این نوع کمپ با مساحت بزرگ‌تر و امکاناتی مثل تخت دو نفره برای زوج‌ها مناسب است. 

کمپ پیش ساخته 21 متری (دبل)

از دیگر کمپ‌های پیش ساخته ‌ای پلاس می‌توان به کمپ 21 متری دبل با دو تخت تک نفره اشاره کرد که دو نفر به صورت مجزا می‌توانند در آن زندگی کنند. 

کمپ پیش ساخته 24 متری (3 بدروم)

کمپ‌های دبل با برخورداری از 3 تخت تک نفره مجزا این امکان را فراهم می‌کنند تا سه نفر در آن زندگی کنند.

کمپ پیش ساخته 27 متری (4  بدورم)

اگر یک تیم یا گروه چهار نفره هستید کمپ اقامتی پیش ساخته 4 بدروم می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد، چرا که 4 تخت تک نفره در آن تعبیه شده است.

کمپ پیش ساخته 30 متری (تویین سینگل)

این نوع کمپ با بیشترین مساحت، متفاوت‌ترین طراحی را دارد. برای این محصول یک اتاق خواب نیز طراحی شده است که در سایر محصولات مشابه وجود ندارد. کمپ تویین سینگل با یک تخت تک نفره و یک تخت دو نفره در اتاق خواب به مشتریان عرضه می‌شود.

  1. کمپ پیش ساخته 18 متری (سینگل جکوزی دار)
  2. کمپ پیش ساخته 24 متری (تویین جکوزی دار)
  3. کمپ پیش ساخته 30 متری (3 بدروم جکوزی دار)

این سه محصول با مساحت‌های فوق دقیقاً شرایط و امکاناتی مطابق با کمپ‌های معرفی شده قبلی دارند. تنها تفاوتی که بین این سه مورد با موارد قبلی وجود دارد در این است که جکوزی دار نیز هستند.

 وزن هر متر مربع کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای پلاس

وزن هر متر مربع کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای پلاس

با توجه به متفاوت بودن کمپ‌های پیش ساخته ‌ای پلاس انتظار می‌رود که وزن آنها متغییر باشد. دلیل متغییر بودن در واقع تنوع در مساحت، متریال به کار رفته شده برای هر بخش و میزان امکانات موجود در کمپ است. بررسی وزن هر متر مربع کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای پلاس کار راحتی نیست اما به طور کلی می‌توان گفت این محصولات در کمترین حالت 300 کیلوگرم و در بیشترین حالت 500 کیلوگرم وزن دارند.

امکانات کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای جی وی چیست؟

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای جی وی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که یک یا چند نفر به راحتی می‌توانند در آن زندگی کنند. این راحتی به واسطه امکاناتی است که این محصولات به همراه دارند.

امکاناتی که در کمپ‌های اقامتی وجود دارد عبارتند از:

  • درب ورودی
  • درب خروج اضطراری
  • درب خواب
  • پلکان ورودی با سه پله
  • سیستم کامل لوله کشی آب و فاضلاب شامل شیرآلات، توالت فرنگی، روشویی
  • آشپزخانه مجهز به لوله کشی گاز، دو متر کابینت، سینک و گاز، یخچال هتلی
  • سیستم برق کشی 
  • کلید و پریز
  • سیستم روشنایی
  • برق کشی برای کولر آبی و گازی 
  • مجهز به تعبیه فضایی برای سیستم سرمایشی و گرمایشی (کولر آبی و گازی)
  • ست تخت یک نفره یا دو نفره و پاتختی و تشک خوش خواب
  • کمد رخت آویز و جا کفشی
  • تلویزیون ال سی دی
  • روف گاردن با پلکان ورودی
  • حوض آب
  • صندلی تخت راحتی آفتاب گیر
  • باربیکیو جزیره
  • سایبان پارچه‌ای پرتابل
  • گونه گیاهی و درختچه

توجه داشته باشید که در هیچ یک از کمپ‌های اقامتی پیش ساخته آبگرمکن و کولر وجود ندارد و تنها محلی برای قرار دادن آنها تعبیه شده است.

مشاوره خرید و قیمت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته APLUS

در رابطه با قیمت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای پلاس نمی‌توان رقم دقیق و ثابتی عنوان کرد. نوسان ارزی و تورمی که در کشور ما وجود دارد عامل مهمی برای نوسان قیمت تمامی محصولات است. از آن گذشته عوامل دیگری نیز در این میان هستند که روی قیمت نهایی تاثیر مستقیم دارند. 

از جمله این عوامل می‌توان به مساحت، ضخامت، نوع متریال، امکانات و... اشاره کرد. چنانچه نیاز به خرید هر یک از کمپ‌های اقامتی پیش ساخته A+ دارید بهتر است ابتدا با واحد فروش شرکت ای جی وی تماس گرفته و قیمت بگیرید. در صورت نیاز کارشناسان ما در خصوص محصول مد نظرتان به شما مشاوره رایگان ارائه می‌دهند.

شماره‌های تماس جهت خرید، مشاوره و استعلام قیمت

۰۲۱۲۲۷۳۹۷۹۱
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۳
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۷

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای جی وی

کلام آخر

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای جی وی با توجه به نیاز و شرایط مشتریان در طرح‌ها، مساحت، متریال‌ها و امکانات مختلف تولید می‌شوند. از جمله آنها می‌توان به کمپ 12 متری سینگل، 18 متری تویین، 21 متری دبل و... اشاره کرد. بررسی وزن هر متر مربع کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای پلاس کار دشواری است اما در کمترین حالت وزن این کمپ‌ها 300 و در بیشترین حالت به 500 کیلوگرم می‌رسد. برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مشتریان از امکانات مختلفی از جمله گاز، سینک، تخت، کمد، کابینت و... در ساخت آنها استفاده شده است. 

برای استفاده از این کمپ‌ها به انشعاب برق، گاز و آب نیاز دارید پس محل مناسبی برای قرار گیری آنها انتخاب کنید که از این آپشن‌ها برخوردار باشند. شرکت ای جی وی محصولات خود را سازگار با محیط زیست تولید کرده یعنی عموماً قابلیت بازیافت دارند. جالب است بدانید حتی نام آن نیز مخفف شده نام یوزپلنگ ایرانی است.